Afgelopen 22 december (donderdag) voor het eerst met mijn sletje Eroxx bezocht. Zelf al meerdere keren geweest maar nu voor het eerst samen. Ze vond het spannend. Na een vriendelijke welkom zijn we gaan omkleden. Zij in doorschijnend lingerie en strakke jarretels met daaronder high heels afgekleed met een kanten kimono.
Oeh wat hadden we er enorm zin in. We hadden in eerste instantie met een ander stel afgesproken maar die hadden zojuist afgemeld. Geen nood, we waren beide bloedgeil en hadden wel zin in wat spanning. Voor het eerst zou zij zich laten nemen door vreemde mannen in een club waar ik zelf al enige geile positieve belevingen heb meegemaakt. Bij het omkleden zagen we al wat mensen, maar geen idee of het daarboven druk was. Ik laat haar even alleen omkleden en neem alvast een kijkje boven. Het valt mee, niet erg druk, een paar stelllen en wat dames en veelal single mannen. Misschien toch maar goed dat het niet te druk is voor zon eerste keer. Ik loop terug naar beneden en ze is al helemaal klaar. En ze heeft ondertussen oog contact gehad met een single man. We betreden de zaal en er zijn direct wat ogen gericht op haar. Ze houd mijn hand wat steviger vast. En we lopen meteen door naar het toilet zodat ze zichzelf nog mooier kan maken. Er lopen al meteen een paar mannen bij mij in de buurt omdat ze nieuwsgierig zijn geworden. Mmm dat gaf me opzich wel een geil gevoel. Ze bleven op een afstand wachten tot mijn sletje weer uit het toilet kwam. Ik gaf haar daarna eerst een rondleiding, waarbij we werden gevolgd door een aantal heren (dat was niet fijn want je bent pas net binnen) gevolgd door een drankje aan de bar. Na even gezeten te hebben en haar ogen de kost te geven zijn we op een bank gaan zitten daarbij de cinema. Daar was een stel op bed al heerlijk aan het geilen. Er kwam al snel een man naast ons zitten en wilde mijn vrouw aanraken. We hebben dit afgeslagen, het was allemaal te snel, we wilden zelf nog eerst even acclimatiseren en genieten van wat er allemaal gebeurde. Helaas volgde de een na de andere man. Op zich wel ok want het begon steeds met een leuk praatje. Ah fijn na wat getongd en gevingerd te hebben wilde we ook eens lekker gaan geilen. Toen we daar zaten en naar het stelletje keken zat aan de overkant ook een man naar ons te kijken en lachte steeds. Bleek het de man te zijn die mijn vrouw in de kleedkamer had gezien en oogcontact mee maakte. We waren er klaar voor, eens kijken of er leuke mannen of stellen waren die eens met ons wilde geilen ipv die paar haantjes. We liepen naar 1 van de speelkamers en werden ineens door zeker 5 mannen achtervolgd, dit vond ik niet echt fijn. Mijn sletje werd al paar keer in der kont geknepen onderweg, maar goed dat liet ik maar toe. Het was hier en daar druk met stelletjes of dames die met wat single mannen aan het neuken waren. Dus pakte we de speelkamer. Ik vind dat je ook respect moet tonen en geduldig mag zijn om met ons en dan vooral met mijn slet te spelen. Pas dan laten we mannen toe. Jammer dat er altijd een paar tussen zitten, maar goed die blijf je houden. Zo hoppa, wij zijn binnen en de deur gaat op slot. Gordijnen dicht niet helemaal zodat er ook gegluurd kan worden. En dat deden ze. Maar er werd ook flink op de deur geklopt of de deur brak er bijna uit omdat ze erin wouden terwijl mijn sletje zich helemaal liet gaan en met der zelf speelde. We waren er even klaar mee. Gordijnen dicht en samen even lekker geil neuken. Mmm dat was geil en ondertussen even kijken of er nog wat voorbij kwam lopen om aan ons spel toe te voegen. En ja hoor daar was die ene gast weer waar mijn vrouw haar oog op had laten vallen. Ik klopte op de raam omdat hij ons bijna voorbij liep. Hij stopte en kwam binnen, deur op slot en we maakte kennis met elkaar. Hoi Chris, leuk je te ontmoeten, we zagen je al een paar keer contact zoeken, zin om met mijn slet te geilen? Wat hebben we heerlijk genoten met hem. Heerlijk om te zien hoe hij onverzadigt te keer gaat en vooral met respect naar mijn slet toe, haar geile fantasie in vervulling bracht. Het was een geile avond. De volgende keer laten we de deur open voor alle mannen die zich net als Chris netjes kunnen gedragen. Want er komt een vervolg, we komen gauw weer langs in de hoop met wat meer mannen en of stellen te geilen en hopelijk ook weer met Chris. Want ze heeft er weer enorm zin in.