Zeer boze mail naar Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
26/08/24
42
3
Soms zit het mee en soms zit het tegen als je via Kinky een afspraak regelt. Voor elke poster hier zijn er waarschijnlijk 99 lezers die nooit posten. Is helemaal goed hoor.
Maar waar ik mij echt giga aan ergerde was het feit dat negatieve recensies op Kinky er niet door komen en positieve wel geplaatst worden.
Ik heb direct na een dramatische ervaring zowel hier als op Kinky een review geplaatst. En... omdat Kinky tot nu toe nog nooit een slechte review van mij heeft geplaatst heb ik direct een brand email gestuurd naar ze waarin ik best tekeer ben gegaan omdat ik niet kan verkroppen dat ze de bezoeker niet beschermen. Screenshots van het whatsapp gesprek toegevoegd. Aangegeven dat ik van mening ben dat ze medeverantwoordelijk zijn omdat zij iets faciliteren ( je zou het zelfs oplichting kunnen noemen omdat je niet krijgt waar je voor betaald )waar ik gebruik van maak en dat ik vind dat ze GVD eens ballen moeten tonen en er een lichtje moet gaan branden als er over een dame meerdere slechte recensies binnen komen. Ten slotte ook de geloofwaardigheid en betrouwbaarheid, beter gezegd het ontbreken daarvan, aangekaart.

En? De recensie is geplaatst.
Het loont dus om Kinky, maar ook andere sites aan te spreken.
Daarmee maken we het voor onszelf en voor de aanbieders alleen maar beter.
Zo, dat wilde ik efkens kwijt 😀

Prima gehandeld. Zelf heb ik ook het idee dat de dame (of wie dan ook) uit de advertentie ook zelf negatieve berichten kan verwijderen. Mijn tamelijk negatieve ervaring met een dame was een week later van Kinky verdwenen.

Zelf heb ik ook het idee dat de dame (of wie dan ook) uit de advertentie ook zelf negatieve berichten kan verwijderen. Mijn tamelijk negatieve ervaring met een dame was een week later van Kinky verdwenen.
waren daarmee ook ALLE reviewsverdwenen? of verdween alleen jouwe en bleven anderen staan?

VOLGENS MIJ kan een dame geen individuele reviews verwijderen. Wel kan ze de mogelijkheid voor reviews bij haar advertentie aan of uit zetten, en daarmee in 1 klap alle reviews ongedaan maken wanneer ze die optie uitschakelt.

Ook kan ze wellicht klagen bij Kinky en daarmee wat laten verwijderen?
Volgens mij kan je ze idd verwijderen 🤔
heu dat zou jij toch gewoon kunnen uittesten? heb je een fancy knop daarvoor?

De weinige kinky recensies die ik heb ga ik niet verwijderen 😳
Ik heb geen negatieve 🤷‍♀️
ja nee dat snap ik, maar als je ingelogd bent en je reviews bekijkt zal je toch allemaal opties hebben die wij stervelingen niet hebben? zit daar niet ergens een grote boze knop met de naam "review verwijderen!"?
Ohh jawel hoor, zelf een enkele keer gedaan. Bij goede en slechte😂
dat dus

ik ga verder niet op je individuele geval in want daar kunnen allerlei redenen voor te bedenken zijn, maar in het algemeen is het mooi kut dat een commercieel aanbieder van iets zelf kan kiezen welke reviews blijven staan en welke verdwijnen

Ohh jawel hoor, zelf een enkele keer gedaan. Bij goede en slechte😂
Oh oh dit had ik niet verwacht 😂

Maar dat snap ik ook niet.
Als een review nep is, denk ik dat voor de werkers is het beter om een soort van beroep optie te hebben, maar als je zelf kan reviews verwijderen dan is het helemaal niet objective 😂

Zelfde hab ik paar goede en slechte reviews dat worden niet geaccepteerd... Maar dat is alleen laatste maanden, geleden doen ze niks/minder over.

Het valt me ook op dat je bijna geen slechte recensies ziet op kinky, als ze die bijna allemaal laten verwijderen dan kun je de recensies op de site niet meer serieus nemen. Niet zo gek ook dat veel dames daar hoge score hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan