Exclusiever met 50:1 ?Het zal exclusiever zijn zeker.
En voor kwaliteit betaal je...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenExclusiever met 50:1 ?Het zal exclusiever zijn zeker.
En voor kwaliteit betaal je...
Zie bericht #48Weet je dat zeker? Of gok je maar wat? 50 man voor 1 dame zou inderdaad wel heel veel zijn.
Je zegt zelf dat men niet wou meedelen hoeveel man er zou komen en concludeert daaruit dat het wel veel volk zal zijn. 50/1 is dus een gok. En wat is veel? Als er nu 25 mannen zouden zijn dan kan dat nog meevallen...Zie bericht #48
Het was een vraag om info en een overdrijving. Alhoewel dat weten we niet zeker. Mijn gok is zo goed als de jouwe.Je zegt zelf dat men niet wou meedelen hoeveel man er zou komen en concludeert daaruit dat het wel veel volk zal zijn. 50/1 is dus een gok. En wat is veel? Als er nu 25 mannen zouden zijn dan kan dat nog meevallen...
Ik heb net een feedback gekregen van Max. Er waren meer dan 50 personen aanwezig..... voor 1 dame... Hadden ook nog een koppel verwacht maar deze hadden op laatste moment afgehaakt.... Komen nu met een financiele tegemoetkoming voor een volgend WhifeSharing evenement gaan instellen om zo enigszins de gedupeerden tegemoet te komen.....Is er iemand die naar de TKZP party van Juliette geweest is ?
Buddha Club werd afgehuurd voor dit privé event.
Ik kreeg een uitnodiging maar vond de voorwaarden nogal louche. De prijs 150€ 1 dame 3 u (toegegeven Juliette is een wree schoon en geil machien) het aantal ingeschreven personen wou men niet delen. Hadden het er weinig geweest dan zou men dit zeker doen dacht ik. Daarom ging ik niet, maar ik ben nu wel curieus.
Nee denk het nietZie nu aankomende donderdag een aankondiging van Nymphosluts op Sexjobs staan. Is dat dezelfde party die normaal in Buizingen is?
Op de website van Buddha Buddha staat juist weer Slutterday.
Yes. Zelfde party. Soms lichte wijziging in line up. Zelfde organisator. Toffe pee trouwens.Zie nu aankomende donderdag een aankondiging van Nymphosluts op Sexjobs staan. Is dat dezelfde party die normaal in Buizingen is?
Op de website van Buddha Buddha staat juist weer Slutterday.
Ik denk dat je voor slutterdays gereserveerd moet hebben het is een feestje zonder mannenoverschotIemand ervaring met slutterdays? Wel interesse. Het wordt dat of eroxx morgen....
Staat op hun site dat ze niet meer met reserveren werken omdat er te veel niet opdagen... Hoe ze dan aantal in de gaten houden geen idee. Zou al te jammer zijn anderhalf uur te rijden om dan niet meer binnen te mogenIk denk dat je voor slutterdays gereserveerd moet hebben het is een feestje zonder mannenoverschot
Zie mijn vorige commentaar. Zelfde feestje als Nymphosluts in 2be. Waarschijnlijk wel met minder volk qua bezoekersaantallen.Iemand ervaring met slutterdays? Wel interesse. Het wordt dat of eroxx morgen....
Omdat er nog steeds teveel mensen niet komen opdagen die reserveren!! Is reserveren niet meer mogelijk! Enkel op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat er een juiste man/vrouw/koppel verhouding is, zonder echt een mannenoverschot te hebbenEen gangbang zonder mannenoverschot…….
Hoi,Is er iemand geweest gisteren?
Het voordeel voor mij bij deze club in Boom is, ik woon er 5Km. vandaan.Ai, baal ik enorm dat ik niet gegaan ben.
Jammer. Ga zeker de volgende keer.