Voormalig lid 19046
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Bezoek gebracht een Carmen en dat is goed bevallen. Ik heb €50 betaald voor PZC en NMC voor 20 minuten.
Pijpen deed ze echt heerlijk en ze nam er alle tijd voor. Goede afwisseling tussen pijpen, likken en ook de ballen werden goed meegenomen. Ze houdt wel haar ogen dicht, dat is het enige verbeterpuntje.
Na lange tijd pijpen voelde ik dat ik het niet lang meer ging volhouden en wilde nog even neuken. Condoom om, missio, lekker die grote tieten vastgehouden en mezelf klaargeneukt. Erg lekker klaargekomen door die lange PZC opbouw.
Vriendelijke dame en een ontspannen praatje vooraf en achteraf. Al met al een uitstekend bezoek, ga snel weer eens langs en wat andere mogelijkheden verkennen.
Pijpen deed ze echt heerlijk en ze nam er alle tijd voor. Goede afwisseling tussen pijpen, likken en ook de ballen werden goed meegenomen. Ze houdt wel haar ogen dicht, dat is het enige verbeterpuntje.
Na lange tijd pijpen voelde ik dat ik het niet lang meer ging volhouden en wilde nog even neuken. Condoom om, missio, lekker die grote tieten vastgehouden en mezelf klaargeneukt. Erg lekker klaargekomen door die lange PZC opbouw.
Vriendelijke dame en een ontspannen praatje vooraf en achteraf. Al met al een uitstekend bezoek, ga snel weer eens langs en wat andere mogelijkheden verkennen.
Laatst bewerkt: