Algemeen Cinema Blue Vision, Schelle, Boomsteenseweg 36a

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ondanks dat ik na mijn eerste bezoek dacht dat het tevens mijn laatste bezoek zou zijn, heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken voor een 2e bezoekje. Blij dat ik dat heb gedaan, want deze keer viel het dus een pak beter mee.
Nu ben ik iemand die enkel aan seks doet als ik naakt ben, dus sowieso gaan bij mij alle kleren zo snel mogelijk uit van zodra ik de cinema binnen ben. Ik vind het wel wat jammer dat ik daarin zo goed als de enige ben. Maar ondanks het feit dat ik geen Adonis lijf heb, stoor ik me er niet aan en beweeg mij vrij en vrank in mijn blootje tussen alle geklede mannen die blijkbaar enkel hun rits durven openzetten. Nu, net voor ik mij ging uitkleden, was een ietwat jongere kerel mij dadelijk in het oog gesprongen. In de eerste plaats omdat hij het toch aandierf om enkel in een sexy slipje rond te lopen en in de tweede plaats omdat hij met zijn hand in zijn slipje zich lekker liep op te geilen. Hij merkte mijn interesse en ging voor mij een zaaltje binnen, vlijde zich languit op de zetel en haalde zijn stijf geworden pik nu helemaal tevoorschijn om er verder aan te rukken. Na wat aarzelen ben ik het zaaltje binnengegaan, heb me daar volledig uitgekleed, ben bij hem gaan zitten, heb mijn beste hand- en blowjob kwaliteiten tentoongespreid en binnen de paar minuten schoot hij zijn enorme lading zaad in mijn mond. Mooi begin van mijn namiddag.
Daarna was het heel wat minder. Een man die echt mijn type niet was en die ik voor geen geld van de wereld zou aanraken, bleef mij maar aanstaren en volgen. Die had duidelijk de sexcinema-etiquette niet gelezen. Geen interesse is geen interesse. Nu niet, straks niet, nooit. Een andere man, een iets donkerder type, kende de etiquette wel. Eerst streelde hij mijn kont even, toen ik geen bezwaar maakte, streelde hij even mijn buik en kwam daarna voelen hoe hard ik was. Ik dacht wel: hmm, laat maar komen, een handjob kan ik zelf ook wel smaken. Jammer genoeg, toen hij ook iets meer naast mij kwam staan, rook ik zijn lijfgeur en de vieze adem van een verstokte roker. Tsja... weg erectie... en weg ook de man die dadelijk stopte met rukken. Ik was er niet rouwig om.
Tot slot viel mijn oog op een oudere man die een paar vrouwenspullen aangetrokken had (bh, bloesje, rokje, panty's en pumps). De man was al geruimte tijd aanwezig en had nog maar weinig interesse gewekt. Hij ontweek ook iedere mogelijke blik. Toch kreeg ik zin in hem. Het zag er ook zo'n lieve man uit. Toen hij alleen in een zaaltje ging zitten, schijnbaar enkel in de video geïnteresseerd, besloot ik naast hem te gaan zitten en hem heel voorzichtig op te vrijen. Hij liet begaan en zonder dat ik het wist vloog de tijd verder. Plots fluisterde hij mij toe: je mag op mijn borsten klaarkomen. Ik stopte met strelen, stond recht om te doen wat hij vroeg... en toen viel plots mijn oog op mijn horloge.... damned... ik moest superdringend vertrekken. Vanzelfsprekend verdween mijn erectie als sneeuw voor de zon en klaarkomen zat er dus echt niet meer in. Ik heb mij uitgebreid verontschuldigd bij de man, hoop eigenlijk een beetje dat hij dit leest, en zich er volledig van bewust is dat dit volledig mijn fout was. Hopelijk ook zie ik hem nog eens terug om het goed te maken, maakt niet uit of het binnen of buiten een sexcinema is.
Samenvatting van mijn uitgebreid verhaal: ik ga ABSOLUUT nog terug! De minder leuke ervaringen moet je erbij nemen, maar de leuke maken het bezoek méér dan zijn geld waard.

Terug
Bovenaan Onderaan