- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://rendezvousprive.nl/nl/caitlin/141165
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Laatst een bezoekje gebracht aan Caitlin.
Ik zag haar al langer staan op de site van RVP en was wel erg benieuwd.
De rendez-vous in de wachtkamer bevestigde wel mijn beeld, wat een leuke meid. Lang bruin haar, mooie ogen, lach en een petite bouw.
Caitlin is daarnaast ook erg lief en we hadden eigenlijk meteen al een klik. Hoewel de dames bij RVP allemaal leuk zijn tot nu toe, heb ik een klik op dit niveau nog nooit gehad met één van de dames hier.
Ik was vooral in the mood voor wat passie, en die hebben we zeker gehad. Ga verder niet in op de details. Wil wel delen dat ze erg fijn zoent en echt de tijd neemt.
Tot nu toe voor mij het leukste afspraakje bij RVP. Ik zou haar het liefst voor mijzelf houden, maar vind dat ze deze review wel verdient.
Ze gaat me zeker terugzien!
Ik zag haar al langer staan op de site van RVP en was wel erg benieuwd.
De rendez-vous in de wachtkamer bevestigde wel mijn beeld, wat een leuke meid. Lang bruin haar, mooie ogen, lach en een petite bouw.
Caitlin is daarnaast ook erg lief en we hadden eigenlijk meteen al een klik. Hoewel de dames bij RVP allemaal leuk zijn tot nu toe, heb ik een klik op dit niveau nog nooit gehad met één van de dames hier.
Ik was vooral in the mood voor wat passie, en die hebben we zeker gehad. Ga verder niet in op de details. Wil wel delen dat ze erg fijn zoent en echt de tijd neemt.
Tot nu toe voor mij het leukste afspraakje bij RVP. Ik zou haar het liefst voor mijzelf houden, maar vind dat ze deze review wel verdient.
Ze gaat me zeker terugzien!