Algemeen Buddha club - coyote sluts

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met het thema coyote sluts?
Iemand ervaring met de aangekondigde dames?
Ik heb ergens gezien dat Tiger ook bij de aangekondigde dames staat bij Lotte
Met dank
Tiger die is af en toe in Buddha bij de Angels from Hell of Silky Sundays... daar ben ik ze toch al tegen gekomen. Die Elle kennen we ook van enkele feestjes is een Nederlandse. Die Misse Emie ken ik niet maar wel al van gehoord. Jong nieuw ding. Macha geen idee en wat mij zeker bevalt is die Lotus. Eén keer mogen proeven in Buddha... lekkere griet. Zuiders, lichtje bruin, zalig snoetje... echt mijn ding.
 
Ik ga morgen eens kijken of het iets is voor mij. Ben relatief nieuw in dit wereldje maar wat is het lekker om te genieten met elkaar. Wie tref ik daar ook om samen lekker te neuken met de lekkere meiden?
 
Ik ga morgen eens kijken of het iets is voor mij. Ben relatief nieuw in dit wereldje maar wat is het lekker om te genieten met elkaar. Wie tref ik daar ook om samen lekker te neuken met de lekkere meiden?
Wel ik ga mijn tanden poetsen en kom ook af... ik wil wel eens een nieuw gerechtje proeven... Het is niet omdat deze dames mss nog geen naam en faam hebben dat ze niet weten wat ze doen. In tegendeel deze zijn nog lekker te nemen en strak. De enkele dat ik wel al heb gezien en genomen die weten wat Bangen is :p
 
Gisteren onder de middag snel mijn verzetje gaan opzoeken. Wel het was een geslaagde namiddag. Toffe meiden en het thema Coyote was zeker op zijn plaats. Jonge meiden die even wild als in de film de sfeer konden brengen. Ik heb enorm genoten van deze zeer geile namiddag. Hopelijk een volgende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan