- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.stoutprivehuis.com/dames/cassie
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag bij cassie geweest voor voet fetish. Cassie heeft werkelijk prachtige voetjes. Ze kwam naast me liggen op bed met haar voetjes richting mijn mond. Ik ben eerst lekker tussen haar teentjes gaan ruiken terwijl cassie me begon aftetrekken. Toen ik aan haar teentjes begon te sabbelen kwam ik al snel klaar. Cassie bleef heel erg rustig door gaan met aftrekken tot mijn lul weer stijf begon te worden. Mijn tweede orgasme duurden gelukkig langer de smaak en de geur van haar voetjes begon steeds lekkerder te worden. Na een tijdje kwam ik twee keer achterelkaar klaar het voelden zo erg lekker aan. Toen even pauzen en hadden we een leuk gesprek over van alles en nog wat. Toen ik er weer klaar voor was kwam cassie weer naast me liggen met haar voetjes richting mijn mond. Cassie had mijn lul weer snel stijf en ik begon weer tussen haar teentjes te ruiken. Toen ik klaarkwam stopten ik cassie's teentjes in mijn mond en bleef ze me net zo lang aftrekken tot ik echt niet meer kon klaarkomen. Ik heb genoten van cassie haar voetjes en ik ga 100% weer snel terug naar haar.
Laatst bewerkt: