Zoals hierboven al aangekondigd wilde ik deze club nog eens bezoeken. Ik heb er in het verleden leuke middagen doorgebracht, maar werd op het laatst minder enthousiast, vooral na wat aanvaringen met de vorige uitbater. Nu nieuwe uitbaters en die gun ik graag een kans.
Bij binnenkomst vriendelijk en enthousiast welkom geheten. Wel moet gezegd worden dat parkeren er lastig is, vooral nu hun parkeerplaats achter gesloten is. Vandaag was het er niet superdruk, bij drukte geeft het problemen. De zaak is mooi en stijlvol verbouwd en niets herinnert meer aan het shabby interieur van de vorige uitbaters. Mooie ruime speelvertrekken boven met met meer en minder licht. Ik ben er zo'n 2,5 uur geweest en telde in ieder geval 4 (huis?)dames, de thaise masseusse (pré!) en heb twee koppels gezien, een actief en een niet actief. Dat laatste was wel grappig: toen ze na wat keuvelen naar boven gingen en de man wel drie keer (tevergeefs) vroeg aan haar of er iemand bij moest trokken ze zich terug in een afgesloten ruimte mét de gordijntjes dicht en prevelde een van de aanwezige kerels vertwijfeld, "maar wat doe je hier dan op een donderdagmiddag". Het dametje leek me ook veel te braaf voor een club als deze...
De tent is een stuk kleiner dan de overburen, maar gelukkig ook minder druk -hierdoor kon je prima aan je trekken komen en dat heb ik dan ook gedaan, letterlijk en figuurlijk... Ik heb me prima vermaakt met de aanwezige huisdames, was dus aangenaam verrast en heb weer een leuke middag beleefd. Wel opvallend, er waren diverse kerels van het blanke sabel zeg maar en daar waren de dames toch echt niet van gediend. Gewoon niet proberen heren, daar doe je maar elders.
Vwb de trip erheen: kom je zoals ik uit Eindhoven, neem dan de binnendoorroute door Postel. Zo vermijd je de diverse werkzaamheden met bijhorende opstoppingen en rijd je bovendien door een prachtig stukje bos, volop in herfstkleuren.
Climax, je gaat me vaker zien