Ik vind die 120 ook niet zo leuk, maar alles is nu eenmaal duurder geworden en feiten blijven feiten.
Aantal aanwezigen verschilt nu eenmaal van dag tot dag.
Gisteren dacht ik ook even wauw, veel koppels, minder mannen, maar naarmate de avond vorderde bleek ik toch niet alleen te zijn
Op zich vind ik dat allemaal niet zo erg, en ja gisteren viel het wat samen.
Nogal wat koppels die het verschil tussen vrijdag (een mannetje extra) en zaterdag niet goed begrijpen. Ze hebben alle recht te doen wat ze willlen, maar koppels die op vrijdag zelfs geen man tolereren om te kijken, tja die moeten maar op zaterdag komen.
Ook een aantal van die ettertjes bij de mannen, gastjes die even snel tussen benen grijpen en dan wegspurten en zo de pret bederven, zielig.
Maar vooralsnog blijft het een prettige club om te verblijven en kijk ik uit naar de volgende keer. Het blijft wel tof om mensen zich zo vrij te zien gedragen, en vooralsnog meestal goeie mix van vrouwen/koppels die net wat meer openstaan voor interactie en ja.. toch wel heel mooie vrouwen.
Vorige week was waanzinnig goed, gisteren erg mooie dingen gezien, maar minder fun. Zo gaat dat.