Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTiger die is af en toe in Buddha bij de Angels from Hell of Silky Sundays... daar ben ik ze toch al tegen gekomen. Die Elle kennen we ook van enkele feestjes is een Nederlandse. Die Misse Emie ken ik niet maar wel al van gehoord. Jong nieuw ding. Macha geen idee en wat mij zeker bevalt is die Lotus. Eén keer mogen proeven in Buddha... lekkere griet. Zuiders, lichtje bruin, zalig snoetje... echt mijn ding.Iemand ervaring met het thema coyote sluts?
Iemand ervaring met de aangekondigde dames?
Ik heb ergens gezien dat Tiger ook bij de aangekondigde dames staat bij Lotte
Met dank
Wel ik ga mijn tanden poetsen en kom ook af... ik wil wel eens een nieuw gerechtje proeven... Het is niet omdat deze dames mss nog geen naam en faam hebben dat ze niet weten wat ze doen. In tegendeel deze zijn nog lekker te nemen en strak. De enkele dat ik wel al heb gezien en genomen die weten wat Bangen isIk ga morgen eens kijken of het iets is voor mij. Ben relatief nieuw in dit wereldje maar wat is het lekker om te genieten met elkaar. Wie tref ik daar ook om samen lekker te neuken met de lekkere meiden?
Lotus was de licht gebruinde dame .... zuiders met donker haar... had een net achtig kleedje aan in't zwart... ik was speciaal voor haar gegaan.Het was fijn. Lotus wel niet gezien.
Gewoon ondergaan... alles komt vanzelf welZie dat ze volgende dinsdag 1/10 dit weer hosten. Ik heb langs één kant interesse want wil zoiets wel eens meemaken, maar ik ben redelijk timide en heb nog nooit aan iets meer dan 1 on 1 gedaan. Enig inzicht te bieden of dit iets is voor een volledige nieuweling die niet goed weet wat te doen?
Dat zou wel eens Tiger kunnen geweest zijn.Weet iemand de naam van het meisje met de Minnie Mouse haartooi diezelfde dinsdag ? Vergeten te vragen
Vandaag staat Tiger vermeld bij Sex Dreams in Buddha en 29 oktober ook als Coyote...Wanneer is de volgende ?
Dan zijde gij toch ne leugenaar... Wij waren er ook Donderdag... 1 het was geen Coyote, maar Lady's and Cream... Tiger stond niet op de affiche... Tiger is geen personeel dus zal zeker geen keuken of handdoeken doen... was zeker geen mak feestje... als je goed leest staat er in overleg met de dames... dus ik denk dat de verwachte die je opsomt geen standaard is dat alle dames daar fisten... Dus als je iets wil schrijven wees dan eerlijk en correct alvorens leugens te schrijven... of is het de bedoeling om de boel af te breken??Afgelopen donderdag deelgenomen aan de Coyote sluts GB. Er waren zo'n 35 mannen voor 6 dames. Van de aangekondigde line up was Tiger aanwezig, maar ze was er enkel om de keuken te bevoorraden en de handdoeken weg te halen. Het was eigenlijk een mak feestje en dat lag in de 1ste plaats niet aan de mannen. Op meerdere momenten waren slechts 1 of 2 dames actief. Hoewel ik meerdere dames heb kunnen neuken en aan mijn trekken ben gekomen, was het eerder een teleurstelling. Ook van het beloofde anaal, fisting, … was er geen sprake. Dit was veruit het minste van alle Buddha bezoeken.
Mijn relaas was over de Coyote sluts GB van dinsdag ipv donderdag, zoals verkeerdelijk vermeld.Dan zijde gij toch ne leugenaar... Wij waren er ook Donderdag... 1 het was geen Coyote, maar Lady's and Cream... Tiger stond niet op de affiche... Tiger is geen personeel dus zal zeker geen keuken of handdoeken doen... was zeker geen mak feestje... als je goed leest staat er in overleg met de dames... dus ik denk dat de verwachte die je opsomt geen standaard is dat alle dames daar fisten... Dus als je iets wil schrijven wees dan eerlijk en correct alvorens leugens te schrijven... of is het de bedoeling om de boel af te breken??