Genieter001
Wandelaar
- 43
- 03/09/21
- 20
iemand ervaring met deze club? er zou morgen 18/12 een gangbang georganiseerd worden. De moeite waard?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBramm, ieder zijn goesting. Letterlijk in dit geval. En ook aan Marty01234 niet iedereen heeft dezelfde smaak (gelukkig). De amaai en goesting waren vroeger meer met elkaar te vergelijken maar mijn voorkeur gaat tegenwoordig veel meer naar de goesting dan naar amaai.Teleurstellende club, aftandse schuur, jacuzzi stuk en wordt niet gemaakt, sauna staat zelden warm, ...
Een paar keer naar die bi-dag geweest op dinsdag maar grote teleurstelling elke keer. Als er 15 deelnemers zijn is het veel. Vaak veel minder. Ik voelde me er telkens een beetje vies. Een aantrekkelijke trav kom je er niet tegen. Enkel wat behaarde mannen die vrouwenkleren aantrekken. En de mannen zijn bijna zonder uitzondering viezeriken. Het pand zelf vind ik zeker niet aftands maar we gaan niet naar daar voor een open huis bezoek.Goesting heeft vrees ik wel zijn beste tijd gehad...
De Gangbangs en vrijdagavonden zijn goed bezocht. De bi dag oo dinsdag redelijk, maar de maandagen en donderdagen dat ze open zijn zijn tegenwoordig zeer matig. Vandaag was er de vaste dame, Jenste, een ouder koppel, lees 75+ dat er oon vaak is en nog 1 anser koppel. Dit us afgelopen keren steeds zo geweest. Over Jenste overigens niets dan lof voor haar inzet, maar altijd enkel Jenste is niet waarvoor ik een club bezoek.
Dat het een verouderd pand is, is niet zo erg maar zorgt er wel voor dat get redelijk fris is in deze tijd van het jaar. Nu de Jacuzzi ook nog buiten gebruik is vins ik het het geld niet meer waard. Erg jammer, want ik vond het wat gemoedelijkere tov Amai en Eroxx wel fijn, maar nu wordt het t eerder een duur café dan Club...