Aan allen.
Graag info over ene Franco en / of getuigen die in de buurt stonden toen ik gisteren zonder enige reden door die gast met 1 slag bewusteloos tegen de grond gekwakt werd.
Volgens het personeel van Eroxx zelf is het niet het eerste incident.
Jaloezie tov een Braziliaanse meid zou in het spel zitten. En inderdaad met haar stond ik net enkele ogenblikken te praten.
Of er bij voorgaande voorvallen ook geweld aan te pas kwam weet ik niet.
Alleszins veel steun van Eroxx moet je niet verwachten.
Alleen aan Johan heb ik iets gehad, die bleef ook beleefd en neutraal tegen mij. Voor de rest kon ik niet snel genoeg weg zijn en zonder politie. Fuck that. Ik heb ze onmiddellijk gebeld.
Ene Sandy of Sally, ik begreep haar naam niet goed, - werkzaam in Eroxx - vond het ook nodig om mij te beschuldigen bij de politie van de oorzaak van de klap. Dat ik wel iets uitdagends zou gezegd hebben en dat ik gezopen had.
Je moet het maar meemaken in een club waar je al jaren komt en feest en nooit maar dan ook echt nooit enig akkefietje hebt veroorzaakt of beleeft. (politie kon ook vaststellen dat ik niet dronken was)
Sally vond het ook nodig de politie in te lichten dat er daarvoor reeds problemen met mij gesignaleerd waren diezelfde dag. Ongelooflijk : je staat daar te bloeden en nog half gaar van de slag en dan moet je dat ook nog ondergaan en bovendien jezelf verdedigen terwijl je niks mis deed. Het ging om wat gespeel om een krukje te bemachtigen. Gewoon spielerei eigenlijk maar die vent - ik neem hem dat niet kwalijk, in het licht van wat mij plots overkwam - dacht waarschijnlijk dat ik zelf ruzie gezocht had met Franco en ging dat melden.
Om af te ronden.
Er zijn misschien camerabeelden. Daaruit zal blijken dat ik in feite niet eens met Franco aan de praat was. Ik weet echter niet of daar ook geluid zal op staan. Een getuige (Frans, Frank,...?) kwam me achteraf in de kelder bevestigen dat ik inderdaad niks gezegd had tegen Franco en for no reason tegen de grond ging. Toen de politie aankwam was deze persoon al weg.
Mijn neus is gebroken en ik heb een lichte hersenschudding.
Aangifte en PV zijn opgesteld.
Een ooggetuige zou welkom zijn.
Pm aub.
Met dank.