Iemand langs geweest
En wad het druk?
Eerste post hier, maar zeker niet eerste feestje...
Yep, het was druk. Veel te druk.
De verhouding mannen/vrouwen was volledig uit balans.
Het resultaat was dat van zodra een vrouw op de bedjes ging liggen er telkens binnen de paar seconden een hele meute rond stond.
Voor iemand zoals ik die 't graag wat rustiger heeft een volledige afknapper.
Respect was bij sommige mannen ook ver te zoeken.
Enkele voorbeelden...
Raak ik op een iets rustiger moment -wat nog steeds heel relatief is- toch bij Lobke. Ik bef haar even, m'n favo bezigheid. Daarna draai ik me om om een condoom te pakken. Twee seconden later draai ik me terug en zit er al iemand anders in. Fun...
In de ruimte achter de hoek tegen de plantenmuur zaten er twee dames dicht bij elkaar. Stonden er letterlijk 15 mannen rond te drummen. Eén van hen, een oudere man, duwt zich tot bij hun gezicht, neemt ze bij hun achterhoofd en zit constant te forceren om gepijpt te worden. Van zodra de ene stopte, ging hij gelijk op de andere over, en zat zo constant te wisselen tussen de twee. 't Was bijna of z'n leven ervan afhing. Soms heb ik de indruk dat die oudere mannen die stijf staan van de pilletjes -letterlijk en figuurlijk- er ook een beetje hun hoofd bij verliezen, en hun respect. En nee, ze zijn zeker niet allemaal zo, begrijp me niet verkeerd...
Naar 't einde toe nog even de mooie blonde vrouw met lichtjes golvend haar van een koppeltje mogen beffen. 't Glijmiddel dat ze had gebruikt deed haar naar fruitsnoepjes smaken. Lekker. Enige, van zodra ik begon zat er links van me één constant op m'n schouder te tikken. En die bleef maar aanhouden, ook al negeerde ik hem. Na een paar minuten dan maar uit armoe gestopt en plaats gemaakt, want zo had ik er ook geen zin in... Nu, was de eerste keer ik dat koppeltje daar zag, maar hopelijk komen ze nog eens terug. Ze smaakte wel naar meer. No pun intended...
Kortom, een afknapper voor mij. En daar was ik niet alleen in. Het zinnetje "volgende week hopelijk beter" hoorde ik die middag meermaals van andere vaste gasten.
Bij het verlaten van de zaak toch even aangekaart. En die begreep m'n kritiek wel. Heel sympathieke mensen de uitbaters, daar zeker niks op aan te merken. Maar hopelijk houden ze er in de toekomst toch wat meer rekening mee en zetten ze effectief een limiet op 't aantal mannelijke bezoekers zodat 't voor iedereen leuk blijft. Het heeft geen zin met reservaties te werken als er geen limiet op wordt gezet, of als mensen die niet hadden gereserveerd dan toch en masse worden toegelaten. Ik begrijp dat als zaakvoerder betalende klanten moeten weigeren niet leuk is, maar niet gereserveerd en/of de capaciteit bereikt, dan zouden ze effectief moeten weigeren. Al is 't maar uit respect voor de mensen die wel reserveerden en wel al binnen zitten.
Enfin, om toch met een positieve noot te eindigen. Vorige week was 't wel een zalig feestje. Toen een leuk moment gehad met Carmen, want met Carmen kan 't echt nooit stuk, met die leuke kleine Braziliaanse meid waarvan ik telkens de naam vergeet, en tot twee keer toe met Miss Boobs...
Dus om enkele van de vaste gasten bij te vallen, volgende week hopelijk weer beter...