Algemeen Casa Lucia, Herk-de-Stad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dillinger E

Wandelaar
45
09/11/24
75
17
Te Amo Hello GIF by Chispa App

Nog geen sticky thread over deze club.. Erg nieuwsgierig naar ervaringen en info.

https://casaluciax.wixsite.com/casalucia/home

💋 😘 😙 👅 💋 🍆 💋 🥛 💋 🥛

Chicas wappa 🧒

Laatst bewerkt:
Zeer probere club waar prijs kwaliteit uitstekend is. Ik heb er een leuke ervaring met Noa gehad, maar deze is al enige tijd niet meer geweest.
Dames zijn voor veel in. Wanneer je een keuze maakt komen ze met een papiertje wat de mogelijkheden zijn.voor extra's.

Zonder al de extra's is het een van de goedkopere privé huizen. Wat ook tof is, is dat de bazin je meteen op je gemakt doet stellen en je een gratis drankje aanbiedt naar keuze.

De dames daar zijn best knap en jong ( tussen de 30 en 40 jaar).

Natuurlijk als je extra's wilt kan je kijken op de menukaart, kostprijs hangt ervan af wat je wilt doen. De dame die je neemt geeft ook zelf aan wat ze doet.

Ben er nog maar twee keer geweest, maar het is mooi en zeer rustige sfeer. Zeker de moeite waard.

@Joru349 en qua drukte? Best reserveren? Minder drukke momenten/dagen?
Parking achteraan veronderstel ik?
Wat is het basispakket en wat zijn de extraatjes? Zit daar een lijn in en grootorde?
Hoe zit het daar met de namen van de meisjes? Las hier dat de link met recensies niet meer klopt omdat dames plots een andere naam aannemen?

@Joru349 en qua drukte? Best reserveren? Minder drukke momenten/dagen?
Parking achteraan veronderstel ik?
Wat is het basispakket en wat zijn de extraatjes? Zit daar een lijn in en grootorde?
Hoe zit het daar met de namen van de meisjes? Las hier dat de link met recensies niet meer klopt omdat dames plots een andere naam aannemen?

Het was rustig omdat ik altijd in de late avond ga. Er is parking voor zo'n 10 a 12 auto's. Basispakket zonder extra's was dacht ik pijpen met of zonder condoom en dan intiem. Voor bv kussen of tongzoenen betaal je dacht ik al €20 extra, de rest weet ik niet meer. Je kon ook kiezen uit beffen, vingeren, anaal?, pijpen. Er was redelijk wat keuze, alleen neemt de prijs fors toe. Ik had eens voor vingeren gekozen, dat was met een condoom rond mijn vingers + moest ik voorzichtig zijn.

Ik moet nog eens langsgaan voor die erika. Lijkt me een lekker ding.

Qua service kan je het casa lucia vergelijken met mabuhay, alleen dat je zoals ik al eerder zei meer betaald voor extra's die je ergens anders gratis krijgt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan