Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWel vreemd, want Citygirl biedt excuses aan voor de storing, maar misschien heb jij dan geluk gehad.hier geen last van gehad de hele morgen geen probleem
kop van noord holland
Dat Citygirl excuses aanbiedt, wil dat niet zeggen dat het voor heel het land is.Wel vreemd, want Citygirl biedt excuses aan voor de storing, maar misschien heb jij dan geluk gehad.
Ik heb er ook op gezeten op aandringen van een gozer met wie ik op Hookers leuk contact hadZoekend naar de vervangers van hookers ook wel eens langs die site gekomen, maar had het gevoel dat het een one man show was. Gebeurt een stuk minder dan hier volgens mij.
Exact dat is de reden voor mij geweest die site niet meer te bezoeken. Deze site is prettiger (User Interface) en veel maar actief ookwat ik zelf een probleem vindt op de deze site (citygirl) is dat er heel veel berichten staan die door de adverteerders zelf gegenereerd lijken te zijn. Zoek zelf toch naar iets meer onafhankelijke recensies.
Als je de verdachte leden die exclusief recensies of aanbevelingen schrijven voor de adverteerders en kennelijk een keer of 10 per week naar de hoeren gaan er uit filtert zijn er misschien laat ik genereus zijn veertig leden die af en toe een bijdrage leverenwat ik zelf een probleem vindt op de deze site (citygirl) is dat er heel veel berichten staan die door de adverteerders zelf gegenereerd lijken te zijn. Zoek zelf toch naar iets meer onafhankelijke recensies.
Dat is omdat het voor een groot deel dezelfde persoon is die onder verschillende namen schrijft en op zichzelf reageertDe actieve schrijvers op citygirl hebben over het algemeen meer belangstelling voor kinky girls of SM.
Citygirl was er al een paar jaar voordat Hookers de handdoek in de ring gooide hoor , onder de naam legale dames van plezier of zoiets , een naam in ieder geval waar TE lang over nagedacht wasOne man show maar wel goed geïnformeerd in de kinky scene. Met een korrel zout soms lezen maar in mijn ogen is alles nu erg versnipperd aan het raken. Citygirl, relaxxboard, girlsreview etc etc
O ja dat is waar ook. Las laatst iemand hier die Wilders een linkse politicus vond. En als je het zo bekijkt...en dan is lezen ook voor jou belangrijk. Want...want...want!!!!!!! Ik zei dat ik hier las dat iemand vond dat dit een vrij rechts forum is. Lees maar even terug. En toen zei ik erbij dat dat zou kunnen.Dit een rechts forum? Dan vraag ik mij echt af in wat voor bubbel je jezelf begeeft.
Dan nog. Ik zie hier geen links forum.@Patrick Was Met de 'je' in mijn reactie bedoelde ik jou niet, maar de personen die dat schrijven.
Ik ben van Citygirl afgeschopt na een kleine woordenwisseling met een man die een Disney figuur als avatar heeft , het ging helemaal nergens over eigenlijk maar ik werd ineens mr Duisburg genoemd en kon er niet meer postenMaar om op citygirl terug te komen: wat ze daar ook gemeen met hier hebben is dat met die mensen die wegzijn. Als iemand zelf weggaat dan laten ze zijn bijdragen staan alleen komt er dan guest te staan maar als iemand verbannen wordt laten ze ook zijn bijdragen staan wat erg vreemd is maar ook zijn naam.