Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenClaudia werkt wel degelijk af en toe in de avond. Maar wel altijd op SS 35. Dat is dus alleen mogelijk als één van de vaste avonddames met verlof is. Als ze in de avond werkt is de kans wel groter om haar in het raam aan te treffen, aangezien ze in de avond minder gekend is.Nog nooit 's avonds gezien achter het raam, zelfs overdag moet je heel veel geluk hebben om ze daar te zien.
Geen idee , naamkaartje heeft ze alvast mee genomen (dagshift)Nog altijd dagshift?
Gebruikt ze nog een naamplaatje?
Enig idee waarom ze van raam veranderd is? Want ze zat al lang op 35.
Vandaag was ze er zeker!Heeft iemand Claudia vandaag (Dinsdag) gespot?
Vanmiddag haar weer bezocht. Ze is wat later begonnen , maar om 12:30 stond ze plots achter haar raam! Weer uitzinnig uurtje sex met haar beleefd. Of ze er vanavond nog staat betwijfel ik , want ze doet alleen ( meestal) de dagClaudia deze avond aanwezig?
Mag ik vragen hoe laat dat was ik heb haar vandaag niet gezienVanmiddag Claudia weer bezocht!! zonder woorden, TOP
13uMag ik vragen hoe laat dat was ik heb haar vandaag niet gezien
11:30. Kijk naar haar handdoek op de stoel dan weet je dat ze aanwezig isMag ik vragen hoe laat dat was ik heb haar vandaag niet gezien
Is dat een specifieke handdoek met herkenbare kleuren of patronen, of kan dat al eens wisselen. Kwestie van de puzzelstukjes in elkaar te kunnen passen.11:30. Kijk naar haar handdoek op de stoel dan weet je dat ze aanwezig is
Altijd dezelfde met veel rozeIs dat een specifieke handdoek met herkenbare kleuren of patronen, of kan dat al eens wisselen. Kwestie van de puzzelstukjes in elkaar te kunnen passen.
En dan haar telefoonnummer vragen , vanaf dan kan je altijd terecht bij haar , allee ik tochEr zot minstens even verl lichtblauw in haar handdoek als roze. Het is wel altijd dezelfde handdoek. Troost je, bij mij heeft het ook een paar jaar geduurd voor ik de kans kreeg haar eindelijk een keer te bezoeken. Eén goede raad, als je Claudia ziet, twijfel niet en stap meteen op haar af. Als je 2 stappen verder gaat, en dan omdraait om haar te bezoeken kun je al te laat zijn.
Ik zal eerst nog een keer geluk moeten hebben. Ben haar nummer vergeten te vragen.En dan haar telefoonnummer vragen , vanaf dan kan je altijd terecht bij haar , allee ik toch
misschien kan ze zoals bij de slager met ticketjes werken, of beter nog degenen die recensies schrijven mogen eerst.Niet voorbij wandelen maar direct naar binnen gaan en hopen dat niemand staat te wachten.Vorige keer stonden der 2 ruzie te maken toen ik buiten ging ?