Deze nm gespot in Stad, mn in de VR . Ze kwam terug van de voedingswinkel.
k denk dat ze eerstkomend in haar raam zal te bewonderen zijn,
Doc
Doc
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenonmogelijk, ze is nog in haar land.......waarschijnlijk een dubbelgangster geweest.Deze nm gespot in Stad, mn in de VR . Ze kwam terug van de voedingswinkel.
Doc
Wel, ik moet ook een eind rijden maar als ik kom heb ik plan A,B,C,D, en desnoods E en desnoods doe je een gok, het kan meevallen en tegenvallen.Wel of niet aanwezig is zeer belangrijke info. Mannen moeten tijd v reizen en bezoeken dame vrijmaken dus die info is voor vele welkom. Diegene die daarover klagen delen hier het minst info over dames, hebben alleen maar commentaar op anderen, nee daar hebben we iets aan
Dat klopt maar extra info hier is dan toch mooi meegenomen? Zeker als je man druk bent door werk of thuisfront en beperkt tijd hebt en bepaalde voorkeur hebt v bepaalde dame? Wat is het probleem om de aanwezigheid van een dame hier te delen???Wel, ik moet ook een eind rijden maar als ik kom heb ik plan A,B,C,D, en desnoods E en desnoods doe je een gok, het kan meevallen en tegenvallen.
Het kan niet altijd kermis zijn.
Lijkt me logisch.Wel, ik moet ook een eind rijden maar als ik kom heb ik plan A,B,C,D, en desnoods E en desnoods doe je een gok, het kan meevallen en tegenvallen.
Het kan niet altijd kermis zijn.
Ze heeft jou ook nog nooit gezienNog nooit gezien die Claudia. Maar aan de reacties te lezen moet ze wel goed zijn .
Niet erg dat jij dat niet weet, éénen is al meer dan voldoende ...Ik kom daar ongeveer 3 a 4 keer per maand . Hun gezicht ken ik wel maar hoe allemaal noemen ? Dat weet ik niet ..
Jawe, ze was er!Niets van gezien vandaag...
Hoogstwaarschijnlijk Roemeense maar belangrijk is dat nu niet!Nationaliteit van Claudia ?
Das verkeerd ze is van MoldaviëHoogstwaarschijnlijk Roemeense maar belangrijk is dat nu niet!
Het belangrijkste is dat je er een goeie tijd mee hebt .....
Dat is fout. Claudia is Roemeense. Veel dames die beweren Moldavisch te zijn, zijn in werkelijkheid Roemeens.Das verkeerd ze is van Moldavië