Recensie Cecilia, Breda (vh Rotterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmorgen een lekker uurtje met haar door mogen brengen, het heeft bijna geen moeite voor mij gedaan om haar te bereiken gewoon een paar keer bellen was genoeg , wat een zwoele stem aan de telefoon heeft ze . Ontvangst was in Breda in een makkelijk bereik appartement en ook nog eens gratis parkeren. Ja heren ze is het echt hoor van mvh 🤗een leuk jurkje met tijgerprint had ze aan en hoge hakken die ze natuurlijk aan hield. Na de financiële verplichtingen kon het beginnen was zelf best zenuwachtig natuurlijk. De kleren maar snel uit en aan die twee skippyballen likken jammy , toen op het bed gegaan en haar maar is lekker gaan likken tot ze volgens mij niet fake trillend kwam , nou dan de rollen maar omgedraaid en dat vond ik heel lekker op passen dat ik niet tesnel kwam 😇wilde der zeker nemen en hard ook daar houd ze wel van en ik ook , na wat verschillende posities en orgasmes van haar kant heb ik op z'n doggy het rubber gevuld 🎉. Even rusten en hub op naar de tweede ronde haar weer stevig genomen en laten komen was de tel kwijt haha bij mij was het tankje wel leeg hoor. Na een korte douche was het uurtje weer om helaas. Eind conclusie zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes van mij. Ps jij weet wel hoe ik heet 😍🤗
Het is 200 ipv 150

Terug
Bovenaan Onderaan