Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij mij niet hoor Paulus , ik kijk op een laptop overigens via een wifi verbinding hier in huis , regio RotterdamEven weer ontopic, volgens mij is citygirl weer offline.
O ja ik zag dat die Duisburg daar wel een heet hangijzer is. Zijn ze wat paranoia op. Gevolg is dat ze iedere nieuweling heel argwanend bekijken. En ze hebben geloof ik 5 posts met goedkeuring ofzo?Ik ben van Citygirl afgeschopt na een kleine woordenwisseling met een man die een Disney figuur als avatar heeft , het ging helemaal nergens over eigenlijk maar ik werd ineens mr Duisburg genoemd en kon er niet meer posten
Ik had echter een paar honderd postings staan daar en die bleven gewoon staan op die paar na waar het dan eigenlijk om ging , ik ze dus een net mailtje gestuurd dat ik wilde dat die verwijderd zouden worden , nooit reactie op gehad toen nog maar een keer of 10 diezelfde mail gestuurd en verdomd heel langzaam werden het elke keer weer wat minder berichtjes die te bewonderen zijn tot op een gegeven moment ongeveer de helft weg was en er niets meer gebeurde
Toen het zogenaamde moederbedrijf van ze een mail gestuurd wat ook geen enkele reactie opleverde , weer een maandje stilte en nog maar eens gemaild en toen waren het nog maar een stuk of 40 berichtjes en was ik ineens guest in plaats van verbannen lid
Echter net als hier overigens blijft wel de originele naam staan in het bericht van een ander die een deel van een posting citeert
Ik begrijp dat een conversatie tussen meerdere leden onleesbaar word als je daar berichten en reacties tussen uit haalt ineens , en het kan me eigenlijk niet zo gek veel schelen ook dat er nog een paar hersenspinsels van me te bewonderen zijn op een forum waar toch geen hond op kijkt maar even een kleine reactie op een mail van me lijkt me niet meer dan normaal
Die mr Duisburg was geloof ik dat figuur dat hier onder de naam hobbel opereerde , die schreef tenminste veel over Duisburg en stalkte ook mensen met wie hij het niet eens was ,hier is hij ook gebandO ja ik zag dat die Duisburg daar wel een heet hangijzer is. Zijn ze wat paranoia op. Gevolg is dat ze iedere nieuweling heel argwanend bekijken. En ze hebben geloof ik 5 posts met goedkeuring ofzo?
Maar die paranoia heeft mij weerhouden daar lid te worden.
Blijf het nogmaals vreemd vinden dat ze die verbannen leden met naam en toenaam laten staan. Als je zelf weggaat is dat niet. Hier en op hookers was dat ook. En kan mij ook niet schelen waarom iemand verbannen is. Of geblokkeerd of wat dan ook. Het gaat erom wat er nu gaande is.
Hetzelfde waarom er hier gemeldt wordt dat een forum als citygirl offline is. Kunnen ze hier toch niks aan doen? Ik kijk er wel op omdat door de versplintering na hookers diverse fora andere dames worden besproken. Maar om overal lid van te zijn nee. Hier wordt wel het meest gerecenseerd. Dat is het voordeel hier.