- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/camilla/?iid=10256
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De body-2-body-intensief massage van Camilla was top. Een lieve vrouw, klein van stuk, maar een stel borsten (cup F) waar je U tegen zegt. In verhouding tot haar lengte zijn het echte jetsers. Prachtig lang blond haar, dat ze helaas moet opsteken als ze masseert. Zelf noemt ze zich (ongeveer 1 meter 50 groot) "klein, maar fijn". En "fijn" is haar massage zeker. Na een gezamenlijke douche begon ze met een stevige rugmassage die zeer ontspannend was. Na 20 minuten mocht ik me omdraaien. En toen had ik vol zicht op haar prachtige borsten. Ze is Portugese, maar haar borsten hebben die lichte tekening van de bikini zoals veel Braziliaanse vrouwen dat hebben. De body2body van mijn voorkant deed ze uitgebreid en plagend, waarbij haar borsten af en toe in mijn gezicht belanden. Super ! Ze sloot af een heerlijke "handjob": stevige grip afwisselend met zachte trekjes. En af en toe blies ze daarbij op mijn eikel. Daar werd ik helemaal wild van
Daarna hebben we nog even samen gedoucht waarbij ik nog haar rug, billen en heerlijke borsten mocht afwassen.
Volgens mij heeft ze in de jaren dat ze al bij MW werkt een trouwe vaste klantenkring opgebouwd. Ze neemt alle tijd voor je en maakt het uur ook echt vol.
Volgens mij heeft ze in de jaren dat ze al bij MW werkt een trouwe vaste klantenkring opgebouwd. Ze neemt alle tijd voor je en maakt het uur ook echt vol.