Vandaag, rond 12h40, kwam ik binnen The Climax. Mijn vorige bezoek was vòòr de lockdown, in januari 2020.
Access naar de parking achter bestaat niet meer. Het werd verhuurd aan een aanemer. Misschien later zal het terug gebruikt. In tussen tijd, parkeren de klanten in de straat en langs de kanaal. Er waren veel autos van Nederland.
De nieuwe eigenaars hebben een mooie en volledige renovatie gedaan. O.a. weg met de volle tapijt; het werd vervangd door meer hygienische vinyl. De douches zijn even warm dan vroeger. I.p.v. twee handoeken te vinden in onze locket, zijn ze nu beschikbaar op planken naast de douches. Maar ze zijn te klein gebleven, en klanten gebruiken vaak twee handoeken om zichzelf te drogen.
De oude, vrij eenvoudige keuken is uitgebreider geworden, met warme en koude buffetten, en is net zo goed als bij de Eroxx, met de extra mogelijkheid om een biefstuk te bakken tot de gewenste gaarheid. Ook buiten, werd de terras mooi gemeubileerd, plus een sauna en een jacuzzi.
De aangekondigde meisjes waren aanwezig. Ze zijn de 100 euro entreegeld voor alleenstaande mannen meer dan waard. O.a. waren er twee magnieke MILFs, een blonde en een brunette met D borsten. Ik heb ze gevraag hoe heten ze, maar de lawaai van de DJ was zo hoog dat ze mijn vraag konnen niet begrijpen.
Voor mij, begon het goed met een pijpbeurt door Miss Loly, maar in haar hand was er te weinig vurigheid, en omdat ik geen jongere meer ben, werd mijn 21ste vinger na een tijdje slap.
Op een moment, zatten vijf van de meisjes op de bar met met hun benen wijd open en ze nodigden mannen uit om ze te likken. Ik kon de twee mooie MILFS beffen. Hhhhhmmmm, lekker...
Aan de overkant van de bar, zijn er twee ronde bedden tegen de muur, maar ze zijn kleiner dan in de oude Circle of Divine Clubs, en met de muur, kunnen we niet rond de bedden lopen.. Ze werden ook minder gebruikt. Ik had het indruk dat er meer seks te zien was op de video dan in de zaal. Boven, was er niemand.
Op een moment, kwam een bukkake. Met de veel mannen rond de meisjes, onmogelijk ze te zien.
Twee koppels gingen naar boven, een per kamer met een deur. De twee kamers hebben ook twee grote vensters zonder gordijn. De klanten kunnen dus naar de seks kijken, maar zonder actief te kunnen deelnemen.
Dan werd de lawaai van de DJ veel te veel voor mij. Het was geen muziek meer. De grond vibreert zo hard dat mijn heel lichaam was ook aan het vibreren. Niet echt goed voor mijn hart.
Zo, besloot ik een eind te maken en thuis terug te gaan, misschien met een stop-over in Herentals om de DVPs te begroeten.
Toen ik de sleutel van mijn kastje terug gaf aan de eigneares, vertelde ik haar dat ik hou veel van hun geslagde renovaties, maar vandaag, was de lawaai van de DJ te veel voor mij.
Zij voelde gelukkig van mijn complimenten. Ze vertelde mij dat vandaag was het (veel) drukker dan gewoonlijk omdat er ook een verjaardag feest is. Daarom drijft de DJ een beetje over. Ze begreep mijn (kleine) teleurstelling en dan heeft ze me spontaan een kaartje met een korting voor mijn volgende bezoek gegeven.
Wel, dit is echt werken en streven voor klantentevredenheid. Zij zal mij terug verwelkomen binnenkort.