Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe meeste welDoen alle ingehuurde dames daar aan pzc?
Thx voor de reactie, binnenkort is proberen op een maandag of donderdag te gaan, dames die echt aan te raden zijn, welke ik moet in t oog houden op de affiche?De meeste wel
Er is altijd een kans dat er een of twee koppeltjes komen gluren maar niet meedoen.. maar de 6 dames die er zijn gaan wel los hoor... dus PZC en tongen Ik hou met de griepepidemie en corona de boot af, eerst met de lente er vollop zijn, alvorens ik nog eens naar Balen rij. Amuseer je !! en Graag een verslagjeIk ben vandaag van plan om voor het eerst naar the climax te gaan. Wat kan ik verwachten qua dames? Komen er meestal veel koppels of zijn het enkel de vaste dames?
Paar maanden geleden had ik gekozen voor de buren van eroxx en daar vond ik het toen een beetje tegenvallen…
Wel grappig... de dames van BungaBunga zijn bijna allemaal mollig en het is er daar over de koppen lopen.... 40 mannen en 5 vrouwen..want de koppels die daar zijn doen het niet met de mannen.. of toch zelden !!Vandaag even langs geweest. Van 12u45 tot 13u45, was niet echt mn ding qua dames. Buiten 1 milf met een heel strak lijf, waren het vooral iets molligere vrouwen. Het was ook een beetje een passieve bedoeling, beneden was echt echt amper iets te doen. Misschien was ik te vroeg, geen idee.
De club zelf is wel netjes, vriendelijk personeel etc. Maar denk niet nog eens terug te zullen gaan. Geef mij maar 2be, ramontiek of bungabunga.
Amai, dan heb ik gelukt gehad, want de keren dat ik er ben geweest waren er toch een paar heel hete milfen met een prachtig lichaam. Vb: MichaWel grappig... de dames van BungaBunga zijn bijna allemaal mollig en het is er daar over de koppen lopen.... 40 mannen en 5 vrouwen..want de koppels die daar zijn doen het niet met de mannen.. of toch zelden !!
Dit snap ik niet goed. De dames van Bunga Bunga zijn allemaal slank, wel wat ouder. De dames van het feestje van Bo Cremer zijn iets jonger, maar iets gezetter. Maar mollig zou ik ze nu ook weer niet noemen. Misschien verwar je beide feestjes. En op beide feestjes komen ook heel wat koppels die wel actief zijn. Enkele koppels zijn inderdaad niet actief en misschien heb je een slechte middag/avond getroffen. Ik heb er in elk geval heel andere ervaringen mee. Die feestjes zijn in mijn ogen allebei top zijn. maar nu terug naar de topic, Club Climax.Wel grappig... de dames van BungaBunga zijn bijna allemaal mollig en het is er daar over de koppen lopen.... 40 mannen en 5 vrouwen..want de koppels die daar zijn doen het niet met de mannen.. of toch zelden !!
Micha =julie van de 2B clubAmai, dan heb ik gelukt gehad, want de keren dat ik er ben geweest waren er toch een paar heel hete milfen met een prachtig lichaam. Vb: Micha
Dat zou ik ook wel willen weten want Mieke was een topper.En waar is Mieke naar toe deze blonde Vlaamse MILF was iedere maandag te vinden in de Climax... Tijdenss corona, heeft ze verschillende privé feestjes georganiseerd met meerdere dames.
Belgen zijn eerder afwachtendAfgelopen donderdag nog eens spontaan afgezakt naar onze Zuiderburen, had er weer eens zin in.
Was er wederom wat later, rond 13.30, op zich niet erg want dan is er de druk bij medebezoekers eraf en gaat 't er wat relaxter aan toe. Bij aankomst parking vol maar gelukkig 1 plaatsje vrij zodat ik niet in de berm hoefde te parkeren, ben ik niet zo'n fan van.
Vrolijke onthaal door de blonde dame bij de deur, snel ff een douche genomen en in de verschillende ruimtes gekeken welke dames er waren.
Boven was alleen de GB-ruimte in gebruik met op dat moment alleen Sandra die het druk had met een stevige man, na even wat toegekeken te hebben kreeg ik zin om mee te doen, haar heerlijke mondje was nog vrij maar daar dacht de andere heer anders over. Hij begon haar wat te claimen en nam haar mee naar een van de andere ruimtes, ik had geen zin om me hier druk over te maken en ging naar het bar gedeelte. Daar was het dit keer iets tammer, 1 van de 2 bedden bezet met volgens mij een dame van een stel en Sonja W. die al dansend, pijpent en neukend de middag daar doorbracht. Ik had haar al een tijdje niet meer gezien maar ze ziet er toch wel lekker uit met al die tattoo's, wel jammer dat ze tijdens de actie altijd d'r broekje en topje aanhoudt, maar hey ieder z'n eigen keus, zij bracht later in de middag toch wel wat sfeer in de rustige zaak met een andere (Franstalige) knappe dame die er die middag voor 't eerst was. Toch wel leuk om schaamteloos naar die lekkere dansende dames te kunnen kijken.
Sandra was inmiddels ook naar 't bar gedeelte gekomen. Na een gezellig praatje haar samen met een aantal andere kerels haar in het bargedeelte heerlijk oraal / vingerend verwend waarbij zij heftig squirtend klaarkwam en ik haar daarna in missio (kort) geneukt heb, ik was inmiddels zo opgewonden geworden dat ik 't rubbertje helaas veel te snel volspoot in haar zeiknatte kutje. Zat weer behoorlijk onder de nattigheid na deze sessie dus weer ff opfrissen onder de douche, korte pauze genomen en wat gegeten in het restaurant. Dit was prima in orde, niets op aan te merken. Het weer was goed en er zaten ook wat stelletjes buiten maar had niet 't idee dat die op zoek waren naar actie. Ik heb 't in ieder geval niet gezien.
Na deze korte pauze even boven in de GB-ruimte gekeken en had 't geluk dat de nieuwe dame een gaatje vrij had, zij heeft me heerlijk diep en rustig gepijpt. Wel op tijd gestopt, wilde m'n kruid niet te vroeg verschieten. Weer naar 't bar gedeelte waar ik Sandra tegen het bevallige lijf liep, van rust kwam dus weinig en we zijn op 1 van de ronde bedden beland. Eerst samen tongend, trekkend, vingerend, beffend, daarna haar doggy genomen waarbij ze een andere man lekker afzoog. Wat een heerlijk kontje heeft deze dame toch.....pfff..... perfect uitzicht Wat echt geil was is dat ik haar kutje lekker knijpend aan m'n pik voelde en we zowat tegelijkertijd klaarkwamen, ik spoot wederom diep in haar kutje 't rubbertje vol en vlak daarna kwam zij squirtend tegen mij aan klaar..... wat en natte bende is me dat geworden......
Ik zelf heb 't erg naar m'n zin gehad maar het was wel een wat tammere middag dan ik al wel eens eerder bij de Climax heb mee mogen maken, lag vooral aan de heren die wat afwachtend bleven zitten.
Wat een gangbangspirit ...Hij begon haar wat te claimen en nam haar mee naar een van de andere ruimtes, ik had geen zin om me hier druk over te maken en ging naar het bar gedeelte.
Ze kent het woord " wandelaar" ook alIna kan Nederlands praten
Het betrof een door de club aangekondige dame waarmee ik al eens eerder een leuke tijd mee gehad heb, was zeker geen koppel. Dame wou wel maar de heer kreeg 't op subtiele manier voor elkaar om haar te "claimen", jammer op dat moment maar is later ruimschoots in orde gekomenWat een gangbangspirit ...
Was dit feestje aangekondigd als een gangbang?
Mogelijk was het een koppel dat geen pottenkijkers wou? Of een koppel waarvan de man maar al te goed wist dat de vrouw dit niet wou?
HiNog iemand recente ervaringen hier?
Ik zou eventueel donderdag willen gaan, maar weet niet goed wat te verwachten, heb ook niet zoveel ervaring in het club gebeuren.
Alle tips welkom.
Mag ik wat vragenNog iemand recente ervaringen hier?
Ik zou eventueel donderdag willen gaan, maar weet niet goed wat te verwachten, heb ook niet zoveel ervaring in het club gebeuren.
Alle tips welkom.
The Climax is maandag en donderdag zeer aktief zeer in balans kwa mannen en aantal vrouwen.Veel clubs adverteren met doenersdagen en beste grootste en en en. Je moet het zelf ervaren wij zijn 450 clubbezoeken verder en kunnen zeggen dat the climax bij de betere clubs behoort voor ons. Gewoon een kijkje gaan nemen en laat je nooit lijden door meeste sletjes en en en in huis dat is paniek acties van clubs die in de achteruit staan en met hun laatste kracht mensen binnen staan te zwaaien. Wij zijn er vanaf 25 april weer op de gangbangs in the climax. xxxxxxxx