Algemeen Club Goesting, De Klinge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Teleurstellende club, aftandse schuur, jacuzzi stuk en wordt niet gemaakt, sauna staat zelden warm, ...
Bramm, ieder zijn goesting. Letterlijk in dit geval. En ook aan Marty01234 niet iedereen heeft dezelfde smaak (gelukkig). De amaai en goesting waren vroeger meer met elkaar te vergelijken maar mijn voorkeur gaat tegenwoordig veel meer naar de goesting dan naar amaai.

Als het aankomt op het type klanten dan ben ik liever in goesting dan in amaai, maar nogmaals dat is ieders zijn voorkeur. Ga je als man alleen dan sta je bij amaai in de rij, bij de goesting mag je zo binnen maar houden ze de verhouding mannen / koppels - dames wel netjes in de gaten en zullen je aan de deur vermelden als het rustig is.
In amaai veel ons kent ons, veel bare neukers en andere koppels die enkel komen om goedkoop te drinken en met elkaar te spelen.
In goesting veel meer gelegenheidskoppels, gemoedelijker maar ook minder de grote drukte.

Wil je zekerheid om sex te hebben, ga dan niet naar een club maar ga naar een georganiseerde gangbang en zelfs daar zal je afgewezen worden als je opdringerig bent of denkt dat je alles mag.
Nu als jullie er niet zijn, voor mij geen probleem, ik amuseer me dan wel extra met de aanwezige dames en koppels.

Goesting is inderdaad een ouder gebouw maar eenmaal binnen merk je daar eigenlijk niet zo veel van. Steeds netjes en als er iets is vraag je het maar aan het personeel en wordt opgelost. Het bubbelbad is de schuld van de klanten dat het stuk gegaan is, als je condooms in een filter laat draaien dan krijg je alles kapot.

Hier zeggen dat de goesting afstandse schuur is, ... tja daar ben ik het niet mee eens!

Goesting heeft vrees ik wel zijn beste tijd gehad... 😕
De Gangbangs en vrijdagavonden zijn goed bezocht. De bi dag oo dinsdag redelijk, maar de maandagen en donderdagen dat ze open zijn zijn tegenwoordig zeer matig. Vandaag was er de vaste dame, Jenste, een ouder koppel, lees 75+ dat er oon vaak is en nog 1 anser koppel. Dit us afgelopen keren steeds zo geweest. Over Jenste overigens niets dan lof voor haar inzet, maar altijd enkel Jenste is niet waarvoor ik een club bezoek.
Dat het een verouderd pand is, is niet zo erg maar zorgt er wel voor dat get redelijk fris is in deze tijd van het jaar. Nu de Jacuzzi ook nog buiten gebruik is vins ik het het geld niet meer waard. Erg jammer, want ik vond het wat gemoedelijkere tov Amai en Eroxx wel fijn, maar nu wordt het t eerder een duur café dan Club...

Terug
Bovenaan Onderaan