Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net terug van de 'fluo party on sunday gang bang '
Aangekomen als eerste.. ik en ne maat ,terwel het verkennen viel ons oog wel op en Jonge dame van aan de bar was wel en pareltje jammer dat ze niks deed ..
Veel koppels waarvan vaak en mooi vrouwtje bij , maar jammer dat de meeste enkel te vinden waren in het rokers kot of in het restaurant of aan de bar ..en voor de rest alleen show verkoopte .. gelukkig mijn kans kunnen wagen met de twee ingehuurde dames de franse dame en de ander en daarmee mijn zaad heb kunnen kwijt doen.. dan paar toertjes gedaan , veel bleven tog zitten met hun partner of wouden niemand extra of als ze iemand extra woude was er al iemand Voor gekropen.. Dan kon ik en indische DOEN en Bw.. dame maar wou enkel zonder c*ndoom ,tog maar gepast.. eigenlijk in die lange tijd is daar nog niks veranderd buite dat publiek ouder word.. onze ivan wel tegekomen zijne xl is niet gelogen :ROFLMAO: , maar voor mij tog de laatste keer dat ik hier nog geld aan geef..
Buiten jacuzzi was ook jammer genoeg nog nie open..
Er zijn mooie vrouwe ja .. maar die staan er enkel maar wat te shinen of doen het enkel met en vriend .. of koppel ..
Een jonge vrouw wou wel andere gasten er bij maar haar vriend liet het niet toe .. wat jammer was maar begrijpelijk

Hier bij sluit ik hier eroxx af..

Net terug van de 'fluo party on sunday gang bang '
Aangekomen als eerste.. ik en ne maat ,terwel het verkennen viel ons oog wel op en Jonge dame van aan de bar was wel en pareltje jammer dat ze niks deed ..
Veel koppels waarvan vaak en mooi vrouwtje bij , maar jammer dat de meeste enkel te vinden waren in het rokers kot of in het restaurant of aan de bar ..en voor de rest alleen show verkoopte .. gelukkig mijn kans kunnen wagen met de twee ingehuurde dames de franse dame en de ander en daarmee mijn zaad heb kunnen kwijt doen.. dan paar toertjes gedaan , veel bleven tog zitten met hun partner of wouden niemand extra of als ze iemand extra woude was er al iemand Voor gekropen.. Dan kon ik en indische DOEN en Bw.. dame maar wou enkel zonder c*ndoom ,tog maar gepast.. eigenlijk in die lange tijd is daar nog niks veranderd buite dat publiek ouder word.. onze ivan wel tegekomen zijne xl is niet gelogen :ROFLMAO: , maar voor mij tog de laatste keer dat ik hier nog geld aan geef..
Buiten jacuzzi was ook jammer genoeg nog nie open..
Er zijn mooie vrouwe ja .. maar die staan er enkel maar wat te shinen of doen het enkel met en vriend .. of koppel ..
Een jonge vrouw wou wel andere gasten er bij maar haar vriend liet het niet toe .. wat jammer was maar begrijpelijk

Hier bij sluit ik hier eroxx af..
JA EN ER ZIJN ER DIE GRATIS BINNEN MOGEN EN WIJ MAAR BETALEN VOOR DIE KOPPELS SORRY ZOU NIET MOGEN WIJ BETALEN KOPPELS OOK BETALEN PRIJZEN BRENGEN NAAR 60 EURO .............

Zondag fluo

Na lange tijd nog eens naar Eroxx kunnen gaan, voor het eerst op een zondag. Kan normaal nooit op zondag.

Veel auto's op de parking maar toch eigenlijk weinig volk binnen. Ik was wel wat later.

Een man tegengekomen van ervoor en daar leuk mee aan de praat geraakt. Naar vanachter gegaan en ons gaan amuseren. Ik heb er niemand extra bijgenomen, doe ik nooit de eerste keer. Kwestie van er in te komen (op te warmen zeg maar).

Nadien wel niet echt meer mijn aantrekking gevonden. Nog een paar keer naar vanachter geweest maar geen aansluiting gevonden.

Mss deze namiddag nog eens. Of andere plannen. Kweet het nog niet.

Zondag fluo

Na lange tijd nog eens naar Eroxx kunnen gaan, voor het eerst op een zondag. Kan normaal nooit op zondag.

Veel auto's op de parking maar toch eigenlijk weinig volk binnen. Ik was wel wat later.

Een man tegengekomen van ervoor en daar leuk mee aan de praat geraakt. Naar vanachter gegaan en ons gaan amuseren. Ik heb er niemand extra bijgenomen, doe ik nooit de eerste keer. Kwestie van er in te komen (op te warmen zeg maar).

Nadien wel niet echt meer mijn aantrekking gevonden. Nog een paar keer naar vanachter geweest maar geen aansluiting gevonden.

Mss deze namiddag nog eens. Of andere plannen. Kweet het nog niet.
ik moet ook nog eens dringend tijd maken om langs te komen op maan-of donderdag
Eve laat zeker weten wanneer jij gaat en dan zal ik kijken of ik kan

Lieve mensen ,

Mijn man (41M) en ik (32V) zoeken een leuke day party en zijn naar verschillende clubs aan het kijken. Het liefst een feestje waar actie is en niet alleen dansen.

Bij Eroxx staat bij alle feestjes die overdag plaatsvinden dat het alleen voor actieve koppels is en dat daar streng op wordt toegezien.

Ik kan op voorhand niet garanderen dat ik actief wil zijn op die manier (maar de intentie is er wel degelijk 😜). Is dit dan de verkeerde club voor ons? Mogen we niet even aanzien hoe het bevalt de eerste keer?

Je kunt beter je tijd besteden om goed Nederlands te leren.
Pas op met dit soort uitlatingen. Ik kreeg gisteren van een zekere @Lament een waarschuwing en een strafpunt omdat ik enkel vroeg om leestekens, hoofdletters en een logische zinsopbouw. Terecht overigens. Het bleek ongewenst gedrag te zijn. De waarschuwing verloopt op 2 juni alstublieft. Eerst was het in maart maar om een mij onbekende reden vandaag verlengd naar 2 juni. Buiten proportioneel.

Laatst bewerkt:
Net terug van de 'fluo party on sunday gang bang '....

maar voor mij tog de laatste keer dat ik hier nog geld aan geef..
Die conclusie heb ik ook al enige tijd geleden getrokken. Eerst met vrouwtje, later als single nog een paar keer de Eroxxx bezocht. Dat laatste viel dus zwaar tegen.

En hoewel Ivan inmiddels aardig wat mannen weet te lokken richting balen met zijn overigens prachtig geschreven verhalen, kan de gemiddelde man daar misschien beter ook een jurk aan trekken. Hoop dat Ivan niet gepikeerd is door deze opmerking. Wat ik bedoel te zeggen is dat Ivan blijkbaar de gave heeft met zijn verschijning en XL om zich overal tussen te nestelen, de meest geile sex bedrijft en zelfs de heren aanspoort om mee te doen. Dat laatste siert Ivan trouwens.
Maar de realiteit voor de meesten is dat wanneer een stel naar de speelweide gaat er al een polonaise van mannen achter aan loopt, vervolgens bedolven ligt onder de mannen en er meer dan 20 man in de rij, of beter in de weg staan. Dan zijn er uiteindelijk maar een paar mannen die met een glimlach in de auto terug stappen. De rest heeft alleen maar mogen kijken en rukken en voldaan aan het verdienmodel van de Eroxxx (nl. single mannen).

Dus besef wanneer je als single man heen gaat, de kans op een gelukje niet groot is gezien de verhouding mannen vs vrouwen maar de oplettende lezer had dat zelf al uit alle recensies kunnen vissen.

Die conclusie heb ik ook al enige tijd geleden getrokken. Eerst met vrouwtje, later als singlel nog een paar keer de Eroxxx bezocht. Dat laatste viel dus zwaar tegen.

En hoewel Ivan inmiddels aardig wat mannen weet te lokken richting balen met zijn overigens prachtig geschreven verhalen, kan de gemiddelde man daar misschien beter ook een jurk aan trekken. Hoop dat Ivan niet gepikeerd is door deze opmerking. Wat ik bedoel te zeggen is dat Ivan blijkbaar de gave heeft met zijn verschijning en XL om zich overal tussen te nestelen, de meest geile sex bedrijft en zelfs de heren aanspoort om mee te doen. Dat laatste siert Ivan trouwens.
Maar de realiteit voor de meesten is dat wanneer een stel naar de speelweide gaat er al een polonaise van mannen achter aan loopt, vervolgens bedolven ligt onder de mannen en er meer dan 20 man in de rij, of beter in de weg staan. Dan zijn er uiteindelijk maar een paar mannen die met een glimlach in de auto terug stappen. De rest heeft alleen maar mogen kijken en rukken en voldaan aan het verdienmodel van de Eroxxx (nl. singel mannen).

Dus besef wanneer je als single man heen gaat, de kans op een gelukje niet groot is gezien de verhouding mannen vs vrouwen maar de oplettende lezer had dat zelf al uit alle recensies kunnen vissen.
Bedankt om het even mooi te verklaren van wat ik wou bedoelen !

Lieve mensen ,

Mijn man (41M) en ik (32V) zoeken een leuke day party en zijn naar verschillende clubs aan het kijken. Het liefst een feestje waar actie is en niet alleen dansen.

Bij Eroxx staat bij alle feestjes die overdag plaatsvinden dat het alleen voor actieve koppels is en dat daar streng op wordt toegezien.

Ik kan op voorhand niet garanderen dat ik actief wil zijn op die manier (maar de intentie is er wel degelijk 😜). Is dit dan de verkeerde club voor ons? Mogen we niet even aanzien hoe het bevalt de eerste keer?
Ik zou zeggen kijk goed bij de events op de site.

Soms is er verschil tussen koppels en "actieve" koppels. Als actieve koppel hoef je dan ook geen inkom te betalen, maar wordt er wel verwacht dat je "actief" bent met niet alleen je eigen partner.
Ik stel voor om gewoon de inkom van koppel te betalen de eerste keer. Of als je doorgaat eventueel zeggen, we zijn niet actief geweest en alsnog de inkom te betalen dan.
Dit is enkel voor de MAANDAG namiddagen, op donderdag en zondag is er gewoon 'koppel' inkom.

Het is jammer dat er zo wordt gesproken over verwachting want ik als single dame duik ook niet met iedereen naar vanachter en zeker in het begin wil ik er rustig in komen. Wat 1op1 actie en later mss meerdere mannen. Kan het best wel begrijpen van het standpunt van de single mannen maar dan zouden ze de verhouding man/vrouw misschien beter moeten bewaken op de namiddagen.

Ik stel voor van gewoon te komen en zelf de sfeer op te snuiven en best de verschillende namiddagen uit te proberen. Geen enkele namiddag of avond is het zelfde in Eroxx.
Ik ben al altijd tevreden naar huis gegaan.

Eroxx

Donderdag 6 maart 2025

Nina & Friends Sex Party (11:30 - 18:00 uur)

Jade en haar man K. gingen vandaag komen rond 13:30 uur. Ik was er rond 12:50 uur. Altijd leuk als je al met iemand hebt afgesproken. Nadeel is dan, dat ik dan weinig van al het gebeuren van de rest van de namiddag kan zien, want dat wordt dan fulltime met dat koppel spelen, maar dat hebben we er voor over!

Jade
Herinneren jullie zich nog het verslag van zondag 23 februari, en dan in het bijzonder het hoofdstukje 'Cumshot van de maand'? Nee, zie en hoor ik daar al een deel knikken. Alé, dan hier de link. Snel lezen die handel!
Jade & K. noemen ze dus (zijn niet hun echte namen moest zich soms iemand zorgen gaan maken, club namen zeg maar). Ze hadden me gemaild dat ze gingen komen, eerste keer een donderdag. Ze waren aangenaam verrast van de drukte, ik zeg dan moet je eens op de themadagen komen, dan is het pas druk. Jade kickt er op om zelf een paar strakke kerels uit te kiezen en ze had er 2 gevonden waarvan een Afrikaan, verrek mensen, die was strak. Wij (Jade & K. en ik) met die jongens naar achter, grote nis aan de grote poef. Jade werd daar al direct beurtelings geneukt door die 2 jongens, ondertussen op de grote poef gigantische orgies gaande, 30 - 40 - 50 mensen in de ruimte aan het toekijken, naar ons maar hoofdzakelijk naar de grote poef. Ik lag langs Jade, mijn pik ondertussen hard, zij een pik in de poes en een in de mond, haar hand rond mijn pik, ik een tepel vast en in mijn anders hand haar klit, haar man begon me voorzichtig te pijpen, die was me duidelijk aan het voorbereiden voor als het mijn neukbeurt zou gaan worden. Na het afneuken van de 2 jongens mocht mijn pik naar binnen glijden, bwa, zalig kutje, fuck mensen, ondertussen pijpte ze nog enkele andere passanten die naar ons spektakel kwamen kijken, overal kreunende geluiden in die kamer, de traliekamer was ook bezet, eigenlijk was het daar een grote orgie, lang geleden, dat ik nog zoveel mensen betrokken heb gezien bij zoveel geile pracht in een ruimte. Jade flink diep afgeneukt, zelfs rechtstaand, zij op haar knieën in de nis. Probeer haar kontje maar eens zei haar man, hij glijmiddel aan het kontje gedaan, ik op mijn pik gedaan, ik zeg : jij mag hem erin steken! Die verbaasde blikken van de toeschouwers dan, geweldig, als hij mijn pik begeleid tot voor haar kontje, zachtjes drukkend, zijn hand op mijn kontje, probeerden we erin te gaan, nee, nog eens, nee, nog eens, nee ze was er nog niet klaar voor. Dat was voor later op de middag. Tijd voor pauze, we stonden verrekt klam in het zweet.

Jade & sling
Tijdje later, aha, wie hangt er in de sling, haar man doet teken naar me, ja, effe een tussendoortje doen zei hem. Jade werd daar al effe serieus afgeneukt, vrij stevig en behoorlijk lang door een geile man. Ik en haar man haar tietjes vast en regelmatig de klit onderhanden genomen. Jade, die heeft zo een minuscuul klein handtasje bij, ik vroeg tijdens de pauze, wat zit daarin in, aha, zegt ze, mijn Guilty Pleasure, een clit vibrator, zo een 'Satisfyer Pro Air Stimulator'. Zoek het maar eens op. Ik zeg : die wil ik gebruiken op je clitje. Ik heb dat ding nog eens in werking gezien, meisjes die flink kunnen squirten, die gaan helemaal uit hun dak met zo een ding. Die man die haar neukte probeerde ook haar kontje, maar dat lukte niet. Zegt haar man, ja, ze heeft een buttplug in. Ha, die man dus met zijn eikel tegen die buttplug gestoten. Haha, dat was wat me moesten horen, deze keer ging het wel lukken, ohja! Op een gegeven moment ging die man spuiten, Jade uit de sling, zeer nederig op haar knieën voor hem op de grond zitten, how mensen hoe die daar zat, zodat hij zijn cum pokkegeil op haar gezicht kon spuiten wat even later zich dan zich ook voltrok. Ik heb daar al veel jongens zien spuiten, maar dit was toch wel klasse , dit was show, dit was geil, Jade was er klaar voor, de man, de omstaanders, iedereen kreeg wat hij wou zien. Ik zei : Laten hangen en terug in de sling! Een deel heeft ze uit haar ogen geveegd, de rest bleef hangen, de plug ging uit en ze ging terug in de sling hangen. Ik werd nog even verder gepijpt door haar man, toen rubber met glij, ik een been geholpen met in de sling te hangen, haar man het andere been. Een beetje mensen, een klein beetje weerstand, fuck, die schoot ineens naar binnen, ik ging onmiddellijk met de sling een halve meter naar achter tot bijna tegen de muur. Die geile blik, die tevreden glimlach, zo van, ja , eindelijk. How seg, die heb ik daar toch wel even een half uurtje, als het al niet langer was, stevig in het kontje geneukt in de sling. Met regelmaat had ze de Satisfyer op haar klitje staan, die volede ik brommen tot in mijn ballen. Geregeld ook een handje gevoeld die langs achter mijn ballen vastnam en met een vinger langs mijn kontje streek. Als je me geil wil krijgen moet je dat zeker doen! Aha, de man van Nathalie was dat, de schurk! Maar ook de man van Jade deed dat geregeld en Jade zelf ook merkte ik terwijl mijn pik volledig in haar kontje zat! Hierna was ze zeker toe aan een pauze. En weer die vloer daar, zompig, doordrenkt van squirt, cum, zweet en weet ik niet wat nog allemaal, weer had ik geen grip als ik die sling naar voren duwde. Diep kan je dan gaan met je pik, niet normaal, en weer achteruit schuiven en weer naar voor. daar moet dringend eens een antislip mat komen. Butt.jpg

Bukkake
Oortjes en een ander meisje gingen een bukkake sessie proberen te houden, plaats : achter de grote poef. 'Cum slut' in stift op haar tieten, het andere meisje op iedere tiet : 'Cum'. Oortjes aan de ketting, zo kwamen ze achter de ero ruimtes binnen geslenterd achtervolgt door spuitgrage jongens. Op de grote poef een paar cumshots heb ik gevolgd, oortjes kreeg het cum en het andere meisje veegde het met haar tong nog wat verder uit mekaar. Geil bezig die meisjes! Cum31.jpg

Jade en de man van Nathalie
Dus ik naar de traliekooi, zit daar nog steeds zo een knap blond ding, tribal tattoo onderaan de rug, stout kopje, haar een beetje opgeschoren, echt wel een lekker stuk. Is daar al de ganse namiddag actief. Ik aan het kijken, ja , daar greep ze mijn pik door de tralies. Werd ik daar effe ongehoord geil hard gepijpt door de tralies, haar vriend lag in de kooi, zij was net uitgeneukt met een andere man, dus focus volledig op mijn pik. Die had ze dan ook in een mum van tijd zoals hij dient de zijn. Hard en klaar voor gebruik. Ik zeg : zal in in de kooi komen? Ja zegt ze. Ik naar binnen, ik grijp een condoom, maar daar was ze me te snel af, eerst pijpen, wow die kon dat niet slecht, ola, zag ik daar een voorzichtige aanraking van haar vriend aan mijn been. Het was precies weer een bi-namiddag, geil! Zij klaar voor mijn pik, ik klaar, tijd voor actie, rubber, glij, knieën, vriend keek toe, anderen toeschouwers die mijn pik naar binnen hadden zien willen gaan, en in een vlotte heupbeweging er helemaal in, lekker zacht kutje,Kooi.jpg fluweelzacht zelfs! Ik heb haar tot tegen de tralies geneukt zodat ze niet verder kon. Daar kon ze dan nog andere pikken in haar mond steken. 3 pikken die door de tralies staken, ik bepaalde met haar hoofd de volgorde, terwijl ik diep in haar zat. Daarna ging haar vriend haar neuken, zij op haar buik, hij er bovenop, zij me aan het pijpen, en even later ook haar vriend, 2 mondjes rond mijn pik. Olala. En een vingertje dat in mijn kontje verdween terwijl mijn eikel door 2 tongen werd bewerkt. Aha, wie komt daar kijken aan de kooi, yep, Jade & K., en plotseling was daar ook de man van Nathalie. Nu ik had ze al kennis laten maken tijdens voorgaande pauzes, dus ze kenden mekaar al. De man van Nathalie Jade daar onmiddellijk aan het vingeren rechtstaand tegen de tralies, mijn pik in 2 mondjes, een tepel van het meisje en in de andere hand de tepel van Jade door de tralies. De man van Nathalie heeft haar daar vrij lang gevingerd, ondertussen heb ik het meisje nog eens van pik voorzien, ditmaal in een ander standje, op haar rug, benen op mijn schouders. Ook mocht ik de pik van haar vriend vastnemen en in haar mond steken. Daarna pauze. Pauze? Mensen ik was pokke-geil, ik daar uit die kooi, naar Jade die nog steeds gevingerd werd, de doorgang volledig geblokkeerd. Ik zeg : is daar nergens anders plaats, ja, alé, met zijn allen richting sling, maar het is de witte zetel geworden, daar was nog een koppel in de zetel aan het neuken, Jade werd daar rechtstaande door de man van Nathalie in haar kontje geneukt, ik ging op de leuning van de zetel zitten om haar tietjes te kunnen vastnemen, en ondertussen werd mijn pik hard gepijpt door haar man K. Mijn vingers in haar kutje, enkele vingers rond de ballen van de man van Nathalie, die volledig in haar kontje zat, ik haar daar ook nog even rechtstaand geneukt (kontje, ahja, wat dachten jullie anders), toen weer wisselen met de man van Nathalie. En toen waren we zover dat we een DP konden doen, maar ons pikken dachten daar anders over. Stik kapot geneukt allebei, het was ondertussen 17:15 uur, mijn pik heeft weinig daglicht gezien, af en toe eens een pauze, maar die heeft van rond 13:00 uur tot na 17:00 redelijk wat tijd doorgebracht in kutjes en kontjes. En toen zei hij : nee genoeg, en Nathalie haar man zijn pik ook : genoeg ermee. Geen DP. Das is dan voor de volgende keer. Dsjezus mensen, ik was van de kaart toen ik thuis kwam.Sofa.jpg

KitanaNew.png

Gisteren (vrijdag) nog eens geweest na lange afwezigheid. Veel minder volk dan wat ik gewoon ben en het leek wel Kamping kitsch qua koppels tot op het marginale af zelfs. Ook zichtbaar opvallend veel mensen onder invloed van drugs. Achter was wel wat actie maar als je club Amai gewoon bent was het maar een lachertje. Ik vrees dat een volgend bezoek niet voor direct zal zijn.

Eroxx

Vrijdag 7 maart 2025

Horny Friday (20:00 - 03:00 uur)

Nieuw thema : 'Horny Friday'. Alleen geile mensen toegelaten , ha!
Rond 20:20 uur aan het aanschuiven, hola wie stond er daar van voor in de rij?
Een koppel dat er ook geregeld is op de T-Girl party. Bon, ik wist al wat te doen de ganse avond, en ik stond nog maar aan te schuiven.
In de lockerruimte had de vrouw van het koppel me al gezien en ik zag al glunderende oogjes, haar man gekleed in lederen riempjes en een lederen gladiator rok.
Onder de rok alles open en bloot, dat heb ik al gecheckt beneden.
In de lockerruimte ook al de man van Nathalie (yep, ze waren er ook) tegen gekomen, hij had al van horen zeggen dat ik hem uitvoerig vermeld had in mijn verslag van de donderdag met Jade.
Zelf leest hij de verslagen niet op Girlsreview, de E. van SaEr (en yep, ze waren er ook, het was tenslotte toch 'Geile vrijdag') had hem gebrieft.
Ja, wa een geil is mich da zegt hem, ik zeg ja : die is niet te temmen. De volgende keer hebben we een fatsoenlijk plan van aanpak nodig!
Rond 21:30 uur weer redelijk druk binnen. De 2 knappe meisjes van 26 waren er ook (die die dachten dat de sling een schommel was). Seffens iets meer hierover.

Nieuw
Mensen, de Nina heeft geïnvesteerd. Achter de discobar staat een nieuwe gynaecoloogstoel en tegen het plafond in de disco hangt een laser, dus vanaf nu laserstralen door de dancing!

De spiegelkamer
Babbeltje met het bi-koppel op de dansvloer. Ik ken eigenlijk nog altijd hun namen niet, moet ik toch eens achter vragen, aangezien ik ze daar toch regelmatig zie.
Ze had me daar al snel geil gekregen op de vloer, zelfs al even gepijpt. Ik zeg : ik ben van jullie de ganse avond als je dat wil. De ganse avond? was het antwoord. Ja, was goed.
Aan 10 min heeft niemand niks. Zodoende zochten we met ons 3 de eerste ruimte van de avond op : de spiegelkamer, dat is in de buurt van de grote poef. Het was even voor 22:00 uur.
Dadelijk werd mijn pik al gretig afgepijpt door beiden, duo-suck, i love it, beurtelings in de mond van de vrouw, dan de man, dan de vrouw, dan beide met hun lippen langs mijn pik omlaag tot tegen de ballen.
Ook al wat toeschouwers natuurlijk, die wat aarzelend toekeken, ja, bij dit koppel jongens enkel bi-mensen toegelaten, ik kan er ook niks aan doen, is hun keuze. Van mij mag er iedereen bij.
Tijd voor het kutje, op ons knieën, rubber, glij en vlotjes erin, terwijl zij haar man pijpte mocht ik haar kutje afneuken en in de spiegelkamer geeft dat wel een extra dimensie, ik zat met mijn rug naar de deuropening en toch zie je dan iedereen die binnenkomt kijken, wat rukken, eens voelen,...31.jpg
Ook enkele bekenden kwamen af een toe eens kijken. Op een gegeven moment gaat de man op zijn rug liggen onder zijn vrouw terwijl ik die nog neukte, hij met zijn gezicht richting mijn ballen en haar klitje, zij de pik van haar man in de mond, ik mijn handje rond de pik en ander hand rond de nek van de vrouw, zo kon ik ze vasthouden als de pik van haar man in haar keel zat, terwijl ik helemaal in haar zat. Geregeld voelde ik de tong van de man aan mijn ballen likken. Ik vroeg : uit kutje en dan in mond? Yep. Dus ik mijn pik uit kutje en in mond van de man gestoken, die mond zat daar tenslotte dicht bij in de buurt, en weer terug in kutje, en weer in mond, geil mensen, en weer die tong zwabberend rond mijn ballen, en weer in mond, kutje, mond, zweet, opnieuw glijmiddel, neuken, gekreun, weer een bekende die vroeg : zijn jullie nu nog bezig? Ahja, geen half werk! En verder doen, neuken , pijpen en om de eerste ronde af te sluiten werd ik door hun beiden opnieuw zachtjes gepijpt, die duo-suck weer. Exact een uur bezig geweest daar in die spiegelkamer. Pauze. Ik vraag aan hun, straks nog eens, ahja, tuurlijk zeiden ze, ze hadden me graag eens zien klaarkomen! Bon, dat kan als je dat lief vraagt.3.jpg

De 2 meisjes in de tralieruimte
Tijdens de pauze de 2 meisjes in de tralieruimte met een jongen, ze hadden daar blijkbaar een showke gegeven, dat heb ik gemist, godver. Maar wat een knappe is mich da. Dat was de eerste keer dat ik die nu volledig naakt zie. Wel al dikwijls mee gebabbeld en wat flauwe kul tegen verteld, maar nu dus naakt voor me. Ik voorzichtig de tepelpiercing vastgenomen, ja, ik mocht dat, anderen niet die dat zagen en het ook probeerden. Nogmaals jongens, investeer in contacten leggen, dat loont op termijn. Plotseling komt ze op haar knieën naar me toe in de kooi, ik sta aan de buitenkant met nog een heleboel toeschouwers, ze stak haar tietjes, en dat zijn serieuze mooie grote, naar me toe en ik mocht ze vastnemen, bwa, hemels, daarom komen we naar de Eroxx, onbereikbare meisjes/jongens die dan plots wel aaibaar worden. Haar poesje was zelfs voorzien van een streepje perfect getrimd haar, een 'landingsbaan', dat zie je niet dikwijls meer, alle poesjes zijn kaal in de club. Ik ben wel fanaat van een streepje! Dat heb ik natuurlijk dan ook effe geaaid. En die haar haar, mensen, die heeft schitterende golvende donkere haar, daar zit ik altijd aan als ik die zie, en dat gezichtje, net een engeltje. Gaat vervolgt worden. Ze is er meestal op vrijdag...34.jpg

2de ronde , matrassen voor de gloryholes
22:20 uur, tijd voor nog een rondje neuken met het bi-koppel, godver, nergens plaats, alle ruimtes volzet, en dan zijn er hier die in korte bovenstaande eerder vermelde niets zeggende verslagjes zeggen dat er niks te zien valt, euh, er was behoorlijk veel geile actie voor een vrijdag avond, alle mogelijke plaatsen waren bezet, op de grote poef was er continu een showspel van meerdere orgies tegelijk, nu veel kan ik niet beschrijven want ik heb het nogal druk gehad. Er hebben zich natuurlijk ook weer ongetwijfeld geile taferelen afgespeeld met SaEr en Nathalie. @TheOneAndOnlyJ heeft K. van SaEr haar poesje toch weer mogen bedienen hoorde ik in de wandelgangen en hij waarschijnlijk niet alleen, heb ik gemist, pik zat ergens anders.
Maar goed, terug naar achter, aan de gloryholes, deel 2, het koppel was nog geil ik was nog geil, dus een goed combinatie, weer stevig doorgeneukt daar, doggy, pijpen, likken, kreun, handdoek voor de glibberige handjes, ons schoentjes die in mekaar vastzaten, pik langs de poes, zat effe verkeerd, maar dat is enkel voor haar man, jammer ;). Op een gegeven moment ik op mijn zij gaan liggen, zij op haar rug, poesje naar de toeschouwers die vanaf de balie stonden te kijken, een been omhoog, dan kon je mijn pik goed zien die in en uit ging, geil standje, haar man zat da ook geregeld met zijn tong over haar clit, over mijn pik tot aan mijn ballen en weer terug. Fuck, geil koppel. Weer een deel bekenden die kwamen kijken met de opmerking : hoe? zijn jullie nu weer aan het neuken??? Ahja ! Ik had tegen hun gezegd : om 00:30 ga ik naar huis. Plotseling tijdens het in en uithalen van mijn pik hoorden we dat het 24:00 uur was, de DJ kondigde de jarigen aan, ja, er waren er weer een deel, onder andere de vriend van SaEr, de R. was jarig, en dat wil zeggen het podium op en als je wil krijg je daar een pijpbeurt terwijl er een paar honderd mensen toekijken, als dat niks is, ik zeg : als je wil, moet niet he!33.jpg
Dat was het signaal dat ik mocht gaan spuiten, zoals ik hun belooft had, ik rechtop zittend met mijn rug tegen de muur, de man rechts naast me, de vrouw links naast me, beiden mijn pik aan het pijpen, nee zo ging het niet lukken, de vrouw haar hoofd richting mijn tepel bewogen om op te zuigen , daar wordt ik geil van terwijl ik mezelf afruk, de man mijn andere tepel, ja, dat was het, geweldig geile combinatie, garant voor cum, veel cum, en lang heeft het dan ook niet geduurd alvorens ik een grote straal cum tot tegen de vrouw haar neus spoot en op de tepel die ze aan het likken was. Oh wow zei haar man. Zij likte het cum van mijn tepel terwijl haar man het cum dat nog over was uit mijn eikel zoog. Na het verlaten van de ruimte nog altijd overal orgies gaande door de ganse ero ruimte, zoals het hoort natuurlijk. Op het podium stond Nathalie en K. van SaEr nog verder te fuiven omwille van de jarige, ook stond er aan de paal een knap zeer donderkleurig slank meisje, kleine tietjes, de man van Nathalie was die aan het betasten, fuck mensen dat was een knappe. Die kon ik zo mee naar huis nemen. Maar het was 00:30 uur tijd om de tempel van de porn vaarwel te zeggen.32.jpg

Kamping Kitsch
Ga ik daar iets over zeggen? Ja! Nee, ik ga op mijn tong bijten en het aan anderen overlaten om hier op te reageren, anders ga ik hier serieus iemand beledigen!

Aan al degene die me iets minder hebben gezien en gevoeld, ik had het druk, de volgende keer maken we dat goed.
Ohja, Nina heeft me haar zoon voorgesteld, die was ook daar. Cool.

KitanaNew.png

Laatst bewerkt:
Eroxx

Vrijdag 7 maart 2025

Horny Friday (20:00 - 03:00 uur)

Nieuw thema : 'Horny Friday'. Alleen geile mensen toegelaten , ha!
Rond 20:20 uur aan het aanschuiven, hola wie stond er daar van voor in de rij?
Een koppel dat er ook geregeld is op de T-Girl party. Bon, ik wist al wat te doen de ganse avond, en ik stond nog maar aan te schuiven.
In de lockerruimte had de vrouw van het koppel me al gezien en ik zag al glunderende oogjes, haar man gekleed in lederen riempjes en een lederen gladiator rok.
Onder de rok alles open en bloot, dat heb ik al gecheckt beneden.
In de lockerruimte ook al de man van Nathalie (yep, ze waren er ook) tegen gekomen, hij had al van horen zeggen dat ik hem uitvoerig vermeld had in mijn verslag van de donderdag met Jade.
Zelf leest hij de verslagen niet op Girlsreview, de E. van SaEr (en yep, ze waren er ook, het was tenslotte toch 'Geile vrijdag') had hem gebrieft.
Ja, wa een geil is mich da zegt hem, ik zeg ja : die is niet te temmen. De volgende keer hebben we een fatsoenlijk plan van aanpak nodig!
Rond 21:30 uur weer redelijk druk binnen. De 2 knappe meisjes van 26 waren er ook (die die dachten dat de sling een schommel was). Seffens iets meer hierover.

Nieuw
Mensen, de Nina heeft geïnvesteerd. Achter de discobar staat een nieuwe gynaecoloogstoel en tegen het plafond in de disco hangt een laser, dus vanaf nu laserstralen door de dancing!

De spiegelkamer
Babbeltje met het bi-koppel op de dansvloer. Ik ken eigenlijk nog altijd hun namen niet, moet ik toch eens achter vragen, aangezien ik ze daar toch regelmatig zie.
Ze had me daar al snel geil gekregen op de vloer, zelfs al even gepijpt. Ik zeg : ik ben van jullie de ganse avond als je dat wil. De ganse avond? was het antwoord. Ja, was goed.
Aan 10 min heeft niemand niks. Zodoende zochten we met ons 3 de eerste ruimte van de avond op : de spiegelkamer, dat is in de buurt van de grote poef. Het was even voor 22:00 uur.
Dadelijk werd mijn pik al gretig afgepijpt door beiden, duo-suck, i love it, beurtelings in de mond van de vrouw, dan de man, dan de vrouw, dan beide met hun lippen langs mijn pik omlaag tot tegen de ballen.
Ook al wat toeschouwers natuurlijk, die wat aarzelend toekeken, ja, bij dit koppel jongens enkel bi-mensen toegelaten, ik kan er ook niks aan doen, is hun keuze. Van mij mag er iedereen bij.
Tijd voor het kutje, op ons knieën, rubber, glij en vlotjes erin, terwijl zij haar man pijpte mocht ik haar kutje afneuken en in de spiegelkamer geeft dat wel een extra dimensie, ik zat met mijn rug naar de deuropening en toch zie je dan iedereen die binnenkomt kijken, wat rukken, eens voelen,...Bekijk bijlage 293028
Ook enkele bekenden kwamen af een toe eens kijken. Op een gegeven moment gaat de man op zijn rug liggen onder zijn vrouw terwijl ik die nog neukte, hij met zijn gezicht richting mijn ballen en haar klitje, zij de pik van haar man in de mond, ik mijn handje rond de pik en ander hand rond de nek van de vrouw, zo kon ik ze vasthouden als de pik van haar man in haar keel zat, terwijl ik helemaal in haar zat. Geregeld voelde ik de tong van de man aan mijn ballen likken. Ik vroeg : uit kutje en dan in mond? Yep. Dus ik mijn pik uit kutje en in mond van de man gestoken, die mond zat daar tenslotte dicht bij in de buurt, en weer terug in kutje, en weer in mond, geil mensen, en weer die tong zwabberend rond mijn ballen, en weer in mond, kutje, mond, zweet, opnieuw glijmiddel, neuken, gekreun, weer een bekende die vroeg : zijn jullie nu nog bezig? Ahja, geen half werk! En verder doen, neuken , pijpen en om de eerste ronde af te sluiten werd ik door hun beiden opnieuw zachtjes gepijpt, die duo-suck weer. Exact een uur bezig geweest daar in die spiegelkamer. Pauze. Ik vraag aan hun, straks nog eens, ahja, tuurlijk zeiden ze, ze hadden me graag eens zien klaarkomen! Bon, dat kan als je dat lief vraagt.Bekijk bijlage 293025

De 2 meisjes in de tralieruimte
Tijdens de pauze de 2 meisjes in de tralieruimte met een jongen, ze hadden daar blijkbaar een showke gegeven, dat heb ik gemist, godver. Maar wat een knappe is mich da. Dat was de eerste keer dat ik die nu volledig naakt zie. Wel al dikwijls mee gebabbeld en wat flauwe kul tegen verteld, maar nu dus naakt voor me. Ik voorzichtig de tepelpiercing vastgenomen, ja, ik mocht dat, anderen niet die dat zagen en het ook probeerden. Nogmaals jongens, investeer in contacten leggen, dat loont op termijn. Plotseling komt ze op haar knieën naar me toe in de kooi, ik sta aan de buitenkant met nog een heleboel toeschouwers, ze stak haar tietjes, en dat zijn serieuze mooie grote, naar me toe en ik mocht ze vastnemen, bwa, hemels, daarom komen we naar de Eroxx, onbereikbare meisjes/jongens die dan plots wel aaibaar worden. Haar poesje was zelfs voorzien van een streepje perfect getrimd haar, een 'landingsbaan', dat zie je niet dikwijls meer, alle poesjes zijn kaal in de club. Ik ben wel fanaat van een streepje! Dat heb ik natuurlijk dan ook effe geaaid. En die haar haar, mensen, die heeft schitterende golvende donkere haar, daar zit ik altijd aan als ik die zie, en dat gezichtje, net een engeltje. Gaat vervolgt worden. Ze is er meestal op vrijdag...Bekijk bijlage 293027

2de ronde , matrassen voor de gloryholes
22:20 uur, tijd voor nog een rondje neuken met het bi-koppel, godver, nergens plaats, alle ruimtes volzet, en dan zijn er hier die in korte bovenstaande eerder vermelde niets zeggende verslagjes zeggen dat er niks te zien valt, euh, er was behoorlijk veel geile actie voor een vrijdag avond, alle mogelijke plaatsen waren bezet, op de grote poef was er continu een showspel van meerdere orgies tegelijk, nu veel kan ik niet beschrijven want ik heb het nogal druk gehad. Er hebben zich natuurlijk ook weer ongetwijfeld geile taferelen afgespeeld met SaEr en Nathalie. @TheOneAndOnlyJ heeft K. van SaEr haar poesje toch weer mogen bedienen hoorde ik in de wandelgangen en hij waarschijnlijk niet alleen, heb ik gemist, pik zat ergens anders.
Maar goed, terug naar achter, aan de gloryholes, deel 2, het koppel was nog geil ik was nog geil, dus een goed combinatie, weer stevig doorgeneukt daar, doggy, pijpen, likken, kreun, handdoek voor de glibberige handjes, ons schoentjes die in mekaar vastzaten, pik langs de poes, zat effe verkeerd, maar dat is enkel voor haar man, jammer ;). Op een gegeven moment ik op mijn zij gaan liggen, zij op haar rug, poesje naar de toeschouwers die vanaf de balie stonden te kijken, een been omhoog, dan kon je mijn pik goed zien die in en uit ging, geil standje, haar man zat da ook geregeld met zijn tong over haar clit, over mijn pik tot aan mijn ballen en weer terug. Fuck, geil koppel. Weer een deel bekenden die kwamen kijken met de opmerking : hoe? zijn jullie nu weer aan het neuken??? Ahja ! Ik had tegen hun gezegd : om 00:30 ga ik naar huis. Plotseling tijdens het in en uithalen van mijn pik hoorden we dat het 24:00 uur was, de DJ kondigde de jarigen aan, ja, er waren er weer een deel, onder andere de vriend van SaEr, de R. was jarig, en dat wil zeggen het podium op en als je wil krijg je daar een pijpbeurt terwijl er een paar honderd mensen toekijken, als dat niks is, ik zeg : als je wil, moet niet he!Bekijk bijlage 293029
Dat was het signaal dat ik mocht gaan spuiten, zoals ik hun belooft had, ik rechtop zittend met mijn rug tegen de muur, de man rechts naast me, de vrouw links naast me, beiden mijn pik aan het pijpen, nee zo ging het niet lukken, de vrouw haar hoofd richting mijn tepel bewogen om op te zuigen , daar wordt ik geil van terwijl ik mezelf afruk, de man mijn andere tepel, ja, dat was het, geweldig geile combinatie, garant voor cum, veel cum, en lang heeft het dan ook niet geduurd alvorens ik een grote straal cum tot tegen de vrouw haar neus spoot en op de tepel die ze aan het likken was. Oh wow zei haar man. Zij likte het cum van mijn tepel terwijl haar man het cum dat nog over was uit mijn eikel zoog. Na het verlaten van de ruimte nog altijd overal orgies gaande door de ganse ero ruimte, zoals het hoort natuurlijk. Op het podium stond Nathalie en K. van SaEr nog verder te fuiven omwille van de jarige, ook stond er aan de paal een knap zeer donderkleurig slank meisje, kleine tietjes, de man van Nathalie was die aan het betasten, fuck mensen dat was een knappe. Die kon ik zo mee naar huis nemen. Maar het was 00:30 uur tijd om de tempel van de porn vaarwel te zeggen.Bekijk bijlage 293026

Kamping Kitsch
Ga ik daar iets over zeggen? Ja! Nee, ik ga op mijn tong bijten en het aan anderen overlaten om hier op te reageren, anders ga ik hier serieus iemand beledigen!

Aan al degene die me iets minder hebben gezien en gevoeld, ik had het druk, de volgende keer maken we dat goed.
Ohja, Nina heeft me haar zoon voorgesteld, die was ook daar. Cool.

Bekijk bijlage 293024
Ik denk er het mijne van wat een onzin🤣🤣.
Als je posts als reclame moeten dienen dan kan ik je zeggen dat het voor mij en vele anderen net het omgekeerde effect heeft...Noem het gerust ANTI-reclame, ga zeker zo verder...het resultaat daarvan is duidelijk zichtbaar in de club🤭

Dat bedoel ik dus van het begleid daar.
wel makkelijk om telkens gratis als TV te verkleden maar dan wel alle vrouwen willen doen of daar op letten , Slim gezien van hem:ROFLMAO:
Anders was het ook en dure grap volgens mij ...
maar dat geeft wel verkeerd beeld van hoe het er dan wel egt aan toe gaat ..

Laatst bewerkt:
Ik ken Ivan persoonlijk.
Hij liegt niet over de feiten.
Btw iedereen is vrij om met pruik, kleed en botten tot aan de heupen binnen te gaan.
Een ander feit is dat bijna 50% (eigenlijk is het veel meer) van de venten wereldvreemd, boers, onaangenaam gezelschap, opdringerig, … heerschap is, daar waar Ivan gewoon een leuk, benaderbaar, respectvol iemand is.
Ik zie de kritische commentaren vooral uit de hoek komen van mannen die moeilijk uit de startblokken schieten, sociaal minder vaardig zijn of waarschijnlijk een slet 100% moeten kunnen claimen om ne stijve te krijgen. Geloof het of niet maar het aantal venten die met de vingers in een kut zitten boren omdat ze 1) geen idee hebben hoe een poes in mekaar zit 2) geen stijve kunnen krijgen … ze zijn niet te tellen.
Daarom: liever 10 Ivan's dan 1 van hen.

Dat bedoel ik dus van het begleid daar.
wel makkelijk om telkens gratis als TV te verkleden maar dan wel alle vrouwen willen doen of daar op letten , Slim gezien van hem:ROFLMAO:
Anders was het ook en dure grap volgens mij ...
maar dat geeft wel verkeerd beeld van hoe het er dan wel egt aan toe gaat ..
Wat een zure reacties allemaal. Het is uiteraard allemaal wat aangedikt en uitvoerig omschreven, maar de schrijver heeft er lol aan, andere mensen -zoals ik- zullen het leuk vinden.. En er zitten -volgens mij- totaal geen commerciële bedoelingen bij..

Ik ga ook geregeld als single man, naar Eroxx en de verhalen kloppen toch voor een groot deel wel, al zijn ze wat opgeblazen.

Laat lekker gaan en geniet wat Eroxx te bieden heeft. Of ga naar een andere club als dat de voorkeur heeft..

Laatst bewerkt:
Wat een zure reacties allemaal. Het is uiteraard allemaal wat aangedikt en uitvoerig omschreven, maar de schrijver heeft er lol aan, andere mensen -zoals ik- zullen het leuk vinden.. En er zitten -volgens mij- totaal geen commerciële bedoelingen bij..

Ik ga ook geregeld als single man, naar Eroxx en de verhalen kloppen toch voor een groot deel wel, al zijn ze wat opgeblazen.

Laat lekker gaan en geniet wat Eroxx te bieden heeft. Of ga naar een andere club als dat de voorkeur heeft..
Noem het dan maar serieus opgeklopt.. maar goed ieder zijn ding zou ik zeggen

Ik ken Ivan persoonlijk.
Hij liegt niet over de feiten.
Btw iedereen is vrij om met pruik, kleed en botten tot aan de heupen binnen te gaan.
Een ander feit is dat bijna 50% (eigenlijk is het veel meer) van de venten wereldvreemd, boers, onaangenaam gezelschap, opdringerig, … heerschap is, daar waar Ivan gewoon een leuk, benaderbaar, respectvol iemand is.
Ik zie de kritische commentaren vooral uit de hoek komen van mannen die moeilijk uit de startblokken schieten, sociaal minder vaardig zijn of waarschijnlijk een slet 100% moeten kunnen claimen om ne stijve te krijgen. Geloof het of niet maar het aantal venten die met de vingers in een kut zitten boren omdat ze 1) geen idee hebben hoe een poes in mekaar zit 2) geen stijve kunnen krijgen … ze zijn niet te tellen.
Daarom: liever 10 Ivan's dan 1 van hen.
Je slaat de bal compleet mis, ik heb zelfs geen commentaar gegeven op aanwezige mannen. Enkel verschoten van de koppels die aanwezig waren, 80 procent duidelijk aan de drugs met een hoog bal marginal gehalte, de echte Kamping kitsch zou verlegen worden met dit! Dus deurbeleid mag ook voor koppels!
Ik hoop verder dat de clubeigenaar dit meeleest en er iets mee doet want hij/zij hebben totaal niets aan mensen die hen naar de mond praten en zeggen wat ze graag horen, want op termijn kan hij/zij hun club sluiten en jullie opzoek naar een andere club maar blijf maar lekker in jullie bubbel. Ooit zo een klasse club en nu....netjes gezegd de klasse is verdwenen!
Ik ken de clubwereld door en door, ben sociaal en ken best veel mensen in deze wereld. Niets persoonlijk naar onze Ivan toe, ken hem zelfs niet maar overdrijven is ook een kunst en hij kan het wel en heeft toch een paar fans, succes ermee 😉

Je slaat de bal compleet mis, ik heb zelfs geen commentaar gegeven op aanwezige mannen. Enkel verschoten van de koppels die aanwezig waren, 80 procent duidelijk aan de drugs met een hoog bal marginal gehalte, de echte Kamping kitsch zou verlegen worden met dit! Dus deurbeleid mag ook voor koppels!
Ik hoop verder dat de clubeigenaar dit meeleest en er iets mee doet want hij/zij hebben totaal niets aan mensen die hen naar de mond praten en zeggen wat ze graag horen, want op termijn kan hij/zij hun club sluiten en jullie opzoek naar een andere club maar blijf maar lekker in jullie bubbel. Ooit zo een klasse club en nu....netjes gezegd de klasse is verdwenen!
Ik ken de clubwereld door en door, ben sociaal en ken best veel mensen in deze wereld. Niets persoonlijk naar onze Ivan toe, ken hem zelfs niet maar overdrijven is ook een kunst en hij kan het wel en heeft toch een paar fans, succes ermee 😉
Ik sla de bal niet mis, citeer jouw bericht toch niet?
Heer moderator heeft besloten dat mijn bericht eerst nagelezen moet worden voor goedkeuring. Vanwege een verzoek naar een schrijver om Nederlands te pennen met desgewenst leestekens. Pas na goedkeuring wordt er gepubliceerd.

Ik spreek algemeen ivm de kritiek op Ivan en deel mijn ervaring met zaken waar ik mij aan stoor.
Ik ben ook geen avond- of weekend bezoeker (gebeurd wel eens maar zelden), meer een gangbang man met bijhorende zijspan.
No offence.

Hopla,
Hier gaan we weer. Bezoek geregeld als 50 jarige man Errox in Balen. Heb Ivan XL leren kennen als een super sympathieke man met een ongelooflijk schrijftalent. Al wat hij schrijft is waar, heb geen enkel voordeel om deze tekst te schrijven want betaal bij elk bezoek. Heb al sex gehad met prachtige beeldmooie vrouwen in Balen. Toon respect, doe een praatje en aanvaard dat nee , echt nee is.
Wat Ivan XL schrijft bevestig ik heel graag en al wie twijfelt kom met respect mee genieten

wat een zotte boel hier laat iedereen betalen ......de singels betalen voor de koppels leuk eten .drinken neuken gratis leuk ....niet fijn voor singel man vb...4 keer club bezoek 360 euro...koppels 0 euro....sorry dat kan niet prijzen aan passen ...60 man ..50 koppel zo zou het moeten .......wat denken juli hier van?????????????????????

Wat ik wel denk van bovenstaande (los van alles) dat de ervaring/beleving van de gemiddelde mannelijke bezoeker zeker zal verschillen van de ervaring/beleving van Ivan Xl.
Ook niet vreemd want Ivan heeft veel meer mogelijkheden ivm zijn voorkeur en zal ws ook beter kunnen contacten in de Eroxx.
Sowieso zal ieder zijn beleving daar anders zijn zelfs per clubdag verschillend, niet iedereen is hetzelfde, gelukkig maar.. 😎

Terug
Bovenaan Onderaan