Eroxx
Donderdag 23 januari 2025
Nina's B-Day GangBang (11:30 uur - 18:00 uur)
Nina's B-Day GangBang, dat wil zeggen op tijd daar zijn, en dat waren we dan ook.
Maar wat een volk al rond 12:30 uur. Normaal gezien was het een 'Bukkake' event. Maar een paar dagen geleden was het thema aangepast naar aanleiding van Nina haar verjaardag.
Het was een mix van Bukkake samen met de verjaardag, en zelfs wat Masquerade en dat op een donderdag, dat is dan gelijk aan een MEGA ORGIE.
Ja, dit was toch wel een van de betere en vetste geile events van het voorbije jaar, er zijn er nog wel geweest, maar laten we zeggen als we een top 3 moeten doen is er deze bij en ik zou zelfs durven zeggen, we zetten hem op 1.
Degene die er niet waren, jongens / meisjes jullie hebben iets gemist.
Bij binnenkomst stonden er al cocktails klaar, er werd continu rondgegaan met hapjes op dienbladen door het personeel. En alle mannen kregen een kortingsbon van 10 euro bij hun volgend bezoek.
En niet onbelangrijk, er werd al geneukt, er stonden al meer dan 30 geile jongens rond de ronde poef in de dancing, 'Fluo' had alles onder controle, af en toe zag je haar hoofd eens omhoog komen tussen de massa. Eigenlijk waren ze overal al bezig.
Bukkake rondje 1
Omdat het eigenlijk een bukkake event was, was er natuurlijk het gekende ritueel met de binnenkomende meisjes, in een cirkel rond de grote poef in de dancing... En toen gingen ze los, echt, wow, telde ik daar snel een 200 geile aanwezigen die op de dansvloer in een mega-orgie verwikkeld waren. Vet! Godver...cum heeft 'oortjes' gehad, cum, haha, niet normaal. Nu, ik kan dit niet beschrijven, zoveel mensen, daar begin ik niet aan. Laat jullie fantasie maar de vrije loop, maar was wel een van de betere orgies van de laatste tijd. Alé qua aantallen dan, het moet niet altijd met veel volk zijn natuurlijk om geil te zijn.
Kennismaking in de dancing
Een mevrouw die teken op me deed dat ik eens moest komen, zag er wel een leuke uit. Ja, die had me al meer gezien en wou wel eens iets meer weten over me, ja lang heeft dat niet geduurd, dat meer weten is uitgedraaid op : ik ga je pik pijpen.
Terwijl zij mijn pik lekker diep in de mond nam (in de dancing, kort aan de inkom) werd ze rechtstaande langs achter geneukt door een van de jongens die bij haar was. Toen ze zag dat ik lekker geil was vroeg ze of ik haar wou neuken, ik zeg : is goed. Rubbertje!
Rechtstaand, terwijl zij nu de jongen pijpte die haar eerst aan het neuken was, hield een andere grappige kerel met 2 handjes haar kutje open, ik kon mijn pik erin steken zonder handjes. How se, ja, dat was geil, een deel toeschouwers uiteraard, die kwamen kijken. Na even stevig geneukt te hebben zeg ik tegen die grappige kerel, kom we doen dat nog eens, hij weer poesje lekker opengesperd, ik langzaam mijn pik richting poesje, met de nodige kijklustigen die het van kortbij konden zien, zeer traag erin. Dat hebben even later nog eens herhaald.
JANNICOLE
Ja, zij waren ook van de partij. Vandaag was de dancing hun werkterrein, volgens mij zijn ze achter niet geraakt. Fuck mensen, die NICOLE kan geil kijken als die geneukt wordt, die kijkt je dan recht in de ogen, dat durft niet iedereen, maar zij wel. Nu dan heb je mijn aandacht hoor. Op iedere hoek, kruk, bar, rechtstaand, noem het maar op heeft ze zich laten neuken, verschillende jongens zijn kwijlend hun cum kwijt geraakt. Er was zelf een jongen die haar verschillende malen heeft toen squirten, rechtstaand geleund tegen een barkruk en tafeltje, gutste het squirt er met schokken en straaltjes uit. How seg. Zij was trouwens de eerste die mijn pik heeft hard gepijpt in de namiddag. Dat verdient een eervolle vermelding!
Squirtshow met Nathalie en 'Oortjes'
Er werden doorheen de namiddag verschillende shows gedaan, waaronder een Squirtshow met Nathalie (ja, DE Nathalie) en 'Oortjes'. Podium nat van de squirt. Er zijn zelfs enkele jongens hun mond tegen hun poesje komen zetten, die moesten het squirt in de mond krijgen, en ze hebben het ook gehad. Van die shows mogen ze meer doen, doen we te weinig.
Bukkake rondje 2 en zelfs 3 (misschien 4 toen ik al naar huis was???)
Ja, weer niet normaal, ritueel met de meisjes, meisjes in de kooi, squirters op het podium, en gaan met die banaan. Echt de ganse namiddag werd er geneukt, gesquirt gepijpt gelikt gespoten, eigenlijk alles dat begint met een 'ge' werd er gedaan.
Nina die zelfs halvelings meedeed. Ze had bijna haar bloes uitgedaan, zelfs haar broek zakte even. Het scheelde niet veel of ze had op de grote poef gelegen.
Cum spuiten op mijn eikel
Het oudere bi-koppel was ook aanwezig, op een gegeven moment hadden ze een andere man gevonden waar ze mee richting ero-ruimtes gingen, zegt de man van het bi-koppel : Ga je mee? Yep. Niks vrij vanachter behalve de traliekooi(Pussycat).
De vrouw en de extra man als eerste de kooi in, ik en de man als laatste bleven we kort bij de ingang van de kooi. De vrouw was fijn met de extra man bezig, ondertussen werd mijn pik door de man gepijpt. Komt er een andere man in de opening van de traliekooi staan die mij begon te strelen, zijn pik keihard, naast die van mij. Nu werden beide pikken afgezogen. Die man was zo geil dat hij na een paar minuten al wou spuiten, en hou wou zijn cum op mijn eikel spuiten aangezien onze pikken tegenover mekaar stonden. Ik zeg : doe maar. En ja, daar werd mijn eikel bedolven onder het cum, druipend werd hij verder afgezogen en afgelikt door de man van de vrouw en toen moest ik nog met mijn pik richting vrouw, zij pijpte en likte me verder af. Vet geil!
De nis tegenover de sling
Een koppel dat er ook geregeld is, dat meisje heeft regelmatig een andere jongen bij. Zij zit altijd aan mij, me te strelen, in kontje aan het knijpen. Ik heb ze ooit eens in de gynaecoloogstoel eventjes geneukt. Ze stonden beide in een vrij donkere nis naar een ander koppel te kijken, ik ging daar ook kijken, had hun niet gezien omdat het er vrij donker is, plots voel ik een handje over mijn been gaan. Ha. Even later begon ze ons beiden te pijpen, zij op haar knieën , wij rechtstaand. Omdat er vrijwel geen plaats was in die nis, zijn we een andere gaan zoeken en kwamen terecht in de nis tegenover de sling. Ik als eerste de nis in, meisje als tweede en als laatste haar vriend. Zij heeft me geruime tijd gepijpt, met klasse moet ik zeggen, terwijl zij al die tijd hevig gebeft werd door haar vriend. Na een tijdje vroeg ze aan mij, terwijl ik daar zeer comfortabel lag en heerlijk gepijpt werd, jij wil me misschien neuken. Ik zeg : dat kan. Dat rubber ding weer! Zij op haar knieën, ik langs achter, ondertussen pijpte zij haar vriend. Ik heb die daar toch wel een klein uur geneukt(pijpbeurt inbegrepen). How mennekes, ik stond in zweet. Ik mocht niet stoppen! Djezus!
Eens proeven hoe je smaakt
Een vrouw die er meer is, meestal alleen, kwam naar me toe, meestal doet ze dat voor een babbeltje, vandaag wou ze weten hoe ik smaakte, dat had ze al eens langer willen doen. Ik zeg nog : oh, maar daar ging mijn kleed al omhoog en verdween mijn pik al in haar mond. Half hard stopte ze er mee. Ik zeg : deuhhh. Ja, ik weet nu hoe je smaakt!