Marioke1984
Newbie
- 7
- 05/07/22
- 10
Vanmiddag mijn eerste bezoek gebracht. Aangezien het mijn allereerste bezoek is aan een club, heb ik zelf geen vergelijking. Maar alleen mijn mening en zoals ik het heb beleefd. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk onthaald door de gastvrouw en heeft mij ook wegwijs gemaakt in de club. Daarna mij naar de lockers begeven en mij uitgekleed. Schijnbaar was het door vakanties niet heel erg druk. Voor mij als beginneling was het gelukkig druk genoeg. Door mijn verlegenheid was ik passief. Ik raakte wel een beetje aan de praat met een leuk koppel en de vrouw probeerde mij wel op mijn gemak te stellen, wat later in de middag ook wel het geval was. Ik keek mijn ogen uit over de activiteit van zowel de mannen als de aanwezige vrouwen. Ze deden erg goed hun best om iedereen naar hun zin te maken. Ik ben alleen niet gewend om mij op te dringen bij vrouwen en hierdoor maakte ik toch plaats voor de andere mannen. Ik heb ook gebruik gemaakt van een geweldige Thaise massage. Die zou ik elke dag wel willen ervaren. Daarna nog wel deelgenomen aan het bananenspel, maar volgens mij deed ik het niet goed . Daarna heb ik nog wel de zeer leuke dame van het koppel gelikt. Door de spanning en drukte heb ik het hierbij moeten laten. Mijn 3e been wou niet meewerken . Nu ik weet wat mij de volgende keer te wachten staat, zal het wel beter gaan. Begin augustus zal ik weer van de partij zijn.