Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja is inderdaad heel verdrietig. Alvleesklier is zo een mini orgaan en ligt zo diep naar binnen. Dat als je erachter komt het altijd te laat is. 💔

Alleen een eyeroll geven op een berichtje als dat in haar topic, is wel misselijkmakend en gewoon ongepast.
Ik kan niet zien wie dat is, maar ergens is er toch een grens jongens?

Screenshot_20240715_082448_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alleen een eyeroll geven op een berichtje als dat in haar topic, is wel misselijkmakend en gewoon ongepast. Ik kan niet zien wie dat is, maar ergens is er toch een grens jongens?
Ik volgde dit draadje ook en las jouw mooie reactie.
Het raakte mij hoe bijzonder jouw woorden waren gekozen.
Soms zou ik willen dat ik dingen als dit zo zou kunnen verwoorden.

Ik stuur je er nog een PBtje over.
 
Alleen een eyeroll geven op een berichtje als dat in haar topic, is wel misselijkmakend en gewoon ongepast.
Ik kan niet zien wie dat is, maar ergens is er toch een grens jongens?
is inderdaad zeer raar de rest kan je zien buiten die eye roll.
En ik kan aleen maar hopen dat het een missclick is want dat is hier echt er los over.

Ik heb al veel mensen zien opgegeten worden door hun ziekte. Ik kan je vertellen als ik zo een nieuws krijg gaat er een heel zotte maand volgen met een grote knaller op het einde.
 
Ik sluit mij bij J.a.r.d. aan. Voordeel van de twijfel, dat het goed bedoeld is. Was eigenlijk al trots op dit zooitje ongeregeld dat het gelukt is om een stuk of 30 hartverwarmende reacties te posten.

Ik ben ook z'n type die daar dan toch ff in zijn hoofd mee bezig is. Inderdaad wat ga je nog doen? Tiff gaf aan nog dingen uit te willen praten. Denk dat J.a.r.d en ikzelf toch nog 1 keer gas geven als we daar nog de kracht voor hebben. Moeilijk hoor.
Een ouwe taaie die ik ken kreeg te horen dat ze uitbehandeld was. Ze leeft nu al een tijdje in haar "blessuretijd" om het zo maar even te zeggen. De arts vroeg haar laatst om toch langs te komen voor nog een keer foto's te maken. Waarop ze antwoorden: Jullie waren toch klaar met mij? Nu ben ik klaar met jullie!
Daar hebben we toch nog even samen om gelachen.


Als je er op drukt kan je het trouwens wel zien.Screenshot_20240715_115236_Chrome.jpg
Ik heb hem een berichtje gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Ik sluit mij bij J.a.r.d. aan. Voordeel van de twijfel, dat het goed bedoeld is. Was eigenlijk al trots op dit zooitje ongeregeld dat het gelukt is om een stuk of 30 hartverwarmende reacties te posten.
Die eye-roll is echt walgelijk als hij gemeend is maar zoals jullie zeggen laat ons die persoon het voordeel van de twijfel geven. Ik denk dat dat haar wel deugt doet om te zien. Hoeveel collega´s,klaten en pen vrienden haar een hart onder de riem willen geven.
Ik ben ook z'n type die daar dan toch ff in zijn hoofd mee bezig is. Inderdaad wat ga je nog doen? Tiff gaf aan nog dingen uit te willen praten. Denk dat J.a.r.d en ikzelf toch nog 1 keer gas geven als we daar nog de kracht voor hebben. Moeilijk hoor.
Een ouwe taaie die ik ken kreeg te horen dat ze uitbehandeld was. Ze leeft nu al een tijdje in haar "blessuretijd" om het zo maar even te zeggen. De arts vroeg haar laatst om toch langs te komen voor nog een keer foto's te maken. Waarop ze antwoorden: Jullie waren toch klaar met mij? Nu ben ik klaar met jullie!
Daar hebben we toch nog even samen om gelachen.
Ik heb daar ook al bij stil gestaan. Als ze tegen mij zouden zeggen sorry we kunnen niets meer voor je doen. Ik zou het eerst enkel tegen mijn dichte famillie zeggen. Met hun eens gaan eten etc gewoon ja een mooie tijd hebben met hun. Ik zou ook rond reizen sevilla,sandinavië en thailand wil ik graag eens bezoeken.

Ik zou een testament op maken en zo veel veel als mogelijk regelen voor hun. Zo dat zij het niet moeten doen.

Eens dat gedaan is zou ik het pas aan vrienden zeggen. Anders lopen ze plots je deur plat omdat ze al die dingen nog willen doen met je waar ze al jaren van spreken. En heb je geen tijd meer voor wat jij nog wil doen.
 
Ik zou ook rond reizen sevilla,sandinavië en thailand wil ik graag eens bezoeken.
Uit interesse, heb je al concrete plannen om deze plekken te bezoeken? Als je het echt graag wilt hoef je te wachten tot het laatste moment he?
 
Ik heb daar ook al bij stil gestaan. Als ze tegen mij zouden zeggen sorry we kunnen niets meer voor je doen. Ik zou het eerst enkel tegen mijn dichte famillie zeggen. Met hun eens gaan eten etc gewoon ja een mooie tijd hebben met hun. Ik zou ook rond reizen sevilla,sandinavië en thailand wil ik graag eens bezoeken.

Met alle respect maar ik hoor veel van jou .. "ik zou dit of dat doen".
Als je die boodschap krijgt dan heb je daar helemaal geen zin meer in of gaat het niet meer. We denken allemaal dat we nog bakken tijd hebben maar je weet het gewoon niet. Als je het wil doen, doe het dan NU. Het leven speelt zich niet af op dit forum.
 
Met alle respect maar ik hoor veel van jou .. "ik zou dit of dat doen".
Als je die boodschap krijgt dan heb je daar helemaal geen zin meer in of gaat het niet meer. We denken allemaal dat we nog bakken tijd hebben maar je weet het gewoon niet. Als je het wil doen, doe het dan NU. Het leven speelt zich niet af op dit forum.
Verschilt, uiteraard, per geval.

Maar helemaal bij kanker, is er best een kans dat je nog best een tijd in goede conditie blijft, zelfs als het terminaal is.

Ik zou in elk geval aanbevelen na te denken over wat je nog af wilt en kan vinken, aan mensen die in die situatie komen. Maar inderdaad, ik ben zeker geen ervaringsdeskundige.
 
Uit interesse, heb je al concrete plannen om deze plekken te bezoeken? Als je het echt graag wilt hoef je te wachten tot het laatste moment he?
IK ging normaal heel de maand juni op reis. Maar met dat het slecht ging met mijn opa zijn we niet vertokken. In september halen we dat wel in.
Met alle respect maar ik hoor veel van jou .. "ik zou dit of dat doen".
Als je die boodschap krijgt dan heb je daar helemaal geen zin meer in of gaat het niet meer. We denken allemaal dat we nog bakken tijd hebben maar je weet het gewoon niet. Als je het wil doen, doe het dan NU. Het leven speelt zich niet af op dit forum.
Ik zie het zo. Ik wil mij niet laten gangen. Daar heeft mijn famillie niets aan. Dat gaat het voor hun enkel nog zwaarder maken.

Het is toch beter dan dat ik met een knal deze wereld ga ofz.
 
Laatst bewerkt:
Gezien alle reuring hier over het bericht van Beertje toch even besloten mijn hermit mode te onderbreken om dit te schrijven.
Die eyeroll is idd walgelijk, sowieso ook die reactie met eyeroll en extra tijd.
Paar jaar geleden heb ik een famillielid verloren aan die afschuwelijke ziekte en van dichtbij meegemaakt wat een verwoesting deze ziekte aanricht. Dat wens je niemand toe.
Dus ik hoop oprecht dat Beertje nog kan genieten van de tijd die haar gegeven is.

Tot slot voordat Toffee weer ondergronds gaat:
Vaak beseffen we te laat dat tijd een van de duurste zoniet het duurste is wat we hebben en vaak staan zeker de jongere mensen (schaar ik mezelf ook onder) niet stil bij de dingen wanneer je plotseling ernstig ziek bent die je niet geregeld hebt zoals een testament en dergelijke.
Toen ik mijn woning kocht heb ik meteen een afspraak gemaakt om een testament te laten opstellen. kostte wel wat maar is iedere cent waard.

Het zwaard snijdt tweeledig: Ja je moet de zaken goed regelen maar ook genieten van het leven en dan liever nu dan morgen.
 
Gezien alle reuring hier over het bericht van Beertje toch even besloten mijn hermit mode te onderbreken om dit te schrijven.
Die eyeroll is idd walgelijk, sowieso ook die reactie met eyeroll en extra tijd.
Paar jaar geleden heb ik een famillielid verloren aan die afschuwelijke ziekte en van dichtbij meegemaakt wat een verwoesting deze ziekte aanricht. Dat wens je niemand toe.
Dus ik hoop oprecht dat Beertje nog kan genieten van de tijd die haar gegeven is.

Tot slot voordat Toffee weer ondergronds gaat:
Vaak beseffen we te laat dat tijd een van de duurste zoniet het duurste is wat we hebben en vaak staan zeker de jongere mensen (schaar ik mezelf ook onder) niet stil bij de dingen wanneer je plotseling ernstig ziek bent die je niet geregeld hebt zoals een testament en dergelijke.
Toen ik mijn woning kocht heb ik meteen een afspraak gemaakt om een testament te laten opstellen. kostte wel wat maar is iedere cent waard.

Het zwaard snijdt tweeledig: Ja je moet de zaken goed regelen maar ook genieten van het leven en dan liever nu dan morgen.
Mooi gezegd en dat is zeker zo: Leef met volle teugen 💜🙏🏼
 
Ik heb hier de afgelopen jaren wel eens over na gedacht, in de huidige tijd hebben veel mensen natuurlijk een leven online, en daarbij allemaal mensen die we alleen online kennen.

Als zo'n online-kennis dan ineens overlijdt, is er echt een gigantische kans dat je daar nooit achter komt. Mensen op forums komen en gaan, iemand die je ineens niet meer ziet valt soms amper op.

Er was ooit een ander forum waar ik een beetje actief was op bepaalde subfora. Had niks met sekswerk te maken. Er was daar 1 lid die verreweg het meeste postte van iedereen. Ik had meegekregen dat die ernstig ziek was en aan huis gebonden was en dat dat forum heel belangrijk voor hem was.

Op een gegeven moment stopten zijn berichten. Eerlijk gezegd viel me dat niet gelijk op, want zo heel actief was ik daar zelf niet. Uiteindelijk kwam er dan toch een dag waarop mijn oog viel op een topic dat een paar dagen daarvoor was gestart door dit zieke forumlid.

Daar zag ik een bericht van de zus van dit forumlid. Zij gebruikte het account van haar broer, om te melden dat deze broer die dag was overleden. Ze typte een heel verhaal over hoe belangrijk het forum voor haar broer was. Dat forum zelf bestaat al jaren niet meer dus ik kan het verder niet terugvinden, maar het moet een aangrijpend verhaal geweest zijn.

Toen besefte ik wel, dat als die zus niet de moeite had genomen dit verhaal te delen, dan had ik waarschijnlijk nooit geweten waarom die ene actieve jongen op dat forum ineens verdwenen was.
 
Ik heb hier de afgelopen jaren wel eens over na gedacht, in de huidige tijd hebben veel mensen natuurlijk een leven online, en daarbij allemaal mensen die we alleen online kennen.

Als zo'n online-kennis dan ineens overlijdt, is er echt een gigantische kans dat je daar nooit achter komt. Mensen op forums komen en gaan, iemand die je ineens niet meer ziet valt soms amper op.

Er was ooit een ander forum waar ik een beetje actief was op bepaalde subfora. Had niks met sekswerk te maken. Er was daar 1 lid die verreweg het meeste postte van iedereen. Ik had meegekregen dat die ernstig ziek was en aan huis gebonden was en dat dat forum heel belangrijk voor hem was.

Op een gegeven moment stopten zijn berichten. Eerlijk gezegd viel me dat niet gelijk op, want zo heel actief was ik daar zelf niet. Uiteindelijk kwam er dan toch een dag waarop mijn oog viel op een topic dat een paar dagen daarvoor was gestart door dit zieke forumlid.

Daar zag ik een bericht van de zus van dit forumlid. Zij gebruikte het account van haar broer, om te melden dat deze broer die dag was overleden. Ze typte een heel verhaal over hoe belangrijk het forum voor haar broer was. Dat forum zelf bestaat al jaren niet meer dus ik kan het verder niet terugvinden, maar het moet een aangrijpend verhaal geweest zijn.

Toen besefte ik wel, dat als die zus niet de moeite had genomen dit verhaal te delen, dan had ik waarschijnlijk nooit geweten waarom die ene actieve jongen op dat forum ineens verdwenen was.

Daarom is het ook altijd makkelijk als je vrouw ook kan inloggen.....


Ook voor hier .



🙂🙃
 
Ik heb hier de afgelopen jaren wel eens over na gedacht, in de huidige tijd hebben veel mensen natuurlijk een leven online, en daarbij allemaal mensen die we alleen online kennen.

Als zo'n online-kennis dan ineens overlijdt, is er echt een gigantische kans dat je daar nooit achter komt. Mensen op forums komen en gaan, iemand die je ineens niet meer ziet valt soms amper op.

Er was ooit een ander forum waar ik een beetje actief was op bepaalde subfora. Had niks met sekswerk te maken. Er was daar 1 lid die verreweg het meeste postte van iedereen. Ik had meegekregen dat die ernstig ziek was en aan huis gebonden was en dat dat forum heel belangrijk voor hem was.

Op een gegeven moment stopten zijn berichten. Eerlijk gezegd viel me dat niet gelijk op, want zo heel actief was ik daar zelf niet. Uiteindelijk kwam er dan toch een dag waarop mijn oog viel op een topic dat een paar dagen daarvoor was gestart door dit zieke forumlid.

Daar zag ik een bericht van de zus van dit forumlid. Zij gebruikte het account van haar broer, om te melden dat deze broer die dag was overleden. Ze typte een heel verhaal over hoe belangrijk het forum voor haar broer was. Dat forum zelf bestaat al jaren niet meer dus ik kan het verder niet terugvinden, maar het moet een aangrijpend verhaal geweest zijn.

Toen besefte ik wel, dat als die zus niet de moeite had genomen dit verhaal te delen, dan had ik waarschijnlijk nooit geweten waarom die ene actieve jongen op dat forum ineens verdwenen was.
Je weet vaak niet hoe het voor anderen is. Voor die man was dat de beste manier om aan zijn sociale contacten te komen.

Het is zo gemakkelijker gezegt van je moet meer naar buiten, ga op café, spreek af met vrienden etc. Je weet nooit mss is dat moeilijk voor die persoon door ziekte of introvert.

Een kleine raad die ik wil geven als je iemand kent famillie, vriend ofz. Inplaats van te zeggen doet dit of dat. Stop eens aan die persoon zijn of haar deur. En zeg kom wij gaan een naar de stad ofz. Ga je met een groep vrienden weg vraag die persoon mee.

Dat gaat veel meer helpen dan de "gouden raad" geven.
 
Als je er op drukt kan je het trouwens wel zien.Bekijk bijlage 207478
Ik heb hem een berichtje gestuurd.
@Theguy volgens mij doelde Miss Tiffany op de eyeroll die op de reactie van Tiffany aldaar werd gegeven, niet de eyeroll op het bericht van Beertje.



Als je DAAR op drukt, kan je niet zien van wie het was.
 
Je hebt gelijk. Ik had die van de eerste nog een pbberichtje gestuurd.
Screenshot_20240715_155302_Chrome.jpg
Ja klopt nog geantwoord.
Maar hij laat het staan.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240715_155302_Chrome.jpg
    Screenshot_20240715_155302_Chrome.jpg
    85,2 KB · Weergaven: 26
Je hebt gelijk. Ik had die van de eerste nog een pbberichtje gestuurd.
Bekijk bijlage 207702
Ja klopt nog geantwoord.
Maar hij laat het staan.
Jammer.

Ik heb hier de afgelopen jaren wel eens over na gedacht, in de huidige tijd hebben veel mensen natuurlijk een leven online, en daarbij allemaal mensen die we alleen online kennen.

Als zo'n online-kennis dan ineens overlijdt, is er echt een gigantische kans dat je daar nooit achter komt. Mensen op forums komen en gaan, iemand die je ineens niet meer ziet valt soms amper op.

Er was ooit een ander forum waar ik een beetje actief was op bepaalde subfora. Had niks met sekswerk te maken. Er was daar 1 lid die verreweg het meeste postte van iedereen. Ik had meegekregen dat die ernstig ziek was en aan huis gebonden was en dat dat forum heel belangrijk voor hem was.

Op een gegeven moment stopten zijn berichten. Eerlijk gezegd viel me dat niet gelijk op, want zo heel actief was ik daar zelf niet. Uiteindelijk kwam er dan toch een dag waarop mijn oog viel op een topic dat een paar dagen daarvoor was gestart door dit zieke forumlid.

Daar zag ik een bericht van de zus van dit forumlid. Zij gebruikte het account van haar broer, om te melden dat deze broer die dag was overleden. Ze typte een heel verhaal over hoe belangrijk het forum voor haar broer was. Dat forum zelf bestaat al jaren niet meer dus ik kan het verder niet terugvinden, maar het moet een aangrijpend verhaal geweest zijn.

Toen besefte ik wel, dat als die zus niet de moeite had genomen dit verhaal te delen, dan had ik waarschijnlijk nooit geweten waarom die ene actieve jongen op dat forum ineens verdwenen was.

Als jongere zat ik ook heel actief op een forum voor pubers.
Door omstandigheden was ik ook veel thuis en hadden we (net als hier overigen) een groepje waarmee we standaard tussen 17 en 21 zaten te chatten. Best over aangrijpende dingen.

Ik heb zelfs mijn 1e kind naar 1 vd leden vernoemd 🙈😅🥰
 
Jammer.



Als jongere zat ik ook heel actief op een forum voor pubers.
Door omstandigheden was ik ook veel thuis en hadden we (net als hier overigen) een groepje waarmee we standaard tussen 17 en 21 zaten te chatten. Best over aangrijpende dingen.

Ik heb zelfs mijn 1e kind naar 1 vd leden vernoemd 🙈😅🥰
Is wel mooi vind ik. Toen ik nog naar school ging. Is een leerkracht via mijn naam op de naam van zijn zoon gekomen. Zo heet zijn zoon nu james.
Gewoon Layla-tiffany ........

Best of both
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan