Gisteren toch maar weer eens afgereisd, rond 12.30 daar, en 80 euro afgetikt bij An, die is altijd vriendelijk.
Al redelijk wat volk en bij het omkleden ook de delegatie van 4 dames uit Brazilie waren zich aan het omkleden , wat een gekakel van die groep, ik versta er niks van.
In de grote zaal was het nog kalm eerst maar eens een verkenningsronde gedaan onder andere Brigitte gespot en nog een andere kleinere dame die ik daar al vaker heb gespot.
Aan de toog geland stonden inmiddels ook een paar koppels, met mooie dames/milfen. Sexy uitgedost al had het niet veel om het lijf, een in een doorkijkbodysuit en een andere met een kettingtop en een bredejarretelgordel met wel 10 bandjes, bh loos, sliploos.....geil gezicht, niets verhullend.
Je kon vriendelijk met die babbelen en ze liet zich gewillig aan haar poes voelen, die goed nat was.
Al babbelend eens de tepels gemasseerd die steeds harder werden, het gesprek ging over koetjes en kalfjes en ze greep mijn lul en haalde hem uit mijn boxer tevoorschijn. Niet lang daarna kreeg ik een beste pijpbeurt, achterlangs was een medewandelaar zich aan het ontfermen over haar poes, ze werd doggy genomen....
Na die pijpbeurt was een lekkere tongzoen een mooie afsluiting van de eerste kennismaking. Ze babbelde zo wat met iedereen die inmiddels om haar heen stonden. De cava die lust ze ook graag, volgens mij weet Sandy aan de bar dat ook inmiddels
.
Ik kon maar niet van haar grote flamoes afblijven, ik vroeg of ik haar mocht beffen, ze ging meteen op een kruk zitten en ja hoor benen wijd.....en maar likken aan die lappen ongelooflijk wat een lekkere grote sappige kut.
Ook na deze ronde effe een tongzoen kon ze zelf meteen ook proeven hoe lekker die kut smaakte.
Medewandelaars staken hun belangstelling en interesse in haar niet onder stoelen of banken het aantal stijve lullen was behoorlijk.
Ik wilde haar niet aan de toog neuken en vroeg voor op het ronde bed, ze ging meteen mee. Op haar rug liggend kon ik haar nemen en onderwijl nam ze nog een andere lul in haar mond.
Het duurde niet lang of ik kwam heerlijk klaar. Ze was heel opgetogen en ging weer naar de toog.
Ik ging me maar even douchen en wat eten want dit moest ik even laten bezinken....
Deze middag nog wat rondgewandeld en van alles en nog wat gezien, de gezelligheid die vandaag rond de toog was vond ik heel opvallend de "oude parenclub ambiance", was terug.
Het zijn een beetje twee werelden voor de snelle wip naar de Braziliaanse dames, voor een gezellige geile middag moet je meer bij de toog en de bioscoop zijn. Gelukkig heeft iedereen andere voorkeuren want druk dat was het wel.