Eroxx
Donderdag 30 januari 2025
Nina & Friends Sex Party (11:30 uur - 18:00 uur)
Redelijk grote opkomst van geile mensen vandaag op het donderdag event.
12:15 uur aangekomen. Al een paar bekenden tegen gekomen in de kleedkamer waaronder een bijzonder mooie bosnimf. Verderop meer details over dit bosnimfje.
Ja, rond 13:00 uur al een gezellige drukte overal, lees, er werd al stevig geneukt.
Oeps, grote poef weg!
De grote poef werd afgebroken in de ero-ruimte en terug opgebouwd in de dancing. Oei, wat doe je dan als Nympho, die normaal gezien die poef de ganse namiddag claimt. Ah, dan nemen we toch gewoon de traliekooi.
En aangezien daar de bewegingsruimte wat beperkter is, lees : er kunnen dan niet genoeg mannen tegelijk aan je zitten, wat doen we dan, simpel, dan doen we gewoon 2 pik in de kut!
Ja, was weer speciaal, blijft speciaal, verschillende jongens hebben het mogen doen. Rond 15:00 uur heeft ze haar geclaimde terrein verlaten, resultaat, die ganse kooi, en op de grond, 20 - 30 - 40 condoom verpakkingen! Ground zero!
Slut
'Fluo' halsband was ziek, dus was alle cum voor 'Oortjes'. En ze heeft het geweten. Fantastische hoeveelheden heeft ze gekregen, in haar gezicht, mond, tong, tietjes. Grote hoeveelheden werden gewoonweg verorbert, en alsof dat nog niet genoeg was, schreef ze met een zwarte alcohol stift 'CUM' op haar tietjes en buik en ze ging weer terug zitten op de poef klaar voor de volgende lading. Een tijdje later tussen de cumshots door heb ik onder het woordje 'CUM' nog 'SLUT' bijgeschreven. En hoppa, daar vloeide er weer cum over haar heen.
Nog geen twee uur later was die 'SLUT' vervaagt en heb ik dat opnieuw opgeschreven, dit terwijl ze iemand aan het pijpen was, dit terwijl ze geneukt werd, maar de positie was ideaal dat ik er met de stift bij kon.
Wat onthouden we : Alcohol stift kan je verwijderen van je lichaam met grote hoeveelheden cum!
Heb jij een condoom bij?
Zoals aangekondigd op SDC was SaEr er met zijn oogverblindende bosnimfje K. In de loop van de namiddag, ik achter aan de ero-ruimtes aan het rondslenteren, de kamer met de gordijntjes waar de deur van dicht kan, stond open, een 10 tal geile mannen, de meeste met hun pik in de hand, half hard, was dit een stressvolle omgeving?, blijkbaar wel, wie zou daar liggen? Ha, die brede gebronsde schouders, die ken ik, dat was E. dus moet K. er ook zijn. Yep, over de schouders van de geile jongens kon ik ze zien zitten op handjes en knieeën, dit terwijl ze E. pijptje, omringd door een 6 tal jongens ook allemaal op hun knieën, ofwel keken ze toe, ofwel waren ze haar aan het strelen, maar de meeste waren aan het stressen. Ja, stressen vanwege dat mooie figuurtje, dat strakke kontje, die gulzige mond, zo van, ohjee ik mag die seffens gaan neuken! En daar kan mee gelachen worden, maar verschillende jongens is het niet gelukt, sommige hebben geprobeerd, maar als hij er niet in gaat dan gaat hij er niet in. En alsof dat dan nog niet erg genoeg is, zitten sommige aan te schuiven en als het dan hun beurt is, ah condoom, ahnee, wie heeft er een condoom voor mij? Djezus. Gelukkig was E. voorzien van het nodige rubber. En iedereen is dan zo gefocust op zijn pik om die hard te krijgen, dat de tietjes van K en haar clitje vergeten worden om te strelen, of haar lichaam, armen, benen, met meer dan 7 aanwezigen en bijna niemand doet dat, behalve ik, ja, resultaat : pik keihard, af en toe verdween hij even in haar mond, en toen vroeg ze aan mij : 'heb jij een condoom bij ?' Tuurlijk da! K. zich omgedraaid, kontje naar mij, ik schuif hem in haar geweldige poesje en er weer terug uit, poeh strak, beetje glij en er weer terug in, ahh, dat was beter, heerlijk zo een bosnimf op je pik zetten. Even later stond ze heerlijk in het zweet en was het tijd voor een pauze.
Terwijl SaEr achter de ero-ruimtes geregeld onveilig maakten voor de jongens, ook de sling hebben ze getest, deed Nathalie (yep, ze was er ook) dat met de dancing en dan vooral in de buurt van de poef. Typisch in haar gekende stijl worden pikken hard gemaakt, geneukt rechtstaande, zelfs ook liggende op de poef heeft ze de show gestolen. Kortom, ze was weer in een geile bui. Er zijn orgies ontstaan door haar toedoen!
Capote
Kom ik langs de traliekooi(Pussycat), ligt daar een kleine knappe blonde met een speciaal kapsel, zwarte High Heels, te neuken, ik aan de tralies kijken, stond nog volk te kijken, die ziet me, grijpt naar mijn pik, komt korter naar de tralies om op mijn pik te kunnen zuigen, ondertussen werd ze verder afgeneukt.
Pik ondertussen al half hard, ik zeg, ik kom erbij in de kooi, ja, goed. Ik in de tralie kooi op mijn knieën, zij ook, begint ze mijn pik verder te pijpen, terwijl ze langs achter verder geneukt wordt. Na een tijdje wou ze geneukt worden, ze draait zich om, kontje naar me toe, tijd voor dat rubber ding, beetje glij, en terwijl zij de andere man pijpte schoof ik mijn pik in haar poesje. Geweldig. JA, dat had ze nodig. Na een tijdje op haar zij gaan liggen , een been over mijn schouder, zo haar kutje verder afgereden, geil standje trouwens. Natuurlijk een deel kijklustigen rond de tralies. Toen kwam ze bovenop mij zitten, met de rug naar de toeschouwers, dat hebben we maar even gedaan, ik vroeg : draai je je om, dat vinden de aanwezigen geil, dan kunnen ze alles zien, dus die draait zich om terwijl ze boven op mij zat zonder dat mijn pik uit haar poesje kwam. Gezicht naar de toeschouwers, pik diep in kutje, die ander man rechtstaande zijn pik in haar mond, deden we geil verder. Af en toe nam ze nog een pik die door de tralies stak erbij! En wie komt daar dan de ero-ruimte binnen geslenterd, ja, die geile kleine Franstalige met haar man, ze ziet mij, een geile blik in die ogen, ik deed teken, kom erbij, maar daar aarzelde ze toch even, even maar, ja daar kwamen ze erbij, die andere knappe blonde was ondertussen van mijn pik afgegaan, ik die rubber eraf, net op tijd want daar was het mondje van de Franstalige al, gulzig nam ze heb diep in haar keel, ondertussen pijpte dat andere meisje die andere man verder en zat ik met mijn duim in haar poesje en mijn overgebleven vingers op haar clit, met mijn andere hand had ik een tietje van die Franstalige vast. Plots kijkt ze naar mij en zegt ze : KAPOT, ik keek naar mijn pik, nee niks aan de hand, die was mega hard, KAPOT zei ze weer, en toen viel mijne frank, die bedoelde Capotes, een condoom, ja, ik en Frans dat gaat niet goed samen, dus rubber er rond en zij boven op me, ondertussen pijpte ze haar man, ondertussen zaten mijn vingers nog in die andere blonde die nog steeds die man die rechtstond aan het pijpen was. Af en toe speelden de meisjes ook met mekaar en toen ging die blonde naar de man van die Franstalige en werd de rechtstaande man verder gepijpt door de Franstalige die bovenop me zat, ondertussen wel omgedraaid, gezicht naar de omstaanders, mijn pik verder afrijdend. Als ik een beetje omhoog keek over haar schouder zag ik die pik in en uit haar mond gaan, plots kwam die man kreunend klaar en spoot zijn cum deels in haar mond, deels op haar schouder, vlak boven mijn neus, het scheelde niet veel of ik was ondergespoten geweest. Foei! Geil! Andere positie ! Zij op haar knieën, gezicht richting tralies, pik erin, haar man neukte ondertussen die blonde met speciaal kapsel, de man wiens cum was geschoten kon niet weg, moest blijven, maar vond het niet erg. Na een tijdje doggy geneukt te hebben was het tijd voor 'kontje'. Ik deed teken op die man, die zonder cum, van dat hij moest kijken, pik uit kutje en voorzichtig in kontje, ja, daar ging hij, dan heb ik haar aandacht, daar is het haar uiteindelijk om te doen, haar hoofd tegen de tralies, ik een tralie vast, ze kon niet weg. Weer dat kontje geruime tijd gedestroyed, dat is al 2x deze week.
Veel volk die het kwamen bekijken. Ha, en wie komt daar af , de DJ met een mevrouw. Ik tegen hun door de tralies, wil je komen kijken, kontje destroyen, ja, ze kwamen erbij, toen zaten we daar met 6 of was het nu 7 in de kooi, want er was nog iemand bijgekomen. Ja, dat vonden ze wel geil, zo in kontje. Uiteindelijk gestopt en rubber eraf, zij ging op haar rug liggen en wou me verder pijpen, ik kort tegen de tralies, daar werd mijn tepel vastgegrepen door een getinte man die stond toe te kijken, zijn andere hand zat aan mijn kontje op en neer te bewegen, zelfs een vinger ging naar binnen, terwijl mijn pik in de mond van die Franstalige zat en ik ondertussen ook een tepel van die man vasthad door de tralies. Vet geile taferelen! Even later was het tijd voor pauze. Iedereen stond in het zweet!
Groetjes aan:
@Stefan74
@SaEr
De 'Gips' : lelijk in het zweet stond je