Neen, geen donkere dames gezien.
Mogelijk in de achterliggende straten wel, maar daar ben ik niet geweest, gezien de onveilige berichten daaromtrent.
Goed nieuws voor cinema-lovers... De Paris en de Sexy World zijn nog steeds open. Ik ben in de twee cinema's een klein half uurtje binnen geweest, maar veel ambiance en fun was er niet. 12€ is nu de inkomprijs. In de Sexy World was er wel een iets oudere persoon die al rukkend van zaaltje tot zaaltje ging, en ik wou die nog wel wat gaan helpen, maar ineens was hij weg. Er liep dan enkel nog een jongere Noord-Afrikaan rond die geld vroeg om zich te laten pijpen... Daar doen wij dus niet aan mee...
Nog iemand ervaring met de Brusselse cine's ..?
Na voldoende opgewarmd (in de cinema's) ben ik binnengestapt bij ene Virgina, vlak over de in/uitgang van Brussel-Noord (zuid). Een absoluut-beauty Albanese. Super lief bij ontvangst, maar eens binnen, vrij professioneel... Aanvaardbaar goede pijpster maar eens je haar begint te neuken, moet het vooruitgaan. Na een 10tal minuten in&out, vond ze het echt wel genoeg en heb ik me eigenlijk moeten forceren om mijn condoompje vol te spuiten. Daarna verdween ze snel en heb ik me alleen mogen verfrissen en terug aankleden. Niet voor herhaling vatbaar, wat mij betreft.
Blijft leuk om wat in Brussel rond te wandelen, maar Antwerpen heeft toch wel heel veel meer te bieden... Eén dezer weken nog eens gaan rondsexen aldaar...