Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is natuurlijk een beetje sekswerk eigen. Je bent zelfstandige, als je werkplek ineens sluit heb je niet zo veel rechten, bij elk privéhuis dat zijn deuren sluit krijg je dat.Ik ben blij dat Eric Witten, de exploitant van de Villa niet mijn werkgever is. Hij steekt er geen energie meer in.
Voor wie het artikel niet kan openen, de website biedt geen informatie, de telefoon is niet bereikbaar, de brievenbus is afgeplakt, de dames mogen het zelf uitzoeken.
Volgens de Stentor betalen de dames voor het briefje aan het hek. Verder vind ik het bijzonder dat je als fascilitair bedrijf je zzpers zo weinig platform geeft.Dat is natuurlijk een beetje sekswerk eigen. Je bent zelfstandige, als je werkplek ineens sluit heb je niet zo veel rechten, bij elk privéhuis dat zijn deuren sluit krijg je dat.
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, op zichzelf vind ik dit een behoorlijk begrijpelijke aanleiding om er mee te stoppen, en op z'n website staat duidelijk dat ze zijn gesloten, al oogt het amateuristisch dat de rest van de website eromheen nog wel gewoon het huis aanprijst.
Hij staat blijkbaar wel gewoon toe dat de dames zijn hek gebruiken als uithangbord, beter iets dan niets.
Het blijft zuur voor de dames.
Reeds:Daarom hebben de dames een initiatief genomen door aan het hek het telefoonnummer te hangen. Laten we hier ook delen waar de dames naartoe zijn gegaan.
We hebben met de dames een eigen telefoonnummer genomen waarop je kunt appen om te achterhalen waar een dame naartoe is.
06 16906995
uhhm ik heb het artikel ook gelezen en dat lees ik er echt nietVolgens de Stentor betalen de dames voor het briefje aan het hek.
nou ja er is dus geen bedrijf meer... Club de Villa bestaat niet meer... tenzij je het over Noblesse in Haps hebt, want inderdaad die mogen wel wat meer van hun dames tonenVerder vind ik het bijzonder dat je als fascilitair bedrijf je zzpers zo weinig platform geeft.
Dit is ons algemeen tel.nr . Hierop kun je ons bereiken , we zitten niet op sexjobsWe hebben met de dames een eigen telefoonnummer genomen waarop je kunt appen om te achterhalen waar een dame naartoe is.
06 16906995
Staat ook op sexjobsNummer ? Is wel handig
2 berichten hoger .....Nummer ? Is wel handig
wie is Julia en wat heeft dat met dit topic te maken?Julia. En een ander dame ontvangen 2 keer in de maand in een appartement in Apeldoorn.
Dat zijn 2 vriendinnen die hebben daar ook gewerktwie is Julia en wat heeft dat met dit topic te maken?
geef dan een link met de advertentie op SJ is wel zo handig toch?Staat ook op sexjobs
Sorry weer niet hoe dat moet. Staat onder Naomi Apeldoorngeef dan een link met de advertentie op SJ is wel zo handig toch?
Je hebt toch een telefoonnummer?geef dan een link met de advertentie op SJ is wel zo handig toch?
Ja die bedoel ik
300 euro per uur die Naomi - wa een koekwous zeg!
Ben je niet in de war met een ander huis? Amber en Cleo hebben bij Fleur gewerkt en zitten nu in Overloon.Ik ben er een keer op doorreis wezen kijken en de gastvrouw had blijkbaar aan mijn gezicht al gezien dat de voorgestelde dames zeker niet matchen , cleo en Amber waren er niet .
Succes
Nee hoor beide ken ik van FleurBen je niet in de war met een ander huis? Amber en Cleo hebben bij Fleur gewerkt en zitten nu in Overloon.
Dat snap ik, maar het gaat hier over De Villa en Noblesse.Nee hoor beide ken ik van Fleur
Is toch niet te geloven ook of hoe wanhopig ben je dan?En ook nog lachen als je net van alle kanten bent geript.Wat een pannekoek.300 euro per uur die Naomi - wa een koekwous zeg!