Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVoor 100 eur krijg je volle 40 minuten.ik zou deze dame graag eens aan de tong voelen en ben graag goed geïnformeerd. Is zij nog werkzaam deze en volgende week ? intimi weten dat wellicht. 45 min pijpen kan ze wel aan ? 100€ volstaat daarvoor ? ik lees het graag
Ja, ben al menig maal tot het gaatje (20u) bij haar gegaan.Werkt tot 20:00
Ga er eens binnen, dan zal je wel weten waarom ze goede recensies krijgt.Das raar dat ze goede recensies krijgt als ge der 10 keer voorbij wandelt dan is 1 keer aan t werken die zit constant aan t raam en inderdaad ze kijkt u van zijt ge er nu weer ?Doet ook geen moeite om mannen binnen te krijgen.
Ik heb ze ook zien staan deze middag en ze kijkt je wel met de glimlach aan maar ze zal je niet naar binnen trekken en ze heeft het waarschijnlijk ook niet nodig want ze lijkt idd dikwijls bezet en dat kan een reden zijn van goeie recensies!Das raar dat ze goede recensies krijgt als ge der 10 keer voorbij wandelt dan is 1 keer aan t werken die zit constant aan t raam en inderdaad ze kijkt u van zijt ge er nu weer ?Doet ook geen moeite om mannen binnen te krijgen.
Jammer dat het pijpen met is . Dan weet ik betere priveadressen waar je 130 euro betaald en die ook een uur liggen te likken en te zuigen maar dan wel zonder condoom en lekker klaar komen in haar mondje .Gisteren nog eens langsgegaan bij Christina, één van mijn vaste dames.
Was weer een top uurtje!!!
Ga hier niet herhalen wat ik reeds eerder schreef.
Heb wel haar vakantieplannen vernomen. Voor diegenen die nog eens willen langsgaan:
Werkt nog tot 9/4 en is terug op 18/4.
Anderen kunnen vermijden nutteloos op te dagen tijdens haar verlof.
Ik hou het liever veilig.Jammer dat het pijpen met is . Dan weet ik betere priveadressen waar je 130 euro betaald en die ook een uur liggen te likken en te zuigen maar dan wel zonder condoom en lekker klaar komen in haar mondje .
Dan hebben we elkaar gekruist. Heb haar ook bezocht do namiddag.Vanmiddag 2de keer bij Christine langsgeweest
Knappe energieke speelse Hongaarse, na wasje uitgebreide pijpbeurt (mc),waarbij ze ook zeker met haar tongetje speelt, gekregen, ook in 69 waar je van haar kontje kan genieten, na enkele standjes waarvan ze leek te genieten in missio afgewerkt met hj.
Spreekt een woordje Nederlands en gewoon vriendelijke dame
Ziet me nog terug als ik in de dag wandel
50 euro "standaardpakket" ben hoop en al 15 min binnen geweest.Het moest allemaal wel vooruit gaan... Had je een vluggertje geboekt?