Timensletten
Newbie
- 20
- 26/02/22
- 29
Zonder condoom zou ik nooit neuken. Zeker niet op een gangbang. Pzc natuurlijk wel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZonder condoom ga jij snel in je blote flikker op straat staan hoor.Als het met condoom is en de poes is niet meer zo strak moet ik ook wel flink doorneuken vooraleer ik spuit.
Als ik hem zonder condoom in een strakke kut steek dan moet ik eerder moeite doen om dat kutje niet meteen vol te knallen.
Waarom?Zonder condoom ga jij snel in je blote flikker op straat staan hoor.
Probeer het eens he.Waarom?
Daar bemoei ik me toch niet mee?Doe dat enkel bij leuke vrouwen die ik ken/duidelijk aangeven dat ze hun poes afgevuld willen of hun partner graag een zaadpoes neukt.
Daar hoef jij je toch niet mee te bemoeien?
Ja en, jij deelt jou probleem en vraagt of er nog mensen zijn die hier last van hebben?Daar bemoei ik me toch niet mee?
Dit is een topic over gb in 2be remember?
Bij de de Nymphosluts kan het bij alle NymphosZelf ben ik er nog maar 1x keer geweest .... Is toen prima bevallen maar het is simpelweg omdat het nogal een eind rijden vanuit Amsterdam. Ik heb toen geloof ik alleen bij Nana CIM/COF gezien, ik denk niet dat de andere meisjes dat doen (?). En DP ook niet denk ik ..... maar waarschijnlijk weten de vaste gasten dat beter.
Mag ik er van uitgaan Mister Boner (en je weet misschien niet dat ik de partner ben van Lisa) dat ik en zij het niet zouden appreciëren dat dit gebeurt? Dat is toch ons goed recht? En als het gebeurt dan zet ik jou inderdaad buiten in het beste geval. Wtf? Met alle respect en ik vergeef je dat je niet weet wie we zijn maar nzc zonder consent is nog steeds een misdrijf = verkrachting onder de Belgische wet. Ik wil dat even duidelijk maken omdat het blijkbaar in sommige gevallen niet duidelijk is. Weet je hoe het voelt om zo'n incidenten tegen te komen en weken ongerust te zijn?Ja en, jij deelt jou probleem en vraagt of er nog mensen zijn die hier last van hebben?
Wij, doen dit en volgt meteen agressieve taal...
Dus jij zet iedereen buiten op straat in zijn blootje, die je in to Be bare ziet neuken zonder te weten of dit al dan niet gewenst is?
Voila.Op een gb neuk je met condoom! Er zijn tal van andere plaatsen die bare aanbieden de soa krijg je gratis bij
Ja, ken Lisa denk ik niet.Mag ik er van uitgaan Mister Boner (en je weet misschien niet dat ik de partner ben van Lisa) dat ik en zij het niet zouden appreciëren dat dit gebeurd? Dat is toch ons goed recht? En als het gebeurt dan zet ik jou inderdaad buiten in het beste geval. Wtf? Met alle respect en ik vergeef je dat je niet weet wie we zijn maar nzc zonder consent is nog steeds een misdrijf = verkrachting onder de Belgische wet. Ik wil dat even duidelijk maken omdat het blijkbaar in sommige gevallen niet duidelijk is. Weet je hoe het voelt om zo'n incidenten tegen te komen en weken ongerust te zijn?
No offence maar ben ik agressief geweest dan verontschuldig ik mij daarvoor.
Doorgaans is een gb ook MET condoom tenzij anders aangekondigd.
Top. En shake hands.Ja, ken Lisa denk ik niet.
Ga zeker geen vrouw ongewenst zonder condoom neuken en begrijp wel dat er een minderheid van koppels/vrouwen liefhebber zijn van bare swingen.
Begrijp dan ook wel als iemand zo zonder toestemming het in zijn hoofd haalt dat hij jou Lisa bare kan neuken, je moet ingrijpen/boos wordt.
Maar ieders grenzen liggen anders en ga ook niet oordelen over mensen die mits elkaars toestemming handelingen (anaal) stellen waar wij niet aan meedoen.
Aan de andere kant ken ik best wel wat vrouwen (soort zoekt soort zeker) die het wel geil vinden en zichzelf pas echt een stout sletje vinden als het zaad weer uit hun kutje loopt.
Ze vinden het juist geil en zijn teleurgesteld als een aantrekkelijke man hen niet zonder condoom durft te benaderen en vol spuiten. (geeft hen het gevoel dat ze niet aantrekkelijk zijn en mannen vies van hen zijn)
En ja we kennen de risico's en testen dan ook regelmatig (dokter).
Als ik met zo een sletje op pad ben, hou ik ook een oogje in het zeil en hou ik ook rekening met al haar wensen om haar een zo geil mogelijke uitstap te bezorgen.
Wij als bare liefhebbers hebben dan vaak het omgekeerde probleem, dat mannen haar benaderen met condoom, ook al was de boodschap duidelijk "spuit haar kutje maar lekker vol'.
Wij hebben dan ook de mening dat iedereen hierin vrij moet gelaten worden en we zelf wel kunnen bepalen welke handelingen we MITS wederzijdse toestemming stellen, zonder dat anderen ons hiervoor moeten (ver)oordelen/doorverwijzen naar puur bare event.
Nog een laatste noot:
GELUKKIG ZIJN WE NIET ALLEMAAL HETZELFDE, WANT WAT ZOU DE WERELD SAAI ZIJN!
BLIJF TROUW AAN JEZELF EN GENIET HIERVAN TENVOLLE.
Kleine kabouter, Kerstmis zou geen kerst zijn als het geen verrassing was bij het openen van je cadeau. Ga je Gang!! Er zullen mensen zijn, vaste klanten en anderen ... veel plezierMorgen is de X Mass Gangbang volzet. Ik zal er zijn.
Hoeveel mannen zouden er dan ongeveer zijn. En hoeveel koppels? Iemand een idee?
Iemand die zonder vragen een vrouw zonder condoom begint te neuken verdient kletsen. Simpel als dat. Daar kan ik je alleen maar in bijspringen.En ongevraagd of gewoon zonder vragen, het wordt wit voor mijn ogen dan.
Vandaar mijn reactie.
dus welk punt maak je nu eigenlijk @boner69 ?? De poes is niet zo strak, ofwel je Boner is niet zo hard?Als het met condoom is en de poes is niet meer zo strak moet ik ook wel flink doorneuken vooraleer ik spuit.
Als ik hem zonder condoom in een strakke kut steek dan moet ik eerder moeite doen om dat kutje niet meteen vol te knallen.
Te grote poes voor een te klein pikkie is ook een optie. Dat hij verloren raakt in dat grote condoom en het geluid van fladderend rubber een afknapper vormt.dus welk punt maak je nu eigenlijk @boner69 ?? De poes is niet zo strak, ofwel je Boner is niet zo hard?
Grapjas… Is het niet eerder jij die geen aandacht kreeg en zij die zei "ik had u gevraagd mij te volgen / bij mij te blijven "Ik begrijp niet waarom mensen op deze forums zo moeten liegen alsof ze er voor betaald krijgen om zichzelf hier neer te pennen als 1 of andere seks god die de vrouwen van zich moet afslaan.Haha. Ik ben nogal open copain.? Het is meer mijn vreugde delen.
Ik ben wree content met de aandacht van jeweetwelwie.
Met verkeerde been uit bed gestapt? Of gewoon gefrustreerd? Wat weet jij nu wie of wat ik ben?Grapjas… Is het niet eerder jij die geen aandacht kreeg en zij die zei "ik had u gevraagd mij te volgen / bij mij te blijven "Ik begrijp niet waarom mensen op deze forums zo moeten liegen alsof ze er voor betaald krijgen om zichzelf hier neer te pennen als 1 of andere seks god die de vrouwen van zich moet afslaan.
Alsof die dames nood hebben aan uw tijd en aandacht.
Je gaat naar clubs om seks te krijgen tegen betaling vriend hou het gewoon daarbij … en schrijf over je ervaringen in die clubs waar je seks tegen betaling krijgt
kleine tip om jezelf de hemel in te prijzen en te schrijven over hoe die dames zich gelukkig mogen prijzen dat jij van alle mannen uw tijd en aandacht aan hun besteed of jezelf recensies te geven zou ik zeggen begin een dagboek
Mr "net niet Johnny sins"
Wie je bent boeit niet… wat je bent is voor ons allen heel duidelijk daar ging het over.Met verkeerde been uit bed gestapt? Of gewoon gefrustreerd? Wat weet jij nu wie of wat ik ben?
Bedankt voor je positieve bijdrage. Heel moedig bericht. Je keyboard ligt nog na te zinderen.Wie je bent boeit niet… wat je bent is voor ons allen heel duidelijk daar ging het over.
Fijne dag nog Mr "net niet Johnny Sins"
Lid is ondertussen verwijderd van GR. Dank aan de moderators.Bedankt voor je positieve bijdrage. Heel moedig bericht. Je keyboard ligt nog na te zinderen.
Dat vermoed ik niet echt.Ja hoorde dat de nympho nu bare is? Iemand die meer weet?
nymho bare? de laatste keer toch nietDat vermoed ik niet echt.
Er zijn speciale events daarvoor
Bedoel je de Nymphosluts-Party in 2be club?Ja hoorde dat de nympho nu bare is? Iemand die meer weet?