- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- http://www.afspraakjes.com/index.asp?pagina=search#{07216324-EEE8-4688-9E6D-7341869EF189}tab
- Totale kosten (in euro)
- 200
Deze Nederlandse dame ontmoet via Afspraakjes. Enkel per mail bereikbaar en vraagt om een gezichtsfoto om te zien of er een klik is. Haar foto viel nog wel mee dus ik waagde het erop. aangekomen op de kamer, in een rdv-hotel te Schilde, viel haar uiterlijk wel héél dik tegen. Zeer zwaar gebouwd en qua uiterlijk helemaal mijn ding niet. Maar omdat de goesting groter was dan het verstand toch gebleven wat achteraf gezien natuurlijk zeer dom was. Het financiële geregeld en de pret kon beginnen, dacht ik toen nog. Ze Is iemand die dominant wil zijn en de overhand wil hebben in wat er gaat gebeuren. Samen uitgekleed, ze hield wel haar nylon kousen en schoenen aan omdat zij dat nu eenmaal leuk vond. Het zoenen was redelijk afstandelijk. Het pijpen zc was redelijk en ben dan ook klaargekomen in haar mond maar toen was voor mij de fun eraf en ben ik vertrokken. Wat euro's lichter en weer een slechte ervaring rijker. Voor mij een afknapper. Ze doet dit maar sporadisch naast haar dagelijkse job. . Ze doet wel langere afspraken waarbij ze eigen genot voorop stelt.