WHEM Carla/Naughty GFE, Blankenberge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
different name, same shit :

Zeker weten dat het hierboven over dezelfde gaat? In die recensie staat bijvoorbeeld cup-C, dat heeft ze zeker weten niet. Ook wordt er gesproken over acne, is niks van aanwezig.

Ik ben er trouwens ook langsgegaan, het was niet slecht. Het was donker en warm binnen. Ze doet inderdaad meteen haar kleren uit, dus geen uitgebreid voorspel wat ik eigenlijk wél wil.

De handelingen zelf waren best ok. Ik mocht haar ook beffen, wat ik al heel wat vind, ik heb namelijk al 2 keer gehad dat het niet kon. Dit is mijn vierde dvp bezoek in totaal dus ik ben nog vrij onervaren.

In Carla's advertentie staat nog steeds Blankenberge als plaats; vreemd, want tegen mij vertelde ze een paar weken geleden dat ze binnen een paar dagen naar een andere stad ging.

Geen aanrader dus.
Zeker weten dat het hierboven over dezelfde gaat? In die recensie staat bijvoorbeeld cup-C, dat heeft ze zeker weten niet. Ook wordt er gesproken over acne, is niks van aanwezig.

Ik ben er trouwens ook langsgegaan, het was niet slecht. Het was donker en warm binnen. Ze doet inderdaad meteen haar kleren uit, dus geen uitgebreid voorspel wat ik eigenlijk wél wil.

De handelingen zelf waren best ok. Ik mocht haar ook beffen, wat ik al heel wat vind, ik heb namelijk al 2 keer gehad dat het niet kon. Dit is mijn vierde dvp bezoek in totaal dus ik ben nog vrij onervaren.

In Carla's advertentie staat nog steeds Blankenberge als plaats; vreemd, want tegen mij vertelde ze een paar weken geleden dat ze binnen een paar dagen naar een andere stad gin

Carla/Naughty GFE topics samengevoegd:

Terug
Bovenaan Onderaan