Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSandra ? Die uit Tilburg, die zal nog wel ergens actief zijn want dat was echte hobbyiste.Weet er iemand waar de dames, onder andere Sandra en Bibi gebleven zijn? Met andere woorden zijn die nog ergens aktief?
Uhhhhh...gewoon gaan.Wat is de stand van zaken van de huidige dames:
Wie zijn er regelmatig te vinden?
Wat voor service leveren ze?
En wat levert dat op voor de totale sfeer?
Wat zijn er verder nog voor belangrijke dingen te melden over hoe het loopt op een middag en of avond dat je in de club vertoeft?
Er zijn best wel leuke damesWat is de stand van zaken van de huidige dames:
Wie zijn er regelmatig te vinden?
Wat voor service leveren ze?
En wat levert dat op voor de totale sfeer?
Wat zijn er verder nog voor belangrijke dingen te melden over hoe het loopt op een middag en of avond dat je in de club vertoeft?
Sandra schijnt af en toe wel 's bij Mystique (Rucphen NL) te zijn.Weet er iemand waar de dames, onder andere Sandra en Bibi gebleven zijn? Met andere woorden zijn die nog ergens aktief?
Dat klopt , ik zag haar daar.Ze zei ook dat ze eind november een keer naar Eroxx ( dus niet Climax) zou gaan.Sandra schijnt af en toe wel 's bij Mystique (Rucphen NL) te zijn.
Sandra de typische next door girl....i.love itSandra schijnt af en toe wel 's bij Mystique (Rucphen NL) te zi
girl? ze is 53 hoor.Sandra de typische next door girl....i.love it
Inderdaad, lekkere siliconen jongens En ze squirten dat ze kan.... pff.....girl? ze is 53 hoor.
maar prachtige borsten.
Ja wel heel beperkt , veel buitenlandse helaas.Zijn er nog Belgische/Nederlandse dames in CLimax te vinden
Hoi ik neem aan dat als je naar een club gaat iedereen respectvol met elkaar omgaat en er niet komen om de sfeer te verpesten, immers wij komen allemaal voor hetzelfde en vind dat we elkaar de ruimte en het genot moeten gunnen. Ik hoop dit morgen hier wel te vinden.vandaag naar de climax geweest
is een leuke dagje geweest met toch een wrange nasmaak
het bufffet was zoals steeds net als het personeel
de dames waren ook top geen Braziliaans gedoe
Isaura, Daisy,Lena,NIkky, Miss Lolly
Ina was er niet( ik had een bon korting verwacht)
maar geen erg die mis ik niet
Miss Lolly kende ik nog van vroeger dus ik wist dat het goed zat
Nikky zag er best wel leuk uit en Daisy die is zo een lekkere vrouw lief en knap en vol overgave een bijna tweede Isaura
ben bij alle dames niet kunnen gaan maar door te snel klaar te komen na dames ben ik ben nikky klaargekomen geil standje...
dan was het tijd voor de Bukkake..ja een bukkake gebeurt niet op een matras
maar op de grond en er word niet geneukt hier dus wel
juist is juist...
punt 2 ik heb niets toch mensen van vreemde origine
maar wel als ze arabisch praten en de meisjes lastig vallen
in een groepje voelen ze zich stoer
ik,heb er mij mateloos aan geërgerd en denk dat ik niet de enige daar was
maar het was een geslaagd dagje buiten een paar personen
die sfeer wat verziekten
spijtig
Ja ik twijfel ook om te gaan, dus ik hoor ook graag van iemand die al geweest is.Ik ben van plan om komende donderdag m'n eerste club bezoek te brengen ik zag dat het dan what the fuck party is vraag me af of dit een goede dag is om m'n eerste bezoek te plannen
Wat ben je nu met een "gemiddelde leeftijd"? Als er 1 dame van 20 is en een oma van 70 dan is de gemiddelde leeftijd 45. Dat zegt niks.Wat is zo de gemiddelde leeftijd van de dames daar op een maandag?
Ben er vroeger wel een paar keer geweest, maar veel soms tegen
Jazeker, donderdagmiddagen vond ik altijd geslaagd. Maat net zoals bij iedere club kan het de ene keer beter zijn dan de andere. Mocht ik vanmiddag de mogelijkheid gehad hebben was ik naar daar afgezakt.Is vandaag leuk voor de eerste keer hier na toe te gaan
voilaIk zie dat je dit post in rubriek van beide clubs uit Balen. Er was altijd veel discussie over beide clubs en vandaar de waarschuwing van de moderaters in dit topic. De een heeft voorkeur voor de ene, de andere voor de ander. Ik ben zelf starter van beide topics en heb geen echte voorkeur - elk heeft z'n eigen karakter. Lees de beide topics maar door en dan heb je een leuke indicatie. Mijn advies? Bezoek vandaag de ene en volgende week de andere club in willekeurige volgorde. Veel plezier!
Bedankt voor je tip ben net terug van 1 en volgende week keertje naar de andereIk zie dat je dit post in rubriek van beide clubs uit Balen. Er was altijd veel discussie over beide clubs en vandaar de waarschuwing van de moderaters in dit topic. De een heeft voorkeur voor de ene, de andere voor de ander. Ik ben zelf starter van beide topics en heb geen echte voorkeur - elk heeft z'n eigen karakter. Lees de beide topics maar door en dan heb je een leuke indicatie. Mijn advies? Bezoek vandaag de ene en volgende week de andere club in willekeurige volgorde. Veel plezier!