Dit is totaal niet mijn ervaring bij Club de Villa. Nadat ik binnen was kon ik kiezen uit een aantal dames. Deze gingen na het voorstellen ongeïnteresseerd op een kruk verder zitten kletsen, de een nog minder zin dan de ander. Vervolgens werden er een paar dodelijke blikken verzonden door de roodharige gastvrouw, en voelde ik me nog minder op mijn gemak. Ik twijfelde of ik met een van de dames naar boven wilde, want de prijzen zijn niet mals. Terwijl ik dat zat te bedenken kwam de roodharige dame met zo'n enorme gemaakte nep glimlach me ongeduldig vragen of ik een keuze heb kunnen maken. De dames om me heen keken nóg ongemakkelijker. Dus ik koos een van de dames, omdat mijn ervaring tegenviel hou ik haar naam voor me want mijn verwachtingen waren wellicht te hoog voor deze tarieven... De kamer van €255 was echt een mooie luxe kamer, stijlvol ingericht, brandschoon. Maar mijn ervaring met de dame/jonge meid was mwah. Ze zag er mooi uit met sexy lingerie en kousen. Pijpen is inderdaad met condoom, maar dat is ook mijn voorkeur, dat was prima, verder voelde het een beetje afgeraffeld, niet qua tijd maar qua inspanning. Het leek alsof ze niet helemaal mentaal aanwezig was. Tijdens het beffen kwam ze vrij snel klaar, al heb ik mijn vraagtekens of het wel echt was.. Voor €255 had ik echt een heftige erotische vrijpartij verwacht en dit was meer riedeltje afwerken, douchen aankleden en afrekenen. Kortom geen herhalingsgevaar voor mij, en de roodharige gastvrouw werkt afschrikwekkend.