Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPoe dat durf ik niet te zeggen. Ik weet wel dat ze een paar jaar geleden (2018/2019 denk ik) nog op de kade stond. Daarna een tijdje in een privehuis in Amersfoort. En nu dus alweer een tijdje terug in Amsterdam.Heeft Chantall vroeger gestaan bij het Oude Kerksplein in de Enghe Kerksteeg. Of was dat een andere Chantal?
was andereHeeft Chantall vroeger gestaan bij het Oude Kerksplein in de Enghe Kerksteeg. Of was dat een andere Chantal?
Kijk zelf even op X of het dezelfde is: https://x.com/KinkyChantall en ze is inderdaad op vakantie tot eind juli 2024Heeft Chantall vroeger gestaan bij het Oude Kerksplein in de Enghe Kerksteeg. Of was dat een andere Chantal?
Ik wist niet dat ze een pagina op Twitter / X heeft. Maar zoals iemand eerder hier al zei. Het is een andere Chantal.Kijk zelf even op X of het dezelfde is: https://x.com/KinkyChantall en ze is inderdaad op vakantie tot eind juli 2024
..... en als ze er is werkt zij op Rdk 121, 3e raam v.a. de A. Cuyp. In haar kamer, 1e et, hangt haar rode pak en is zichtbaar v.a. de straat te zien.Ik wist niet dat ze een pagina op Twitter / X heeft. Maar zoals iemand eerder hier al zei. Het is een andere Chantal.
Deze Chantal is een stuk meer Kinky. Niet mijn cup of tea.
Ja, in de sessie was de parfum echt wel aangenaam, maar later toch wel een dingetjeChantall is een prachtige petite dame met mooie borsten (volgens haar 450cc) die goed gelukt zijn, een strak figuurtje en een schitterende kont.
Voor de eerste keer met haar afgesproken, daarom was het nog een beetje aftasten. Je merkte dat ze het liefst wat harder wilde met zweepjes enzo maar daar ben ik niet van dus die werden meteen weer teruggelegd. Gelukkig mag je haar betasten (wanneer zij dat aangeeft) en vooral toen ze me missio nam met een enorme dildo, en daarbij ook nog eens dicht op me kwam liggen en met haar gezicht tegen die van mij kwam was ik in de zevende hemel.
Omdat het de eerste keer nog een beetje wennen was kwam ik niet helemaal in de stemming, maar ik denk dat dat een tweede keer beter zal lukken. Zeker een geslaagde date. Jammer dat ik niet in de buurt woon.
Na afloop kon je douchen en gaf ze een schone handdoek. Enige nadeel vond ik de enorme parfumlucht. Kreeg het niet uit mijn kleren zonder ze te wassen.
Wat overdreven.Chantall is een prachtige petite dame met mooie borsten (volgens haar 450cc) die goed gelukt zijn, een strak figuurtje en een schitterende kont.
Voor de eerste keer met haar afgesproken, daarom was het nog een beetje aftasten. Je merkte dat ze het liefst wat harder wilde met zweepjes enzo maar daar ben ik niet van dus die werden meteen weer teruggelegd. Gelukkig mag je haar betasten (wanneer zij dat aangeeft) en vooral toen ze me missio nam met een enorme dildo, en daarbij ook nog eens dicht op me kwam liggen en met haar gezicht tegen die van mij kwam was ik in de zevende hemel.
Omdat het de eerste keer nog een beetje wennen was kwam ik niet helemaal in de stemming, maar ik denk dat dat een tweede keer beter zal lukken. Zeker een geslaagde date. Jammer dat ik niet in de buurt woon.
Na afloop kon je douchen en gaf ze een schone handdoek. Enige nadeel vond ik de enorme parfumlucht. Kreeg het niet uit mijn kleren zonder ze te wassen.
Wat is overdreven?Wat overdreven.
parfum aanmerkingenWat is overdreven?
Wel een beetje gek om daar een mening over te hebben als je er zelf niet bij was om het te ruiken toch?parfum aanmerkingen
Dat is waar, maar je was zelf bij haar geweest en vond dat ze heel sterke parfum had. En iemand anders vond dat dan weer niet. Misschien doet ze de ene keer meer op dan de andere keer. Ik zou het niet weten maar heb het wel bij andere dames meegemaakt.Wel een beetje gek om daar een mening over te hebben als je er zelf niet bij was om het te ruiken toch?
Ben het helemaal met je eens hoor. Het is echt een topper. Prachtige meid die het spel goed beheerst. Hoewel Amsterdam voor mij net iets te ver uit de richting is ben ik zeker van plan een keer terug te gaan.Tja of we moeten samen gaan om het objectief te beoordelen
Joh jij hebt recht op je mening.
Zou het de volgende keer aan haar uitleggen.
Maar deze dame is een toppertje waar je veel plezier mee kunt hebben.
Begreep wel dat zij het zich aantrok
Haar spel van tease pain en pleasure is te lekker om hier over iets marginaals te lang praten.
Haar pegging was geweldig. Haar teasing heerlijk. Wat was het dichtbij,maar mocht ik het niet aanraken
En ze kijkt niet op de klok.
Haar kamer heeft zo zijn beperkingen en gun haar meer ruimte.