Vandaag Horny Monday's Sex Party.
Toen ik aankwam was het flink druk. Een half uur ervoor had ik gebeld en ze hadden me toen al gewaarschuwd voor de drukte. Maar ik er toch heen.
Drie smakken van Nina of hoe heet ze weer.
Het doet toch deugd om weer in een club te kunnen rondwandelen. Ik had ook een heel andere houding dan vroeger. Ik liep rond alsof het mijn tuin was. Vroeger kwam ik binnen, deed mijn ronde en besliste welke ik zou nemen en in welke volgorde en begon er aan. Maar nu… Drankje er bij. Rond kijken. Effe neerzitten. Nee. Die zie ik niet zitten. Bij die echt veel te veel venten. Bij die andere ook. Overal te veel venten naar mijn zin ook. Relax… komt wel slim.
Met een bekend koppeltje zitten lullen over vroeger en nu. Vakantie. In 2 jaar geen vakantie gehad. Weer binnen vanuit het rook hok. Nog effe zitten koekeloeren. Wijntje nummer 3.
Zit ik op een krukje te zitten als 2 latina's binnenkomen. Ik herinner me dat ik ze ook zag in een glimps in de kleedkamer in de kelder. Toen dacht ik nog dat ze op vertrekken stonden. Hadden ze toch serieus hun tijd genomen om hun lingerie setjes aan te trekken. My God.
@BigBenny had gelijk. Alleen deze twee hadden oog voor niemand. Toch maar in de buurt blijven. Af en toe keek die met het rode setje naar me. De mooiste vond ik. Ze zei iets en toen keek de andere met het zwarte truitje.
Ma ja. Verder gebeurde er niks. En toen opeens wel. Ze gingen naar de dansvloer, namen plaats op het ronde bed. Godverdomme weer twintig man rond op 2 seconden. Dus bleef ik maar zitten op m'n krukje. Maar toen dacht ik- als ik hier blijf zitten komt er helemaal niks van.
En dus ging ik naar het ronde bed. Kreeg bijna stantepede een stijve. Helemaal mijn ding die 2. Maar dan sta je daar tussen al die mannen. De vriendin met zwart truitje kreeg me in het oog. Het gekende fenomeen. Twintig opdringerige mannen waarvan er slechts een drietal goed hard staan (een oproep: mannekes, ast nie lukt, maak plaats voor een ander!! ) Enfin het zwart truitje - ze kwam naar mij. "Tout ça pour moi?" Vroeg ze. Eeeh ja. Aub.
Zalige pijpbeurt. Nadien de vettig natte flamoes in. Heerlijk.
Het rode setje kreeg me in het oog. Ze wenkte maar ik was nu net bezig. "Weird" maar ik raakte mijn harde erectie kwijt en ik liet het over aan een vriendelijke Aziaat die paraat klaargepijpt stond intussen.
Er gebeurde toen iets merkwaardigs. Een soort energetische klik tussen het rode setje en mij. Ze duwde een gast van haar af die net klaar was en vroeg me om haar te neuken. Ik schudde mijn hoofd van nee. Gebaarde dat ik niet naar haar kwam, dat zij naar mij moest komen. Ik ben je hondje niet. Ze kronkelde met de meest geile blik naar me toe. Ik kreeg een fantastische pijpbeurt terwijl ik mijn handen en vingers over en in alles liet glijden. Ik stak ondertussen terloops een vinger in haar kont maar dat kon ze niet hebben. Eerst wel maar na een paar seconde trok ze haar kont weg. Ze maakte het goed door me zalig te tongen. Wat een hemelse meid. Op haar rug, spreidde haar benen en ik stak hem zonder aarzelen binnen. We tongkusten tot ik het zakje volschoot.
Ik bedankte haar oprecht.
"A plus tard" zei ze in m'n oor. Daar kon ze zeker van zijn. Al kwam die straks sneller dan verwacht. De actie op het ronde bed duurde nog een kwartiertje en toen stopte het. De rode bleef maar naar me lachen en me opzoeken. Rond 16:30 dacht ik door te gaan. Ik kwam uit het toilet en ze stond me op te wachten. Ik zei dat ik doorging. "Reste avec moi svp. Je veux encore baiser avec toi." Jeezes. Is dit een droom. Vanaf dat moment bleef ze bij me. Het was net m'n lief waarmee ik daar stond.
Bij een tweede ronde op het verhoogje aan de dansvloer werd 1 van de mannen wat ambetant waarschijnlijk omdat ik te veel aandacht kreeg naar zijn zin. Ik zag het zelf niet gebeuren want ik zat met mijn gezicht in haar kut maar ik kreeg opeens een klap op mijn hoofd. Geen idee wie het was maar voor haar was het afgelopen. Ze sprong van het bed af en nam me bij de hand. "Jij alleen" zei ze en riep iets in het Portugees naar haar vriendin. Op het ronde bed had ik de tijd van m'n leven toen ik haar neukte. Ondertussen liet ze toch weer een paar mannen toe en het was werkelijk mega geil. Ook miss zwart truitje plakte nu tegen mijn rug en hing in mijn oor te hijgen. Stak plots ook een vinger bij me binnen. En daarna nog één. Iets te veel van het goede. Ik concentreerde me volledig op het rode setje.
Kwam weer heerlijk klaar. We praatten daarna nog wat na en we tongden nog wat. Ik weerhield mezelf om haar gegevens te vragen. Ik dacht - misschien toch geen goed idee. Ik wou door. Nam afscheid en we beloofden om mekaar terug te zien. Hopelijk wel.
Vraag aan de lezers, ik ben met mijn stomme kop weer haar naam vergeten. Kent er iemand de namen van deze twee vrouwen? Ik zag ze er nooit. Maar omg wat een twee fantastische seksbeesten.
Merci aan
@BigBenny. Het is door jou dat ik deze namiddag besloot om toch eens op een maandag langs te gaan wat ik anders nooit deed. En wat een onvergetelijke maandag was het!