Hier mijn bericht over mijn voorlopig laatste bezoek aan Amai. Was dit keer wat later, parkeerplaats uiteraard vol en ook de parkeerplaats achter de pomp afgeladen vol. Voor mij gingen echter twee stellen en een single dame naar binnen zag ik, parkeerden net voor mij. Schetst mijn verbazing dat er toch een korte wachtrij stond. Tussendoor ging me 2 leden voor, maar kwamen zeker 6 of 7 heren naar buiten. Simpele rekenkunde leert dan dat indien de 2:1 ratio strikt gehouden wordt, ik niet had hoeven wachten. Eenmaal binnen, na stijf kwartiertje wachten bleek dat die 2:1 ratio lastig bij te houden is, het was eerder 4:1 en was dus af en toe dringen en drukken door de massa meestal dikbuikige heren, waar ik er overigens ook een van ben
.
Welke club ik ook bezoek, ik ben wat voyeuristisch ingesteld, blijft het een genot om naar seksende stelletjes/groepjes te kijken en vooral om te zien hoe de dames genieten. Zo heb ik ook heerlijk rondgelopen en alles bekeken. Wat Amai bij mij typeert is dat dames, waar je normaal gesproken voorbij zou lopen, zich ontpoppen tot nymfomanen. Erg leuk om te zien, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er fysiek gisteren geen aantrekkingskracht bij voelde. Ik had dan ook moeite om mijn draai te vinden. Ben uiteindelijk bij een van de dames wel lekker klaargekomen en heb veel opwindende acties gezien, maar kom er voorlopig niet meer terug. Denk dat kleinschaliger, georganiseerde gangbangs met voor mij iets aantrekkelijker dames of 1 op 1 bezoeken mij meer liggen.
Een kritische noot, ik citeer van de site van de club "Koppels of dames die duidelijk niet komen voor actieve deelname waarbij single heren worden betrokken, zullen verzocht worden de zaak te verlaten". Een koppeltje zorgde voor wat irritatie bij aanwezigen, óók bij ander koppel, door alleen met zichzelf bezig te zijn en waar de heer zelfs andere heren op nogal onbeleefde manier toesnauwde op afstand te blijven en dat ze er niet op hoefden te rekenen mee te mogen doen. Ze hadden dus duidelijk geen zin in anderen. Ik twijfelde nog om dit te gaan melden, maar trof het betreffende koppel later gezellig bij de ingang keuvelend met de uitbater. Regels gelden dus niet voor iedereen.
Ik wil niet zwartgallig afsluiten, want ik vind het een mooie club, waar ik regelmatig geile avonturen heb beleefd en ik het heerlijk vind om lekker rond te lopen om alles te bekijken. Toch meen ik zelf mijn vertier de komende tijd elders te gaan behalen. De club zat echter ramvol met mensen die het wél super naar hun zin hadden. dus laat je mijn gevoelens niet weerhouden om zelf de tent eens te ontdekken.