Sweetmacho
Wandelaar
- 96
- 07/02/22
- 110
Nog altijd aan het nagenieten van afgelopen vrijdag.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar ben ik wel eens geweest. En zoals alle feestjes in 2BE een aanrader. Ik heb daar nog geen slecht thema geweten.Iemand ervaring met deze feestjes
Nympho X Slavin
De moete waard?
Sta op de lijst, zal aanwezig zijn. Bunga Bunga was ik al aanwezig en was , met team Insatiable Angels heb ik nog geen ervaring en was ook nog niet in 2BE Club.Binnenkort weer de waanzinnige party THE QUEENS OF GANG BANG
Zondag 19 Juni van 15 tot 20.00 uur
een prachtig concept want een deel van het BUNGA BINGA team ontmoet er een deel van het team INSATIABLE ANGELS
Vorige keer was het mega in één van de mooiste en heetste clubs van Belgie
Veel plezier alvast!Sta op de lijst, zal aanwezig zijn. Bunga Bunga was ik al aanwezig en was , met team Insatiable Angels heb ik nog geen ervaring en was ook nog niet in 2BE Club.
Ben benieuw maar ik denk dat het een geile bedoeling gaat worden.
Holiday!Weet er iemand waar lobke uithangt de laatste tijd?
Een week later bij mij nog steeds.Nog altijd aan het nagenieten van afgelopen vrijdag.
A is die op vakantie, dat verklaard veel. ThxHoliday!
Haha ja. Wat ik ook een mooi moment vond: Nana die enkele ladingen op haar gezicht had ontvangen en werd begeleid naar iemand die erop kickt dat schoon te likken.Een week later bij mij nog steeds.
Topeditie met heel actieve koppels.
Licht paniekmomentje gehad toen Nana mij wou sandwichen tussen haar en Julie.
Hopelijk gauw nog eens zo'n feestje
Iemand met een structureel tekort aan proteïnes ?Haha ja. Wat ik ook een mooi moment vond: Nana die enkele ladingen op haar gezicht had ontvangen en werd begeleid naar iemand die erop kickt dat schoon te likken.
Ik denk het. Weet het niet 100% zeker.A is die op vakantie, dat verklaard veel. Thx
Ik vrees die drukte een beetje. Was Bianca actief de vorige keer?Zondag zou de beste optie zijn
Maar het zou wel drukker zijn dan op Dinsdag
Dat is juist de essentie van een gangbang: minstens 4 à 5 mannen per vrouw. Anders is het "maar" een orgie. En zelfs met een vijftal mannen per vrouw, wordt het na een uurtje of zo hier en daar al 1-on-1. Best leuk, maar geen gangbang. Ik wil echt iemand neuken die tegelijk een paar mannen aftrekt en pijpt terwijl andere mannen aan haar borsten sabbelen.Ik vrees die drukte een beetje.
Dat is inderdaad een essentieel verschil. Sommige deelnemers komen met een ander idee en willen in wezen in hun eentje kunnen neuken met meerdere vrouwen op een dag. Dat kan al eens leiden tot ergernis onder deelnemers.Dat is juist de essentie van een gangbang: minstens 4 à 5 mannen per vrouw. Anders is het "maar" een orgie. En zelfs met een vijftal mannen per vrouw, wordt het na een uurtje of zo hier en daar al 1-on-1. Best leuk, maar geen gangbang. Ik wil echt iemand neuken die tegelijk een paar mannen aftrekt en pijpt terwijl andere mannen aan haar borsten sabbelen.
Als ze daarbij ook nog eens werkelijk en zichtbaar geniet, is het plaatje voor mij helemaal af.Dat is juist de essentie van een gangbang: minstens 4 à 5 mannen per vrouw. Anders is het "maar" een orgie. En zelfs met een vijftal mannen per vrouw, wordt het na een uurtje of zo hier en daar al 1-on-1. Best leuk, maar geen gangbang. Ik wil echt iemand neuken die tegelijk een paar mannen aftrekt en pijpt terwijl andere mannen aan haar borsten sabbelen.
Dat is het hem net, 4-5 is wat het moet zijn, niet 10-12 die een vrouw bijna letterlijk verstikken, daar wordt niemand vrolijk van, toch?Dat is juist de essentie van een gangbang: minstens 4 à 5 mannen per vrouw. Anders is het "maar" een orgie. En zelfs met een vijftal mannen per vrouw, wordt het na een uurtje of zo hier en daar al 1-on-1. Best leuk, maar geen gangbang. Ik wil echt iemand neuken die tegelijk een paar mannen aftrekt en pijpt terwijl andere mannen aan haar borsten sabbelen.
M:V verhouding is wat anders dan drukte, Kwillem1 sprak de verwachting uit dat het zondag drukker gaat worden dan dinsdag maar dat er dinsdag wel eens meer mannen per dame zouden kunnen zijn .Dat is juist de essentie van een gangbang: minstens 4 à 5 mannen per vrouw. Anders is het "maar" een orgie. En zelfs met een vijftal mannen per vrouw, wordt het na een uurtje of zo hier en daar al 1-on-1. Best leuk, maar geen gangbang. Ik wil echt iemand neuken die tegelijk een paar mannen aftrekt en pijpt terwijl andere mannen aan haar borsten sabbelen.
Overdaad schaad natuurlijkDat is inderdaad een essentieel verschil. Sommige deelnemers komen met een ander idee en willen in wezen in hun eentje kunnen neuken met meerdere vrouwen op een dag. Dat kan al eens leiden tot ergernis onder deelnemers.
Om voortdurend 4 à 5 mannen rond een vrouw te hebben moet je beginnen met heel wat meer mannen. Veel mannen geven het na 1 keer klaar te zijn gekomen al op. En zelfs de betere serie-neuker heeft wel even een rustpauze tussen de sessies nodig.Dat is het hem net, 4-5 is wat het moet zijn, niet 10-12 die een vrouw bijna letterlijk verstikken, daar wordt niemand vrolijk van, toch?