Citygirl down?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van Citygirl afgeschopt na een kleine woordenwisseling met een man die een Disney figuur als avatar heeft , het ging helemaal nergens over eigenlijk maar ik werd ineens mr Duisburg genoemd en kon er niet meer posten
Ik had echter een paar honderd postings staan daar en die bleven gewoon staan op die paar na waar het dan eigenlijk om ging , ik ze dus een net mailtje gestuurd dat ik wilde dat die verwijderd zouden worden , nooit reactie op gehad toen nog maar een keer of 10 diezelfde mail gestuurd en verdomd heel langzaam werden het elke keer weer wat minder berichtjes die te bewonderen zijn tot op een gegeven moment ongeveer de helft weg was en er niets meer gebeurde
Toen het zogenaamde moederbedrijf van ze een mail gestuurd wat ook geen enkele reactie opleverde , weer een maandje stilte en nog maar eens gemaild en toen waren het nog maar een stuk of 40 berichtjes en was ik ineens guest in plaats van verbannen lid
Echter net als hier overigens blijft wel de originele naam staan in het bericht van een ander die een deel van een posting citeert
Ik begrijp dat een conversatie tussen meerdere leden onleesbaar word als je daar berichten en reacties tussen uit haalt ineens , en het kan me eigenlijk niet zo gek veel schelen ook dat er nog een paar hersenspinsels van me te bewonderen zijn op een forum waar toch geen hond op kijkt maar even een kleine reactie op een mail van me lijkt me niet meer dan normaal
O ja ik zag dat die Duisburg daar wel een heet hangijzer is. Zijn ze wat paranoia op. Gevolg is dat ze iedere nieuweling heel argwanend bekijken. En ze hebben geloof ik 5 posts met goedkeuring ofzo?
Maar die paranoia heeft mij weerhouden daar lid te worden.
Blijf het nogmaals vreemd vinden dat ze die verbannen leden met naam en toenaam laten staan. Als je zelf weggaat is dat niet. Hier en op hookers was dat ook. En kan mij ook niet schelen waarom iemand verbannen is. Of geblokkeerd of wat dan ook. Het gaat erom wat er nu gaande is.
Hetzelfde waarom er hier gemeldt wordt dat een forum als citygirl offline is. Kunnen ze hier toch niks aan doen? Ik kijk er wel op omdat door de versplintering na hookers diverse fora andere dames worden besproken. Maar om overal lid van te zijn nee. Hier wordt wel het meest gerecenseerd. Dat is het voordeel hier.

O ja ik zag dat die Duisburg daar wel een heet hangijzer is. Zijn ze wat paranoia op. Gevolg is dat ze iedere nieuweling heel argwanend bekijken. En ze hebben geloof ik 5 posts met goedkeuring ofzo?
Maar die paranoia heeft mij weerhouden daar lid te worden.
Blijf het nogmaals vreemd vinden dat ze die verbannen leden met naam en toenaam laten staan. Als je zelf weggaat is dat niet. Hier en op hookers was dat ook. En kan mij ook niet schelen waarom iemand verbannen is. Of geblokkeerd of wat dan ook. Het gaat erom wat er nu gaande is.
Hetzelfde waarom er hier gemeldt wordt dat een forum als citygirl offline is. Kunnen ze hier toch niks aan doen? Ik kijk er wel op omdat door de versplintering na hookers diverse fora andere dames worden besproken. Maar om overal lid van te zijn nee. Hier wordt wel het meest gerecenseerd. Dat is het voordeel hier.
Die mr Duisburg was geloof ik dat figuur dat hier onder de naam hobbel opereerde , die schreef tenminste veel over Duisburg en stalkte ook mensen met wie hij het niet eens was ,hier is hij ook geband

Toen Hookers er mee kapte kwamen er een hoop nieuwe leden daar op Citygirl waarvan ik er één was
Ik was niet zo bekend bij de oude Hookergarde omdat ik pas een maand of 3 lid was voor ze er mee kapten , ik had een berichtje geplaatst mbt mijn Hookers verleden toen ik op een zeer onvriendelijke manier gemaand werd niet meer over die site te beginnen en gelijk de vraag wie ik dan wel niet was op Hookers omdat mijn nickname hem niet bekend voorkwam

Dat had ik met alle plezier aan hem uitgelegd als hij dat netjes gevraagd had , maar omdat ik vond dat aan hem geen verantwoording schuldig ben heb ik er niet op gereageerd en ben gewoon mijn gang gegaan , maar ik kreeg wel de indruk dat hij me een beetje bleef zoeken ,
Ik schonk er weinig aandacht aan eigenlijk , gewoon een vervelende vent op een forum meer niet

Even later zat hij op een voetbaltopic aantoonbare onzin te verkondigen , uiteraard heb ik die gelegenheid aangegrepen om hem op een pesterige manier terecht te wijzen
Een dag of zo later kreeg ik een persoonlijke mail van iemand dat ik het shemale topic genoemd was , dat vond ik apart want ik heb nog nooit wat in het shemale topic gepost omdat dat mijn tak van sport niet is dus even gekeken en ja hoor , er was daar om de een of andere reden een rel uitgebroken en ik en nog een dozijn andere namen waren allemaal fake accounts van die mr Duisburg die elke keer weer onder andere naam weer binnensloop
Uiteraard even aan die idioot gevraagd hoe hij bij die flauwekul kwam maar dat werd direct gewist , dus heb ik hem toen maar in een ander topic aangesproken
Wat ook gelijk weer verwijderd werd , en de andere dag was ik geband

Volgens hen omdat mijn ip adres exact hetzelfde was als dat van onze vriend mr Duisburg en ook die gozer die me die pm gestuurd had had kennelijk hetzelfde ip adres want ook die was er van af gepleurd

De reden dat hier gemeld wordt dat ze offline zijn lijkt me duidelijk er zijn hier mensen die van beide sites gebruik maken en die maken daar melding van

Als er hier wat gebeurd wordt dat daar ook gemeld alleen op een wat minder neutrale manier , zo noemen ze girlsreview onder andere dat "tokkieforum" of dat forum waar respectloos over de dames gesproken wordt
Van de lui die in dezelfde periode als ik daar lid zijn geworden zie ik zelden of nooit meer een berichtje verschijnen ,wel komen er af en toe nieuwe die in dezelfde telegramstijl schrijven als de eigenaar van die toko net als hij een stuk of 6 berichtjes achter elkaar over evenveel verschillende onderwerpen schrijft net als hij aan SM doet en net als hij FC Utrecht supporter is

Laatst bewerkt:
Tja de sfeer tussen die fora onderling is niet goed. Zijn toch concurrenten. En hier wordt ook niet altijd positief over de concurrent gesproken.
En dat doen ze daar ook. Het zal wel allemaal.
Laat lekker gaan. Dat bannen is altijd een topic. Ook op hookers. Wordt altijd over gesproken.
Ik zie het als een zwaktebod. Men kan de situatie niet aan en dan worden er een paar verbannen. Het is ook nooit consequent. Net als bij jou daar.
Als ik jou zo lees hebben ze je verbannen omdat ze dachten dat je die Duisburg was. Ip adressen..ach als je bij de Mac gaat posten wat heel veel op hookers deden komen die ip overeen.
Ik snap die drukte en paranoia niet. Het zijn maar fora. En nou niet maatschappelijke aanvaardbare. Ik zit er ook op maar dat ga ik niemand in mijn omgeving vertellen. Zou dit ophouden omdat ik verbannen zou worden of het stopt eindigt mijn leven niet.
Overigens dat hookers waar heel veel leden verbannen werden is mede dankzij die bannelingen naar de klote geholpen. Die gingen publiciteit zoeken, klagen bij die privacywetgever ed. En die gaat weer naar dat moederbedrijf en providers. Uiteindelijk heb je er niks aan.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan