Gisteren aanwezig geweest bij gb met Sammy Gold en Miss P. Was hier nog nooit geweest want is normaal gesproken veels te ver rijden, dikke 2,5 uur en langer als je zoals gewoonlijk in Antwerpen in de file komt... Ben in België alleen bij Amai, Eroxx en Climax geweest en dan is de eerste indruk van deze tent wel wat schrikken. Beetje groezelig, veel kleiner en met maar een douche ook wat behelpen. Moet wel zeggen dat alleen beneden open was en heb niet boven kunnen rondkijken. Maar enfin, daar kwam ik niet voor. Ik had gisteren redelijk in de buurt wat afspraken en had die zo gepland dat ik tussendoor hier even kon binnenwippen. Sammy is écht een lekker ding en superbenaderbaar. Ik was er net voor het einde van de eerste shift bleek achteraf en heb me heerlijk door haar laten pijpen. Miss P. is helaas niet mijn ding, vond haar erg jong en ze moest ook steeds naar de WC. Maargoed ik heb een hele leuke tijd gehad met Sammy en het was niet superdruk, zodat ze ook tijd genoeg had om met iedereen te spelen. Vond het geil en leuk om een keer mee te maken, maar zal niet meer deze kant op gaan mits ik weer eea rond het bezoek heen kan plannen.