Chanel kan alles. Wat een vrouw.Zeker weten!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenChanel kan alles. Wat een vrouw.Zeker weten!
Nu... na zeven keer...weet je hopelijk zelf al toch wel wat je wil!Binnenkort opnieuw afspraakje met Chanel, ondertussen al de zesde of zevende keer. Ze stelt nooit teleur. Ik vermoed dat ze wel een stukje ouder is als mij, maar je merkt het niet echt, ze onderhoudt haar lichaam. Prachtige borsten en billen... Ze weet van aanpakken, maar ik merk op dat het meestal exact hetzelfde stramien is, de laatste paar keer heb ik dan zelf meer initiatief genomen en zaten we bijvoorbeeld in de zetel, in knuffel houding te neuken. Ik heb zin om het morgen eens in de douche er al aan te beginnen.
Ik kom al meer dan 10 jaar bij Chanel en heb eigenlijk nooit iets van een stramien gemerkt. Ze staat open voor alles dat niet extreem is, neemt zelf graag initiatief, maar ze komt pas echt los als het initiatief van de 2 kanten komt. Dat is alvast mijn ervaring.Binnenkort opnieuw afspraakje met Chanel, ondertussen al de zesde of zevende keer. Ze stelt nooit teleur. Ik vermoed dat ze wel een stukje ouder is als mij, maar je merkt het niet echt, ze onderhoudt haar lichaam. Prachtige borsten en billen... Ze weet van aanpakken, maar ik merk op dat het meestal exact hetzelfde stramien is, de laatste paar keer heb ik dan zelf meer initiatief genomen en zaten we bijvoorbeeld in de zetel, in knuffel houding te neuken. Ik heb zin om het morgen eens in de douche er al aan te beginnen.
Dit is nu eens volledig de waarheid. Ik kan dat enkel maar bevestigen. Da Rimmen is zo lekker. En Chanel is de absolute top.Bij Chanel word je gek gemaakt! Ze plast je onder als je dat (best op voorhand) aangeeft, ze pijpt ongelooflijk goed, rimt je, en het neuken met haar is zalig. En grappig en intelligent en plus!
Ondergrondse parking Reep op een meter of 300. Makkelijk.Kan je makkelijk parkeren in de buurt?
Zeker weten!
Mijn keuze:Chanel or Luna...? Wie zou je eerder nemen?
Yep. Ik werk bij een ingenieursbedrijf en de meesten daar zijn niet zo snel en clever als haar op dat gebied. Inclusief mezelf.Ik heb ook Chanel mogen leren kennen.
Zelfs al had ik niet de 'click' met haar waar ik naar op zoek was, ik ben er een tweede keer langs geweest. (Ik bedoel hier mee niets negatiefs over haar als persoon en/of negatiefs over haar dienstverlening dit meer dan ok is).
Chanel werkt zelfstandig in centrum Gent, gelijkvloers appartement, samen douchen, volle gaz, zoals hier boven beschreven, ik kan het volledig onderschrijven wat hier boven staat vermeld.
Wat mij bovendien is bij gebleven is haar enorm geheugen en/of intelligentie. Ze stelt vragen over je zelf, en zonder dat je het weet heeft ze een volledige foto van jou, en wees gerust, bij een tweede bezoek weet ze elk detail nog. Dit bovenop haar viertaligheid, niet normaal !!
Niet mollig, niet skinny, gewoon normaal figuur!Wie haar mollig vindt is een normale vrouw niet gewend.
Nee.Laat Chanel cim toe?
Ik volgcouldn't see chanel's ads again. is she taking a rest or just stop advertising?
good to know that. could you pm me her number please?She still works and you can reach her via whatsapp…
Mij ook aub.good to know that. could you pm me her number please?
Als je "kraaknet" geschoren en lekker reukje hebt is superveel spontaan mogelijk...begrijpelijk.....Ben er ook al enkele keren geweest, maar kontlikken nog nooit gehad. Moest je daarnaar vragen of deed ze dat spontaan?
Dat klopt. Bij Chanel kan bijna alles wat niet te extreem is (nzc moet je niet vragen om maar iets te zeggen). En heel veel doet ze spontaan zonder dat je er naar moet vragen. Dat is alvast mijn ervaring.Als je "kraaknet" geschoren en lekker reukje hebt is superveel spontaan mogelijk...begrijpelijk.....