Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag dan toch niet. Geen handdoek en ook geen naambordje of andere zaken die wijzen op haar aanwezigheid.Deze week was ze aan het werk maar had afspraken met klanten geboekt
En veel bezet!!! Daarom niet altijd achter haar raamVandaag bij mijn eerste ronde was ze der wel maar bij de tweede ronde was inderdaad verdwenen maar ze is er vandaag zeker geweest
Maar andersom heb ik ook al geweten dat ze pas om 1 uur begint
Maar ze is toch een dame die veel aanwezig is in het skw
Claudia is gisteren dan toch heel vroeg gestopt. Misschien vond ze het veel te warm. Toen ik om 15u30 passeerde was ze al vertrokken. Op mij heeft ze echter niet echt indruk gemaakt. Ze zal mij niet zo snel terug zien.En veel bezet!!! Daarom niet altijd achter haar raam
Claudia werkt bij mijn weten uitsluitend overdag.Gisteren avond ik heb ze ook niet gezien. Er waren maar weinig dames van dienst.
Er was gisteren toch weer meer dan keus genoeg. Ik schat dat in VT de bezetting ongeveer 70% was. In de andere straten was de bezetting wel wat minder, maar toch ook nog ruim voldoende.Maar ze was er en dat ze veel bezet is is meer dan logisch der zijn gewoon weinig andere dames op dit moment
Laat me niet lachen??? Weinig dames?? Ik weet soms ni waar eerst binnen te gaanMaar ze was er en dat ze veel bezet is is meer dan logisch der zijn gewoon weinig andere dames op dit moment
Iedereen zijn mening daar over . Ik zag toch gisteren avond dat er niet zo veel dames in de vitrines. Ik heb het toch al drukker geweten .
Iedereen zijn mening daar over . Ik zag toch gisteren avond dat er niet zo veel dames in de vitrines. Ik heb het toch al drukker geweten .
Niet achter het raam wil niet zeggen dat ze er niet zijn!!?? Ze kunnen ook bezet zijnIedereen zijn mening daar over . Ik zag toch gisteren avond dat er niet zo veel dames in de vitrines. Ik heb het toch al drukker geweten .
Niet achter het raam wil niet zeggen dat ze er niet zijn!!?? Ze kunnen ook bezet zijn
Inderdaad dat kan ook een rede zijn .Niet achter het raam wil niet zeggen dat ze er niet zijn!!?? Ze kunnen ook bezet zijn
ze vertelde me dat ze in september in verlof gaat, ze kan een snipper dag genomen hebbenVrijdag na 16h en zondag heel de dag geen Claudia gezien ? Geen handdoek en geen naambordje.
Is deze op verlof?