Creativer9
Newbie
- 20
- 06/08/22
- 18
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas een knaller van formaat!! Top feest met veel oude bekenden maar ook nieuwe...Hé gasten, als je van een feestje sprak gisteren in Buddha "Angels From Hell"... wauw lang geleden zo iets meegemaakt. Niks gelogen meer dan 35 dames koppels, actie van begin tot einde. Mijn ballen zijn LEEG.
De club zat afgeladen vol en de sfeer was bangelijk geil. Het was heel druk, maar aangenaam druk. Geen gedrum, respect. Een paar mooie dames kunnen strikken. Mijn favoriete dames mogen voelen, veel bekende gezichten gezien, toffe babbels, lekker eten. Met andere woorden ik ben FAN!
Amuse, tegen mij hebben ze gezegd 1x per maand en dit telkens de LAATSTE VRIJDAG van de maand.Zelden zo een geile topparty beleefd weet iemand of deze partys maandelijks of 2 wekelijks zoals in Antwerpen gaan zijn??
Denk dat dit een foutje is, waar heb je dit gezien?Donderdag weer Slutterday.
Ik zie Marie-Louize. Is dat dezelfde als van Ramontiek?
Op sexjobs.Denk dat dit een foutje is, waar heb je dit gezien?
Op hun site staat voor komende donderdag avond sexslavinnen en week erop donderdag SlutterdayZ dacht ik
Slutterday staat op hun site gepland voor de week erop, grote kans dus dat de datum op sexjobs niet klopt. Zou het zelf ook niet in de groep hebben gegooid maar even hebben gemeld via de sexjobsadvertentie zodat die eventueel direct aangepast kon worden.sexslavinnen is om 19h dus kan wel
Ik ben ook erg benieuwd! Ik ben namelijk van plan om morgen naar Slutterdayz te gaan. Tot dusver ken ik enkel Maya, heerlijke jonge meid. Benieuwd naar de andere dames en of er ook nog koppels komen morgen.Donderdag is het slutterdays. Weer twijfels, want er zijn 3 feestjes. Eroxx en climax doen masker party... Iemand naar de laatste editie geweest van slutterdays?
Ter info, het is donderdag (overmorgen dus)Ik ben ook erg benieuwd! Ik ben namelijk van plan om morgen naar Slutterdayz te gaan. Tot dusver ken ik enkel Maya, heerlijke jonge meid. Benieuwd naar de andere dames en of er ook nog koppels komen morgen.
Dat bedoelde ik idd.. ik twijfel ook nog om door te rijden naar Hulst voor een gb in erotiek freya…Ter info, het is donderdag (overmorgen dus)
Is maya de Hollandse gekleurde dame?Ter info, het is donderdag (overmorgen dus)
Blanke dame, donker haar en bruine ogen. Turks/Armeense look.Is maya de Hollandse gekleurde dame?
wordt daar bare geneukt?For who want more info .
PRIVATE PIX - Sexslavinnen
sexslavinnen.vip
Neewordt daar bare geneukt?
Slutterdayz party'sIk twijfel echt tussen slutterdays en de masked party in eroxx. Weinig recensies over de meisjes van slutterdayz, ziet er wel veelbelovend uit
Hoeveel sluts zijn er zo? Zijn er waarbij je in de mond mag komen?Slutterdayz party's
Zijn.echt een aanrader
Lekkere meiden onverzadigbaar
Volgens de flyer iig 5 dames. Geen idee of er andere dames/koppels komen. Ik ken enkel Maya, bij haar mag je in de mond komen voorzover ik weet.Hoeveel sluts zijn er zo? Zijn er waarbij je in de mond mag komen?
Slutterdayz it is. Recensie volgt.Volgens de flyer iig 5 dames. Geen idee of er andere dames/koppels komen. Ik ken enkel Maya, bij haar mag je in de mond komen voorzover ik weet.
Ben ook benieuwd naar de andere 4 (Lien, Carmen, Jessy en Marie Louize)..