Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Idd, de laatste keren dat wij er waren weinig tot geen jongere dames…wat ouder publiek en vrij curvy toen…
Ik ga geen andere clubs hier aanraden, want dan is het reclame.
Maar ik laat deze club wel links liggen nu.

Als iemand me kan bevestigen dat ze weer in huur dames hebben, wil ik het er nog wel een keer op wagen.
 
Ik heb toch ook gemerkt dat het best zoeken is naar mensen jonger dan 50 jaar tijdens de namiddagen. Op vrijdag avond zie je wel meer jongere koppels.

Tja in de namiddag zijn nog veel mensen werken zekers. Kmoet zeggen dat ik nu de 2 namiddagen dat ik geweest ben wel mensen gevonden heb rond mijn leeftijd (40j) waar het mee klikte en het gezellig was.
Als ik mag stoefen: ik zie er best jong uit en word meestal veel jonger geschat.
 
Ik ga geen andere clubs hier aanraden, want dan is het reclame.
Maar ik laat deze club wel links liggen nu.

Als iemand me kan bevestigen dat ze weer in huur dames hebben, wil ik het er nog wel een keer op wagen.
Heeft dit dan nog iets te maken met het concept "parenclub" als de enige motivatie de betaalde dames zijn? Ik blijf het een raar gegeven vinden en vraag mij af of een club de plaats is voor prostitutie al is het natuurlijk een heel wijd verschijnsel overal.
 
Heeft dit dan nog iets te maken met het concept "parenclub" als de enige motivatie de betaalde dames zijn? Ik blijf het een raar gegeven vinden en vraag mij af of een club de plaats is voor prostitutie al is het natuurlijk een heel wijd verschijnsel overal.
ik blijf er bij dit ligt aan de clubs zelf ,hun adverteren op sites zoals afspraakjes, geranatie verzekerd etc... langs een kant weird als ze als parenclub willen club willen overkomen..
 
Toch fijn dat ze er zijn.
En anders zou de Eroxx club niet kunnen bestaan zonder de huisdames.
Ik bedoel als single man kun je je chance proberen of je in de smaak valt , of je binnen kan communiceren , bij de dames van de koppels.
Lukt dit niet , dan heb je de huisdames als back up.
Anders werd het wel een heel grote gok , die ik persoonlijk niet zou nemen , en veel mannen met mij.
 
ik blijf er bij dit ligt aan de clubs zelf ,hun adverteren op sites zoals afspraakjes, geranatie verzekerd etc... langs een kant weird als ze als parenclub willen club willen overkomen..
leeg raken garantie, ja dat komt door die in huur brasils.
Toen ik die in huur meids niet meer zag, ben ik dus afgehaakt met langskomen.
Want de paren die er ook komen is niet mijn ding.
Goed, inmiddels een andere plekje gevonden.
 
Heeft dit dan nog iets te maken met het concept "parenclub" als de enige motivatie de betaalde dames zijn? Ik blijf het een raar gegeven vinden en vraag mij af of een club de plaats is voor prostitutie al is het natuurlijk een heel wijd verschijnsel overal.
Klopt helemaal...maar het levert veel geld op. En dan is Eroxx nog 1 van de weinge clubs die nog een echte paren avond hebben op zaterdagen. Bij veel clubs komen op de zaterdagen ook alleengaande mannen. Dit brengt behoorlijk wat meer geld in het laatje.
 
Wil graag eventuele bi-kant ontdekken. Is de Tgirl-avond daar een goed idee voor? Ben eerder opzoek naar bi of gay mannen om mee te experimenteren. (Zijn in dat geval de meeste mannen dan top of bottom? Of maakt dat voor de meesten niet veel uit. Ik zou me eerder bottom voelen, maar weet niet of daar een "overaanbod" aan is op zo'n avond?)

Of raden jullie een andere avond hiervoor aan?
 
Wil graag eventuele bi-kant ontdekken. Is de Tgirl-avond daar een goed idee voor? Ben eerder opzoek naar bi of gay mannen om mee te experimenteren. (Zijn in dat geval de meeste mannen dan top of bottom? Of maakt dat voor de meesten niet veel uit. Ik zou me eerder bottom voelen, maar weet niet of daar een "overaanbod" aan is op zo'n avond?)

Of raden jullie een andere avond hiervoor aan?
De T-girl party is hier ideaal voor. Allemaal T, bi,gay,hetero,lesbo,... aanwezig.
Op vrijdag avond is moeilijker, zijn maar een paar T's daar, en van de andere mannen weet je het niet.
Ik ben er vrijdag, kom maar af ;-)

Xxx
Wij gaan vrijdag kijken en hopelijk wel wat jongere knappen mensen. We zijn zelf 35 dus hopen dat voor haar wat keus is rond die leeftijd
Als je de Eroxx bedoeld, op vrijdag veel jong en knap volk daar.

Xxx
 
Eroxx

Donderdag 3 oktober 2024 (11:30 uur)

Fluo Xtreme GangBang


Rond 12:40 uur aangekomen en de parking al goed gevuld met auto's.
Fluo party, dus ik dacht neem wat lichtstaafjes mee, want ze zullen in de Eroxx niks voorzien hebben.
Nee, nee, Nina had de Action geplunderd. Een ganse tafel vol met lichtstaafjes, brillen, fluo hoedjes, fluo smink & lipstick. Mooi zo.
En ook veel koppels in fluo uitrusting.
Jawel, aan de inkom kon je al merken, dit wordt vet geil, iedereen was in een geile fluo mood.
En was het dan ook geil hoor ik jullie denken, bwa als je denkt het kan niet meer geiler, jawel hoor!! Wat een knappe geile meisjes waren daar, veel jonge heerlijke sex godinnen waren er aanwezig. En dan te bedenken dat er hier op het forum de ganse week hebben zitten te zeiken dat er geen knappe meisjes zijn in de Eroxx.
Precies al lang niet meer daar geweest denk ik! En ja hoor, de Braziliaanse waren er ook!
Zoals jullie weten, alles beschrijven op zo een namiddag event dat lukt niet.
Enkel speciale, en zeker tot de verbeelding sprekende geile toestanden proberen we wat toe te lichten.
Dat ze al volle bak aan het neuken waren bij mijn binnenkomst, ja in de namiddag is dat niks nieuws. Wachten op mij, doen ze niet. 11:30 uur deuren open en een 10 tal minuten later : neuken maar!!!E4bC0iaWYAATDb4.jpg
Link, rechts, en in het midden van de disco, mini orgies, van ver af niet te zien welke meisjes geneukt werden of gingen geneukt worden door de aanwezige jongens.
13:00 uur, iedereen was al fluo geil, overal zag je lichtjes, de blacklights deden hun werk. Eigenlijk wel speciaal feestje. Gaan we meer doen.Orgie1.jpg
Binnenkort is er weer een, kijk maar op kalender.
Over de events gesproken, wisten jullie dat binnenkort Frank Verstraeten, jaja, de enige echte van de Zillion, op 10/11 achter de discobar komt staan!!!
Zillion Zundays in de Eroxx!!!

10..9..8..7..6..5..4..3..2.. are you ready to fuck
De franstallige meester en zijn slavin waren er ook vandaag, en hij had slavin nr 2 bij. Ja, die heeft er 2. 's Avonds heeft hij meestal een ander bij.
Nu, als hij er is, altijd wel speciaal, en geile jongens die braaf zijn, kunnen hun pik heerlijk diep in de slavin steken, wel enkel op zijn commando.
Hij begon op de matras in de disco, rechts van de discobar aan de grote spiegel, zijn slavin op de matras, in een soort yoga toestand gezeten.
Mooi en speciaal om te zien, omringd door meer dan 10 jongens, de meeste redelijk geil aan hun harde pikken te zien.
Na een kleine bezinning, iedereen stond rond de vierkante matras, vraagt de meester, 'who wants to fuck here?'. En daar waren we vertrokken voor een orgie.
Een tijdje later ging hij met zijn slavin naar de grote poef achter in de ero ruimte.
Verschillende jongens in gereedheid, slavin op handjes en knieën, een pik in de mond en een in het kutje, een derde mocht er niet bij van de meester.Cum2.png
Na een tijdje telt hij af voor degene die gepijpt wordt: 10..9..8..7..6..5..4..3..2..1 : 'are you ready to fuck her?' Euh, ja zeker dacht die jongen, ok, gedaan met pijpen en neuken maar.
Volgende pik in mondje!

'Fuck me' in fluo lipstick op de rug
Later in de namiddag kwam de meester met zijn slavin terug in de disco, daar op de grote poef, met fluo lipstick schreef hij op haar rug : 'Fuck me'. Hehe.
Dat was het signaal voor de geile jongens om in actie te komen wat uiteraard ook zo geschiede. Der werd geneukt, gepijpt, er werd cum gespoten in condooms. Fluo, dan ook een fluo foto erbij ;).Neon2.jpg
Samengevat : vet geil.

'Cum' in fluo op de tietjes
'Oortjes' en 'fluo halsband' waren natuurlijk ook van de partij. OortjSplatcum.pnges was zeer mooi opgemaakt met fluo lipstick.
Net boven de tietjes stond 'cum' in neo fluo.
Dat is eigenlijk een lichte hint naar de geile jongens dat hun cum niet in een condoom dient terecht te komen maar in haar mondje, tietjes, buik. Gewoon spuiten in haar gezicht, iedereen!
Later op de middag was er toch al zoveel cum met kracht op die fluo tekst terecht gekomen dat die begon te vervagen. Maar er werd flink en hard doorgespoten. Flink gedaan jongens!
Zal ze leren om 'cum' op de tietjes te verven ;-)


Lesbo engeltjes
Wat een schatje was er vandaag, man man man, niet te geloven, zou ze 1.5 meter groot zijn, ik denk het niet, slank, bijzonder klein kontje, whaaaa.
Om jullie een idee te geven van de grootte van haar kontje, leg jullie handen vingers gespreid duimen elkaar rakend op tafel en zet nu voorzichtig je handen recht alsof je haar kontje zou vastnemen.
Groter als dat was het niet.
Haar minuscuul kleine poesje (haarloos, uiteraard) zat verborgen achter een witte bredere string. Bwa, ik krijg weer een stevige pik tijdens het typen van deze tekst. Nu, ik wordt niet zo snel geil, maar dat, ja, dat was wat we nodig hadden.
Ze liep op blote voeten rond, met een bijzonder sensuele look. Leeftijd?? Moeilijk te zeggen, ik zou gokken ergens tussen de 25 - 30.
Nu ik kan me ook lelijk vergissen, maar ik denk het niet.
Zouden daar dan grote pikken in gaan verdwijnen in dat kleine poesje, gaat die meerdere jongens pijpen, ontketent zij een orgie zou je je dan afvragen, of komt ze hier alleen om zich te laten bewonderen.alexis-(andava)-original-character-Newhalf-male-on-Newhalf-8036347.jpeg
Op een geven moment lag er ook een goddelijk ding in de gynaecoloogstoel op de dansvloer, en wie was haar poesje aan het likken, juist ja, het schatje met het kleine kontje, een hoop volk errond, pikken keihard.
Ja, bij eens lesbo scene staat de meeste jongens er wat verdwaast bij, wat moeten we doen, kijken, ons zelf afrukken, die meisjes aanraken, nee, we kijken en ondertussen rukken we ons pikken hard in de hoop dat ze ook op jongens valt.
Er stond ook een jongen bij, waarschijnlijk de vriend van het meisje in de stoel, die zijn pik werd even afgepijpt door het 'kontje' en werd toen door het 'kontje' in het kutje gestoken van het meisje in de stoel.Orgie4.jpeg
Een opluchting bij de meeste harde pikken, dat ze ook jongens deed, en daarop werd ze betast en ze liet het toe. Op een geven moment stond daar toch zeker 30 geile jongens hopend dat hun pik aan de beurt kwam, ondertussen werd ze zalig deftig geneukt en pijpte ze meerdere jongens klaar. We gaan eens punten uitdelen : een 10 geef ik hier voor!

Weer een matchfixing
Stond ik aan de gloryholes, een geile man aan me aan het frunnikken, daarna nog een tweede, zaten ze met 2 aan mij, was even onduidelijk wie me nu als eerste ging pijpen, oke, dan maar ieder om beurt.
En wat is dan het grappige, die 2 mannen weten even ervoor niet van mekaar dat ze eigenlijk wel aan mekaar willen zitten, speel ik even tussenpersoon, en ja hoor, daar zijn ze mekaar om beurt aan het pijpen.
Vragen ze aan mij als ik mee kom in een kamer, ik zeg, ja, ga al maar, ik kom dadelijk, zij met hun 2 weg, mijn pik nog staalhard van al dat gepijp, loop ik langs de traliekooi en daar kom ik een mevrouw tegen die altijd onder mij gewaad wil kijken, maar meestal heb ik dan geen harde pik. Nu dus wel. Haha, dat vond ze geweldig, hopla, daar verdween mijn eikel in haar mond en werd mijn pik even deftig gepijpt met goedkeuring van haar man die toekeek. Altijd geil als er volk toekijkt!

Knap koppel , man met bi gevoelens
Nog een knap koppel leren kennen, al meer gezien, maar zijn vrouw zo een knappe, dat je als nederige man ver uit de buurt blijft, ja, nu dus niet, zij kwam zelf een babbeltje doen.
Lekker geil stuk met een stout kopje. Daar moest ze wel om lachen. Ook een knappe man, die me vertelde dat hij bi gevoelens had als hij wat gedronken had. Ik zeg, dat is goed, dat gaan we morgen eens testen.
Ja, ze gingen ook komen op vrijdag, ook een fluo party. Wordt vervolgd...
Dat koppel kent natuurlijk ander geil volk waar ik ook nog nooit kort bij in de buurt ben kunnen komen, nu dus wel, ook zo een ondeugend lekker ding eindelijk eens aan haar tepels kunnen zitten, terwijl de man van het knappe koppel even checkte als ze wel geil was en 2 vingers in haar kut stak. Ja, die kwamen er lekker nat uit. Fuck mensen, wat een geile wijven heb ik gisteren leren kennen.
Ik zei tegen ze, dit wordt me teveel, dat is me te geil allemaal, ik ga naar huis. Nu, ik wou toch al naar huis gaan :cool:

Groetjes aan :
- Macy, die eigenlijk wel goesting had om te komen maar niet durfde zonder haar meester.
- Het geile koppel met de bi gevoelens die vanaf nu ook deze verslagen gaan lezen
- Een fan van deze verslagen, die er ook weer was, waar we een babbeltje mee gedaan hebben



KitanaNew.png
 

Bijlagen

  • Platcum.jpg
    Platcum.jpg
    30,7 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan