Algemeen Club Mystique, Rucphen (NL)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo allemaal, ik ben een 31-jarige en op zoek naar nieuwe en interessante avonturen. Ik heb waarschijnlijk het hele forum gelezen en ben vastbesloten om voor de eerste keer met je te spelen. Ik vraag me echter voor het eerst af wat de club is: moet ik Amai "DOENDERSDAG" of Mystique "HUISVROUVEN" kiezen? Ik ga donderdag 17 oktober rond 19.00 uur. Misschien kun je mij wat advies geven? Of misschien is er wel een vrouw die samen op pad wil?

Zaterdag 23 nov waren wij sinds lange tijd weer eens in Mystique.
Entree van 130 euro per koppel is even slikken. Maar als je een keer uit eten gaat, ben je al snel hetzelfde kwijt.
De parkeerplaats was om 1930u al zo goed als vol. Binnen een gezellige boel. Opvallend dat er een zeer gemengd publiek was. Jong , oud, dik, dun. Voor elk wat wils, zeg maar. Beneden bij de kluisjes al meteen leuk contact met andere stellen. Na een verkenningsrondje zijn we eerst even iets gaan eten, want in het voorbijgaan trokken de geuren van gegrild vlees ons ongeveer naar binnen... Het eten was voortreffelijk en er is een ruime keuze. Alleen is het wat jammer dat er geen vegetarische alternatieven zijn voor de grill.
Na het eten hebben we ons heerlijk in de enorme jacuzzi laten zakken. Wat een geile boel was dat. Overal om ons heen koppels die elkaar of anderen aan het teasen waren. Naast ons een blond vrouwtje met een man met een flinke pik. Hij zat op het randje en zij pijpte hem met verve. Wat een opwindend gezicht was dat. Helaas had dit koppel al snel contact met een ander koppeltje, anders hadden wij er wel werk van gemaakt. Later boven op de matrassen hebben we natuurlijk nog heerlijk gespeeld met andere koppels. Het was een heerlijke avond, er was genoeg actie en we hadden overal makkelijk contact.
Voor ons ook weer eens iets anders, want meestal kiezen we voor clubs waar ook singles worden toegelaten.
Herhalingsgevaar is voor deze vrij groot!

Afgelopen zondag 2 februari naar de Relaxed Sunday geweest. We zijn 40 en 42 jaar oud en waren de jongste. Het was een kortingsavond en daardoor stampvol met vaste bezoekers van deze avond. Wij haalde het gemiddelde aardig naar beneden. De DJ vond zichzelf nogal geweldig en het publiek was bijzonder ongeduldig en soms zelfs onbeleefd aan de bar.
Het eten was zoals altijd goed en (bar)personeel aller aardigst.
Voor het erotisch gedeelte hoeven we niet meer terug op deze zondagen.

Daar aan toevoegende. We willen morgen, donderdag 6-2, eens de Mega Gangbang uitproberen maar twijfelen.
Het is vaak genoemd en over het algemeen ook wel zo bij Mystique maar is dan de leeftijd ook wat hoger?
Wij zijn de donderdagmiddagen bij Eroxx gewend. Erg druk en geil.

Laatst bewerkt:
Daar aan toevoegende. We willen morgen, donderdag 6-2, eens de Mega Gangbang uitproberen maar twijfelen.
Het is vaak genoemd en over het algemeen ook wel zo bij Mystique maar is dan de leeftijd ook wat hoger?
Ik (single man) ben vorig jaar zomer eens op de gangbang daar geweest. Afgeladen vol! Met (zelfs) een verkeersregelaar om P-plaats in goede banen te leiden, waar elk hoekje werd benut.. en dat laatste gold binnen ook trouwens 😊 Meer mensen dan lockers, want wie later kwam kreeg een kledingzak oid.

Zeer gevarieerde leeftijden als ik me goed herinner, en wat jullie van deze zondag zeggen, herken ik ook niet van die gangbang-dag. Best wat dertigers en veertigers. Heeeeel veel mannen, maar ook de nodige koppels en dames, die daar dan ook voor kwamen. Heb me zeker vermaakt, maar vond het wel erg druk (vgl wel met drukke 'mannendagen' bij Eroxx), en morgen zul je me er ook niet vinden 😉. Mystique vind ik op zich ok, dus misschien nog eens een 'godinnendag' oid ervaren.

Maar gerust eens gaan, dan weet je wat je er zelf van vindt! 😁

Afgelopen zondag 2 februari naar de Relaxed Sunday geweest. We zijn 40 en 42 jaar oud en waren de jongste. Het was een kortingsavond en daardoor stampvol met vaste bezoekers van deze avond. Wij haalde het gemiddelde aardig naar beneden. De DJ vond zichzelf nogal geweldig en het publiek was bijzonder ongeduldig en soms zelfs onbeleefd aan de bar.
Het eten was zoals altijd goed en (bar)personeel aller aardigst.
Voor het erotisch gedeelte hoeven we niet meer terug op deze zondagen.

Ik was vorige maand op de Gangbang dag met een. groepje van 6 personen. Het was echt heel druk op de parkeerplaats dus ik was gelijk al onder de indruk. Maar even later toen ik binnenkwam viel mij gewoon op dat de gemiddelde leeftijd aanzienlijk hoog is. Ik denk wel 55+ als ik over de vrouwen praat tenminste. Misschien waren er in het total 5 vrouwen die veertiger waren en dat is inclusief de dames met wie ik naar binnen was gekomen. Het eten en het personeel was super goed! Ik merk dan persoonlijk dat ik toch de voorkeur geef aan georganiseerde huisfeestjes met een paar extra single mannen erbij en waar dan ook wat jongere mensen op af komen

Terug
Bovenaan Onderaan