Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus hoe zou je zeggen: een beschaafde buitenlander die Engels spreekt, zal zich daar goed voelen?
Yes, if you pass the guard, you will definitely have fun ... someone who speaks a little Dutch will tell you.
Hoe lang is de gemiddelde rij voor heren op maandag?

Ik ga mss morgen of volgende week voor de eerste keer.

Hoe kan ik het vergelijken met eroxx?
Zoals ik begreep iets ouder en voller publiek, of is dit een foute conclusie?

Zijn de koppels goed te benaderen?
If you refer to Monday in Eroxx then the audience is the same, on a Sunday I saw older women in Eroxx than in Amai. What's for sure, you find more sex in Amai than in Eroxx regardless of the days. The queue can stretch to the parking lot, good luck
 
Laatst bewerkt:
Gisterenavond ben ik voor de verandering eens naar de bbw gangbang in Amai geweest.
Normaal gesproken ben ik er altijd op de mega-gangbangs en geregeld op de donderdagavonden maar ik was toch eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar deze avond..

Ik moet zeggen: het was geweldig! Voor het grootste deel ander publiek dan op de mega gangbangs (wel enkele bekenden gezien) en het was een heerlijke avond die qua drukte ook vergelijkbaar was met de mega gangbangs. Dat had ik eigenlijk niet verwacht. De zaak was goed vol.

Hoe dan ook, ik heb mij er uitstekend vermaakt met verschillende dames aldaar, met name in de bios en in de orgy ruimte die er sinds anderhalf jaar is. Wat een zalige actie daar..
Het was fantastisch en ik heb ook veel nieuwe mensen leren kennen. Hartstikke leuk!
Hier ga ik op zeker vaker naartoe. Amai is en blijft echt een unieke plek..
 
vandaag was goedele bij
amai
Ik zag haar ook plots in de bios. Ik dacht 'ha eindelijk een mooie vrouw hier, ken ik haar niet uit een andere club'.
Toen noemde een man die bij haar was haar naam, weg illusie….
Ik zag haar een uur daarna nog aan de bar zitten, is volgens mij tussenin ook achter de schermen geweest.
Ik vond het een zeer matige editie van de HHM. Had het idee dat alle mannen werden toegelaten zonder de dat de ratio gecontroleerd werd. Ik kwam er rond 13.40 aan en kon meteen doorlopen. Binnen was het zoeken naar een match. Gelukkig de kleine Aziatische dame en de schaterlachende Surinaamse damd kunnen bekoren.
 
Ik zag haar ook plots in de bios. Ik dacht 'ha eindelijk een mooie vrouw hier, ken ik haar niet uit een andere club'.
Toen noemde een man die bij haar was haar naam, weg illusie….
Ik zag haar een uur daarna nog aan de bar zitten, is volgens mij tussenin ook achter de schermen geweest.
Ik vond het een zeer matige editie van de HHM. Had het idee dat alle mannen werden toegelaten zonder de dat de ratio gecontroleerd werd. Ik kwam er rond 13.40 aan en kon meteen doorlopen. Binnen was het zoeken naar een match. Gelukkig de kleine Aziatische dame en de schaterlachende Surinaamse damd kunnen bekoren.
Same here <kleine Aziatische en de Surinaams vrouw en Afrikaanse vrouw waren goed actief ben klaar met de vrouwen als suzzanne38 echt niet aantrekkelijk lichaam grote mond alleen maar lullen,rebekka ook 60 kilo te zwaar als je als nieuwkomer het gastenboek bekijkt krijg je echt een verkeerd beeld
 
Same here <kleine Aziatische en de Surinaams vrouw en Afrikaanse vrouw waren goed actief ben klaar met de vrouwen als suzzanne38 echt niet aantrekkelijk lichaam grote mond alleen maar lullen,rebekka ook 60 kilo te zwaar als je als nieuwkomer het gastenboek bekijkt krijg je echt een verkeerd beeld
woorden erotiseren vaak beter dan de werkelijke beelden.
Soms heb je geluk en komen woord en beeld overeen 😀
 
Terug
Bovenaan Onderaan