Citygirl down?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoekend naar de vervangers van hookers ook wel eens langs die site gekomen, maar had het gevoel dat het een one man show was. Gebeurt een stuk minder dan hier volgens mij.
Ik heb er ook op gezeten op aandringen van een gozer met wie ik op Hookers leuk contact had

Dagelijks een stuk of 40 berichtjes in totaal waarvan een stuk of 5 automatische updates van adverteerders en dan 25 van 2 of 3 leden die dan zogenaamd objectieve recensies maken van dames die bij die 5 adverterende huizen werken en allemaal even geweldig zijn
Af en toe kopieëren ze een krantenartikel uit de Telegraaf of plaatsen ze een drieregelig verslag van een voetbalwedstrijd voor de of topic rubriek en dan mogen de anderhalve man en een paardenkop die nog echte leden zijn de rest vol schrijven
Tenminste mits ze niet te kritisch zijn voor de dames van de adverterende huizen of te sarcastisch naar de leiding van het forum want dan ben je "mister Duisburg " en dan kan je oprotten

wat ik zelf een probleem vindt op de deze site (citygirl) is dat er heel veel berichten staan die door de adverteerders zelf gegenereerd lijken te zijn. Zoek zelf toch naar iets meer onafhankelijke recensies.
Exact dat is de reden voor mij geweest die site niet meer te bezoeken. Deze site is prettiger (User Interface) en veel maar actief ook :)

wat ik zelf een probleem vindt op de deze site (citygirl) is dat er heel veel berichten staan die door de adverteerders zelf gegenereerd lijken te zijn. Zoek zelf toch naar iets meer onafhankelijke recensies.
Als je de verdachte leden die exclusief recensies of aanbevelingen schrijven voor de adverteerders en kennelijk een keer of 10 per week naar de hoeren gaan er uit filtert zijn er misschien laat ik genereus zijn veertig leden die af en toe een bijdrage leveren

Deze site is minstens tien maal zo groot maar zij zouden 4 keer zoveel adverteerders hebben dan ? En meer dan de helft uit de regio Utrecht dan zeker waar ook al die positivos vandaan komen

Ondanks dat al die Utrechtse geilneven kennelijk zo'n overweldigend aanbod om de hoek hebben vinden ze het kennelijk ook nog nodig om naar Rotterdam en den Haag te rijden waar ook nog adverteerders zitten en ondanks dat ze gewoon klant zijn weten ze ook nog even tussen neus en lippen het weekrooster van de betreffende dame in hun recensie te verwerken

Die site is er niet voor de leden maar om de meelezende niet leden naar hun adverteerders te lokken , dat zijn er altijd minstens drie maal zo veel en die denken dat het allemaal objectief is kennelijk

Laatst bewerkt:
One man show maar wel goed geïnformeerd in de kinky scene. Met een korrel zout soms lezen maar in mijn ogen is alles nu erg versnipperd aan het raken. Citygirl, relaxxboard, girlsreview etc etc

One man show maar wel goed geïnformeerd in de kinky scene. Met een korrel zout soms lezen maar in mijn ogen is alles nu erg versnipperd aan het raken. Citygirl, relaxxboard, girlsreview etc etc
Citygirl was er al een paar jaar voordat Hookers de handdoek in de ring gooide hoor , onder de naam legale dames van plezier of zoiets , een naam in ieder geval waar TE lang over nagedacht was

En een aantal van die anderen waren er ook al , de meesten opgericht door gasten die van Hookers afgeschopt waren , er keek alleen geen hond naar , een forum als dit moet gewoon een flink aantal actieve leden hebben om de aandacht van de rest vast te kunnen houden
Als je een vraag stelt of je mening ergens over geeft en het duurt 3 maanden voor er iemand op reageert ben je er gewoon gauw klaar mee , dus versnipperd was het altijd al

Een hoop van die kleinere site's zijn flink gegroeid na het stoppen van Hookers maar met van de week het 9000e lid hier kunnen we denk ik toch wel zeggen dan Girlsreview de ware opvolger is gebleken

Ik geloof graag dat Citygirl een waardevol platform zou kunnen zijn voor BDSM liefhebbers , daar lijkt die man wel kaas van gegeten te hebben , hou wel in de gaten dat de huizen of dames die hij aanprijst allemaal elke maand een factuurtje van hem in de bus kunnen verwachten en daar dus ook iets voor terug willen in de vorm van goede recensies

Laatst bewerkt:
Citygirl kijk ik wel eens op. Lijkt wel dat een paar mensen met verschillende accounts actief zijn.
Kwa recensies zijn er wat andere dames dan hier. Dus vult ook elkaar aan. De opvolger van hookers is er niet. Kan ook niet. Daar werd zo'n beetje elke werkende dvp in Nederland en Belgie besproken. Dat is nu versplinterd over al die fora.
Hookers kende ook heel veel mensen vandaar zo veel leden. Ze waren nog wel eens in de publiciteit.
Je hebt eigenlijk wel op al de hookers opvolgers hetzelfde probleem: en dat is het misgaan in de offtopics. Las hier laatst dat iemand zei dat dit een vrij rechts forum is. Zou kunnen en ook wel grappig aangezien rechts niet zo van de hoeren is. Ja voor hun zelf maar niet voor de rest.
Wat ze wel gemeen hebben is dat je tegen een nickname aanpraat. Niemand op een paar uitzonderingen na kent elkaar persoonlijk. Dat zie je alleen op de prostitutiefora.

Net nog even gekeken op citygirl 22 berichtjes in de laatste 24 uur waarvan 6 vastgezette advertenties die automatisch verschijnen blijven er 16 over van een stuk of 5 dezelfde namen waarvan in ieder geval één maar waarschijnlijk een stuk of 4 allemaal synoniemen van de oprichter zijn
Dat forum is op sterven na dood

Dit een rechts forum? Dan vraag ik mij echt af in wat voor bubbel je jezelf begeeft.
O ja dat is waar ook. Las laatst iemand hier die Wilders een linkse politicus vond. En als je het zo bekijkt...en dan is lezen ook voor jou belangrijk. Want...want...want!!!!!!! Ik zei dat ik hier las dat iemand vond dat dit een vrij rechts forum is. Lees maar even terug. En toen zei ik erbij dat dat zou kunnen.
Maar om op citygirl terug te komen: wat ze daar ook gemeen met hier hebben is dat met die mensen die wegzijn. Als iemand zelf weggaat dan laten ze zijn bijdragen staan alleen komt er dan guest te staan maar als iemand verbannen wordt laten ze ook zijn bijdragen staan wat erg vreemd is maar ook zijn naam. Waarom? Iemand wordt verbannen om zijn bijdragen. Dan wis je toch alles. Wie intereseerd zich nog voor die naam en bijdragen die waarschijnlijk toch niet kloppen. Ik zie hier recensies staan van verbannen lid die echt verzonnen zijn. Dat weet ik omdat ik de dvp ken en ze was zelfs op vakantie op de datum dat dat contact zg plaatsgevonden heeft. Neprecensie. Moet je toch niet willen?

Maar om op citygirl terug te komen: wat ze daar ook gemeen met hier hebben is dat met die mensen die wegzijn. Als iemand zelf weggaat dan laten ze zijn bijdragen staan alleen komt er dan guest te staan maar als iemand verbannen wordt laten ze ook zijn bijdragen staan wat erg vreemd is maar ook zijn naam.
Ik ben van Citygirl afgeschopt na een kleine woordenwisseling met een man die een Disney figuur als avatar heeft , het ging helemaal nergens over eigenlijk maar ik werd ineens mr Duisburg genoemd en kon er niet meer posten
Ik had echter een paar honderd postings staan daar en die bleven gewoon staan op die paar na waar het dan eigenlijk om ging , ik ze dus een net mailtje gestuurd dat ik wilde dat die verwijderd zouden worden , nooit reactie op gehad toen nog maar een keer of 10 diezelfde mail gestuurd en verdomd heel langzaam werden het elke keer weer wat minder berichtjes die te bewonderen zijn tot op een gegeven moment ongeveer de helft weg was en er niets meer gebeurde
Toen het zogenaamde moederbedrijf van ze een mail gestuurd wat ook geen enkele reactie opleverde , weer een maandje stilte en nog maar eens gemaild en toen waren het nog maar een stuk of 40 berichtjes en was ik ineens guest in plaats van verbannen lid
Echter net als hier overigens blijft wel de originele naam staan in het bericht van een ander die een deel van een posting citeert
Ik begrijp dat een conversatie tussen meerdere leden onleesbaar word als je daar berichten en reacties tussen uit haalt ineens , en het kan me eigenlijk niet zo gek veel schelen ook dat er nog een paar hersenspinsels van me te bewonderen zijn op een forum waar toch geen hond op kijkt maar even een kleine reactie op een mail van me lijkt me niet meer dan normaal

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan