WHEM Kim, Oostduinkerke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zit inderdaad dagelijks op de chat van redlights. Als ze daar al eens antwoord, dan is het vooral hautaine praat waarin ze zegt zelden af te spreken en komt ze met gigantische bedragen af met amper mogelijkheden. Ik zou durven zeggen : fake

Fake, neen, dat denk ik niet.
Ze vroeg mij (via de chat) 150 euro per uur, en kon mij dezelfde avond al ontvangen. Maar dat paste voor mij niet.
Ze werkt deeltijds en ontvangt pas vanaf de namiddag.

Verklaar u nader ,hoe komt het
ik heb er nochtans een super goeie date meegehad,vriendelijk ,alles safe uiteraard , zeker niet zoals hier vermeld ,is zeker niet fake integendeel , op de chat ook steeds vriendelijk , 1 woord super toffe meid ......
Ik denk dat dit eerder een vuile streek is van iemand die haar niet fair behandeld geeft ....jammer dat er zûlke mannen bestaan ook .. maar verklaar jullie nader ... en geloof mij maar ga er al meer of 5 jaar bij ... deze zever klopt nergens ..... ere wie ere toekomt

Laatst bewerkt:
Verklaar u nader ,hoe komt het
ik heb er nochtans een super goeie date meegehad,vriendelijk ,alles safe uiteraard , zeker niet zoals hier vermeld ,is zeker niet fake integendeel , op de chat ook steeds vriendelijk , 1 woord super toffe meid ......
Ik denk dat dit eerder een vuile streek is van iemand die haar niet fair behandeld geeft ....jammer dat er zûlke mannen bestaan ook .. maar verklaar jullie nader ... en geloof mij maar ga er al meer of 5 jaar bij ... deze zever klopt nergens ..... ere wie ere toekomt
je gaat al meer dan 5 jaar bij ene die nog maar recentelijk ontvangt .... heel geloofwaardig. En waar zijn de recensies dan van je vele bezoeken ?

Terug
Bovenaan Onderaan