• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

Algemeen Club Mystique, Rucphen (NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allemaal, ik ben een 31-jarige en op zoek naar nieuwe en interessante avonturen. Ik heb waarschijnlijk het hele forum gelezen en ben vastbesloten om voor de eerste keer met je te spelen. Ik vraag me echter voor het eerst af wat de club is: moet ik Amai "DOENDERSDAG" of Mystique "HUISVROUVEN" kiezen? Ik ga donderdag 17 oktober rond 19.00 uur. Misschien kun je mij wat advies geven? Of misschien is er wel een vrouw die samen op pad wil?

Zaterdag 23 nov waren wij sinds lange tijd weer eens in Mystique.
Entree van 130 euro per koppel is even slikken. Maar als je een keer uit eten gaat, ben je al snel hetzelfde kwijt.
De parkeerplaats was om 1930u al zo goed als vol. Binnen een gezellige boel. Opvallend dat er een zeer gemengd publiek was. Jong , oud, dik, dun. Voor elk wat wils, zeg maar. Beneden bij de kluisjes al meteen leuk contact met andere stellen. Na een verkenningsrondje zijn we eerst even iets gaan eten, want in het voorbijgaan trokken de geuren van gegrild vlees ons ongeveer naar binnen... Het eten was voortreffelijk en er is een ruime keuze. Alleen is het wat jammer dat er geen vegetarische alternatieven zijn voor de grill.
Na het eten hebben we ons heerlijk in de enorme jacuzzi laten zakken. Wat een geile boel was dat. Overal om ons heen koppels die elkaar of anderen aan het teasen waren. Naast ons een blond vrouwtje met een man met een flinke pik. Hij zat op het randje en zij pijpte hem met verve. Wat een opwindend gezicht was dat. Helaas had dit koppel al snel contact met een ander koppeltje, anders hadden wij er wel werk van gemaakt. Later boven op de matrassen hebben we natuurlijk nog heerlijk gespeeld met andere koppels. Het was een heerlijke avond, er was genoeg actie en we hadden overal makkelijk contact.
Voor ons ook weer eens iets anders, want meestal kiezen we voor clubs waar ook singles worden toegelaten.
Herhalingsgevaar is voor deze vrij groot!

Terug
Bovenaan Onderaan